Heippa, kun jaksat niin tuliktsetko tähän näin.....niin 3v tässä seurusteltu ja on ollut laidasta laitaan. NYT mies sai asunnon vähän kauempaa olosuhteiden vuoksi. Miten meillä alkaa mennä kun välimatkaa vähän enemmän ja asumisen muoto erilainen kuin ennen,,,eli laitosmainen paikka hänellä, miten suhde tässä näytetään ja kehittyykö läheisemmäksi kun olosuhteemme vähän tässä muuttui? tästä olen vähän huolissani,kun miesystävän asumismuoto on tiukempi rajoiltaan eri syiden takia,,vaikuttaako jokseenkin?t Tarinatar. ps asuuko hän kauan siellä eli viihtyykö?
zonetelle kun jaksaa vastailla.
2
97
Vastaukset
- PalavaPensas
Jeesuksen nimessä julistan kaikkien henkivaltojen yli ja edessä täyttä vapautta ja vapautumista uskonnollisuuden siteistä, järjenpäätelmistä, isien perinnäissäännöistä, mielenlinnakkeista, synneistä, kuoleman valloista -> uudestisyntymisiin Jeesuskessa ja Pyhässä Hengessä :-> täyttymään ilolla, riemulla ja Pyhän Hengen voimalla.
Jeesusken veren kautta, uskon kautta ja kun näin on julistus annettu siitä seuraa loogisesti se mitä Jumala haluaa juuri sinun kohdallasi tehdä joka juuri luit tämän.
Hab. 2:2
Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".
Tämä näky ja nämä kirjoittamani sanat painukoot niin syvälle sinun henkeesi ja sieluusi että ne eivät koskaan sieltä liukene pois vaikka kuinka yrittäisit vastustella.
Ja sitten ei muuta kuin uskovien kasteelle.
Näin se homma toimii.
Mars, mars kasteelle. - Aloittanut
Odotan edelleenkin ZONETTEA ,EN KIIHOUSKOVAISEN MANIPULOINTEJA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142