Hotel Riviera

Sinne_tiistaina

Onkohan Riviera hotellin 2:n hengen huoneissa suihku vai amme?

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuanJesus

      Sekä että ollu ainakin niissä huoneissa missä me ollaan asuttu.

      • Sinne_torstaina

        Sama juttu, suihku ja amme ollut minulla useammassa huoneessa.


    • Sinne_tiistaina

      Ok kiitos. Täytyy ottaa ammematto varmuuden vuoki mukaan.

    • Sama_paikka

      Kai siellä voi esittää toiveen ,että sais huoneen suihkulla. Eikös siellä respassa puhuta Suomeakin?

      • Tiistainamentiin

        Respan "tyttö" sanoi heti: ei ymmärrä kun antoi avaimen ja sanoi kuudes kerros ja halusin alempaa korkeanpaikan kammoisena. No onneks sanoikin väärin ja olikin 2:n kerros!


    • hyvää.lomaa

      Kaikki huoneet ovat ns. kahden hengen huoneita. Suihku on joka huoneessa ammeela tai suihkuverholla. Amme on paljon miellyttävämpi ja tilavampi käydä suihkussa kuin ihoon tarttuva suihkuverho. Jos matkustat yksin tulet saamaan todennäköisesti huoneen, missä suihkuverho liimaantuu ihoon kiinni pienessä suihkunurkkauksessa. Respassa ei enää puhuta Suomea, muuta kuin yksittäisiä sanoja. Suomella kylläkin pärjää siellä ja baarista voi suomenkielistä apua.

      • Tultiinjopois

        Kiitos tiedoista. Tultiin viikko sitten jo pois ja amme oli ja pieni kun tämmöinen leveäharteinen ei mahtunut kuin kyljellän olemaan mutta ihan ok. Respassa ei tosiaan muuta kuin huomenta osattu sanoa Suomeksi.Sängyt kovat ja telkkari "katossa" .No eihän sinne TV:tä mentykään katsomaan! Aamupalalla jopa joka 3:s päivä pekoniakin! Ihan rauhallista oli äänieristys tosiaan onneton mutta yöllä oli hiljaista. Ihan kiva hotelli ja loistava sijainti. Mutta seuraavalla reissulla vähän tasokkaampi nyt kun ei ollut vaihtoehtoja kun myöhään varasin.


    • hot-so-hot

      Olen ollut ko. hotellissa. Suihku siellä oli, eli ei ammetta. voi olla, että toisissa huoneissa on toisin. Who knows?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe