olla: http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201709292200428170_tb.shtml
Tässäkin, kuten missä tahansa muualla, menestyksen taustalla ovat työntekijät. Ei johto.
Ei se konepajan johtaminen voi kovin vaikeaa
4
694
Vastaukset
- Eläperkele
Kyllä se konepaja ilman "johtajaa" pyörii. Johtaja kattelee sähköposteja ja inisee.
- niinkö_meinaat
Eikös se ole hyvä että nuorilla yrittäjillä on tukenaan osaava henkilökunta. Jokaiseen sopimuspaperiin tarvitaan heidän nimensä. Ovat varmaan lyhyessä sekavassa ajassa joutuneet opettelemaan itsellensä taitoja joilla viedä firmaa eteenpäin. Olisiko heidän pitänyt laittaa ovet verstaan ovet lukkoon ja sanoa porukoillensa että tästä ei tule mitään ja jakaa työntekijöille lopputilipaperit kouraan. Itse olen vasuri ja vahvasti vasemmalle kallellansa, mutta tyhmä en sentään ole. Kovin harva firma pitkään pysyy pystyssä ja hengissä ilman omistajiensa osallistumista yrityksensä johtamiseen. Tilaukset jäävät saamatta ja valmiit tuotteet jäävät hallin varastoon.
- koneistajatyty
Ihme sovinisti! Yrityksen menestys on jokaisesta kiinni, johtajatkin ovat työntekijöitä.
- yrrrittäjä
Hatun-nosto plikoille! Tosin tappiolla pyörii ajat on vaikeita kilpailu veristä.
Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501652- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84915
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49761- 39740