Oon 12v poika, mun pituus on 161 cm ja painan n. 66 kg. Mulla on vähä sellaset "miestissit" ja maha on yläosasta paksumpi ku alhaalta ja istuessa tulee yks iso mahamakkara siihe ja esim koulussa ku mennään bussilla johonki nii jotkut tuijottaa siihe "salaa"... Mä hngästyn ärsyttävän nopeesti ja oon kömpelö... Mulla sattuu tosi usein mahaan ja uimassa olessa kaverit tuijottaa mun keskivartaloa nii en enää haluu ees osallistuu koululiikuntaan paljoo. Mitä pitäs tehä?
Oonko liian lihava 12v?
4
183
Vastaukset
- Ap.isokokonen12vpoik
Ja käsivarsien ja sormien paksuus ärsyttää!
- Treenaamaan_mars
Lihavuus ei ole se sinun " number 1" ongelma vaan fyysinen rapakunto. Pääset kuntoon, kun rupeat treenaamaan itseäsi. Aluksi yhtenä päivänä viikossa jotain fyysistä aktiviteettia. Kävelylenkki ja rappusia ylös ja alas. Löydät varmasti jostain lähistöltä treeniraput joita ramppaat ja kävelet edestakaisin ylös ja alas. Vähitellen useampana päivänä viikossa. Paikat lyö kyllä aluksi juntturiin ja aika kipeäksi, Se menee kyllä ohi. Jatkat vaan urheasti. Hanki kotiin kahvakuulat ja vetokumit. Nostat ja vedät. Kyykkäät joka päivä kotosalla. Hyvä tapa on kyykätä vaikka 5-10 kertaa. Pidät reilun minuutin lepotauon ja taas kyykkäät 5-10 sarjan. Nonstopina teet semmoiset 5-6 sarjaa ja elpymistauot välissä. Kun taidot ja kunto kasvaa niin löydät itsellesi uusia mullistavia treenitapoja. Noilla opeilla kömpelyytesi häviää muutamassa kuukaudessa. Ja ryhti oikenee. Takaan sen. Kevään lopussa olet se luokan kovakuntoisin tyttöjen ihailema usain bolt. Ota treenaamisesta itsellesi elämäntapa. Hyvä fyysinen kunto tekee sinusta menestyvän miehen.
- Kuutosluokka
Itellä ihan sama paitsi olen 159cm ja 49,5kg en ymmärrä mistä johtuu
- Treenaamaan_mars
Kuutosluokka kirjoitti:
Itellä ihan sama paitsi olen 159cm ja 49,5kg en ymmärrä mistä johtuu
Erinomainen kysymys "Kuutosluokka". Tässä ilmainen neuvo sulle. Älä turhaan pohdi mistä "ongelma" johtuu. Kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää. Se on hyödytöntä vatvomista. Sen sijaan toimi ja toteuta. Suomeksi sanottuna äksöniä kehiin. Tee jotain uutta ja tilanne muuttuu. Jos ikkuna on kiinni, niin älä pohdi miksi ikkuna on kiinni. Toimit sen sijaan. Avaat vain sen ikkunan. Ja heps ikkuna on auki. Se on sitä äksöniä. Simppeliä. Eikös olekin. Jos luistimesi ovat tylsät niin älä pohdi miksi luistimet ovat tylsät. Sen sijaan teroitat luistimesi tai hankit uudet tuliterät hokkarit. Tilanne korjaantuu vain äksönillä. Ei asioiden jankkaavalla pohtimisella ja turhan ymmärryksen hakemisella. Joskus riittää kun kääntää lippalakkinsa lipan toisin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214