Menee hieman rasismin puolelle kun ulkomaalaistaustaiselta mieheltä evättiin pääsy paikalliselle kuntosalille.
Kuntosalit
7
459
Vastaukset
- hjlj
By hyy
- Kaikkikuneitykkää
Ei tuossa ole mitään rasismia. Jämsästä löytyy kuntosali joka näitä hyysää, menköön sinne. On ihmisiä jotka eivät halua olla näiden kanssa missään tekemisissä tai pakko "rikastua" näiden kulttuuristaan.
- tilasotnuK
Mikä oli syy pääsyn eväämiseen? Miehen ulkomaalaistaustaisuus vai joku muu?
Menee hieman rasismin puolelle tuo sinun kirjoittelusi kun et kerro kaikkea... - omistajan-tulot-vähenee
Suomalainen tekee itse lopulliset valintansa. Hän lopettaa uimahallissa käynnin tai kuntosalilla käynnin, jos paikan on jo saastuttaneet ei-toivotut ainekset.
- Jeeru
Oikein tehty
- salieioleeläintarha
Viisaasti tehty. Eräällä Jämsäläisellä salilla käy auvilan porukkaa ja heidän törkeän ja piittaamattoman käytöksensä takia useampikin asiakas on vaihtanut salia. Minun puolestani voivat käydä treenaamassa jos käyttäytyvät asiallisesti, mutta ikävä kyllä näin ei ole.
- koukistaja
Mistä löytyy suomi ensin sali??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676424Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv962949Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?981826Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431535Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko101256- 131117
- 511077
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75993- 17990
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23988