Eli joo tiiän, näitä keskusteluja on miljonaa, mut ne ei oikeen vastaa mua ja emt halusin tehä uuden keskustelun. eli oon 12v täytän keväällä 13 ja kysyisin et tarttenko rintsikat? Siis mulla on sellasiaå toppeja (ei urheilu) joita sain (vasta) viime keväänä. Niiden kanssa jos hypin tai heilun rinnat sattuu. Rinnat alko kasvaa joskus puoltoista vuotta sitten, ja sillon kehitty nännit ja nyt on kasvanu vähän rintojaki. 3n kehtais pyytää rintsikoit
A) jos äiti sanaa esim. Et sä viel tarvi
b) jos en tarvi
c) sain niin vähän aikaa sit toppei
D) oon ujo
Ja siis mun "isorintaset" kaverit sanoo etten todellakaan tarvi ja nekään ei käytä. Ja siis ei ne ilkeyttään sitä sanonu jäipähän vaan mieleen. Ja tulee kauheen heru olo jos käyttää näin pienil rinnoil rintsikoit.
Mun koko ois 70 aa-a, seppäläs oli aa.
Ja sanokaa mitä hyvii liikkeit ois joista sais toppauksettomii liivei (tai vaikka urheilu toppeiki) halval porin keskustasta!
Kiitos jos jaksoit lukea ja viitsit vastata!
Rintsikat?
8
492
Vastaukset
- Homehtunutjuusto
Siis *en* kehtais pyutää rintsikoit, ei 3n kehtais pyytää...
Ap - Homehtunutjuusto
Ja jos joku koskee mua rintoihin ees vähän se sattuu ihan hirveesti
- Homehtunutjuusto
Vastauksia? Kommentoikaa! Kertokaa sielun sisaruudesta mitä vaan (;
Tahon vastauksii!!! - Jokujostaikai
Mä oon kans 12 mä käytän ite urheilu rintsikoit kävin ostamassa h&m ne mullaki on aik pienet rinnat mut käytän silti
- Jepjepjepjepjepjepjuuuu
No mulla ei oo isot rinnat ja urheiluliiveil menee.
- Topatutrintaliivit
Mene kauppaan ja osta itsellesi rintsikat, mutta muista sovittaa. Mä tein niin sun ikäsenä ja ostin kunnon kuppirintsikat ja reilusti topatut. Tuntu kivalta pitää niitä, kun tissit näky uloskin päin ihan oikeesti. Oli heti jotenkin niin naisellinen olo.
Tee sä samoin! - tyttöööööööööööööö
Sun äiti ei sano sulle niin, se varmasti jo odottaa että sä haluisit lähtee sen kanssa ostoksille! kerrot diit vaan ihan rohkeasti! Tsemppiä!
- MäOonCool
Itse sua nuorempana sanoin ja juttelin asiasta, ja sain. Nykyään mulla nyt 13 vuotiaana on D95.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268