Oonko liian lihava 12v?

Isokokonen12vpoik

Oon 12v poika, mun pituus on 161 cm ja painan n. 66 kg. Mulla on vähä sellaset "miestissit" ja maha on yläosasta paksumpi ku alhaalta ja istuessa tulee yks iso mahamakkara siihe ja esim koulussa ku mennään bussilla johonki nii jotkut tuijottaa siihe "salaa"... Mä hngästyn ärsyttävän nopeesti ja oon kömpelö... Mulla sattuu tosi usein mahaan ja uimassa olessa kaverit tuijottaa mun keskivartaloa nii en enää haluu ees osallistuu koululiikuntaan paljoo. Mitä pitäs tehä?

4

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ap.isokokonen12vpoik

      Ja käsivarsien ja sormien paksuus ärsyttää!

    • Treenaamaan_mars

      Lihavuus ei ole se sinun " number 1" ongelma vaan fyysinen rapakunto. Pääset kuntoon, kun rupeat treenaamaan itseäsi. Aluksi yhtenä päivänä viikossa jotain fyysistä aktiviteettia. Kävelylenkki ja rappusia ylös ja alas. Löydät varmasti jostain lähistöltä treeniraput joita ramppaat ja kävelet edestakaisin ylös ja alas. Vähitellen useampana päivänä viikossa. Paikat lyö kyllä aluksi juntturiin ja aika kipeäksi, Se menee kyllä ohi. Jatkat vaan urheasti. Hanki kotiin kahvakuulat ja vetokumit. Nostat ja vedät. Kyykkäät joka päivä kotosalla. Hyvä tapa on kyykätä vaikka 5-10 kertaa. Pidät reilun minuutin lepotauon ja taas kyykkäät 5-10 sarjan. Nonstopina teet semmoiset 5-6 sarjaa ja elpymistauot välissä. Kun taidot ja kunto kasvaa niin löydät itsellesi uusia mullistavia treenitapoja. Noilla opeilla kömpelyytesi häviää muutamassa kuukaudessa. Ja ryhti oikenee. Takaan sen. Kevään lopussa olet se luokan kovakuntoisin tyttöjen ihailema usain bolt. Ota treenaamisesta itsellesi elämäntapa. Hyvä fyysinen kunto tekee sinusta menestyvän miehen.

      • Kuutosluokka

        Itellä ihan sama paitsi olen 159cm ja 49,5kg en ymmärrä mistä johtuu


      • Treenaamaan_mars
        Kuutosluokka kirjoitti:

        Itellä ihan sama paitsi olen 159cm ja 49,5kg en ymmärrä mistä johtuu

        Erinomainen kysymys "Kuutosluokka". Tässä ilmainen neuvo sulle. Älä turhaan pohdi mistä "ongelma" johtuu. Kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää. Se on hyödytöntä vatvomista. Sen sijaan toimi ja toteuta. Suomeksi sanottuna äksöniä kehiin. Tee jotain uutta ja tilanne muuttuu. Jos ikkuna on kiinni, niin älä pohdi miksi ikkuna on kiinni. Toimit sen sijaan. Avaat vain sen ikkunan. Ja heps ikkuna on auki. Se on sitä äksöniä. Simppeliä. Eikös olekin. Jos luistimesi ovat tylsät niin älä pohdi miksi luistimet ovat tylsät. Sen sijaan teroitat luistimesi tai hankit uudet tuliterät hokkarit. Tilanne korjaantuu vain äksönillä. Ei asioiden jankkaavalla pohtimisella ja turhan ymmärryksen hakemisella. Joskus riittää kun kääntää lippalakkinsa lipan toisin päin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe