Rintsikat?

Homehtunutjuusto

Eli joo tiiän, näitä keskusteluja on miljonaa, mut ne ei oikeen vastaa mua ja emt halusin tehä uuden keskustelun. eli oon 12v täytän keväällä 13 ja kysyisin et tarttenko rintsikat? Siis mulla on sellasiaå toppeja (ei urheilu) joita sain (vasta) viime keväänä. Niiden kanssa jos hypin tai heilun rinnat sattuu. Rinnat alko kasvaa joskus puoltoista vuotta sitten, ja sillon kehitty nännit ja nyt on kasvanu vähän rintojaki. 3n kehtais pyytää rintsikoit
A) jos äiti sanaa esim. Et sä viel tarvi
b) jos en tarvi
c) sain niin vähän aikaa sit toppei
D) oon ujo

Ja siis mun "isorintaset" kaverit sanoo etten todellakaan tarvi ja nekään ei käytä. Ja siis ei ne ilkeyttään sitä sanonu jäipähän vaan mieleen. Ja tulee kauheen heru olo jos käyttää näin pienil rinnoil rintsikoit.

Mun koko ois 70 aa-a, seppäläs oli aa.

Ja sanokaa mitä hyvii liikkeit ois joista sais toppauksettomii liivei (tai vaikka urheilu toppeiki) halval porin keskustasta!

Kiitos jos jaksoit lukea ja viitsit vastata!

8

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homehtunutjuusto

Siis *en* kehtais pyutää rintsikoit, ei 3n kehtais pyytää...

Ap

• Homehtunutjuusto

Ja jos joku koskee mua rintoihin ees vähän se sattuu ihan hirveesti

• Homehtunutjuusto

Vastauksia? Kommentoikaa! Kertokaa sielun sisaruudesta mitä vaan (;
      Tahon vastauksii!!!

• Jokujostaikai

Mä oon kans 12 mä käytän ite urheilu rintsikoit kävin ostamassa h&m ne mullaki on aik pienet rinnat mut käytän silti

• Jepjepjepjepjepjepjuuuu

No mulla ei oo isot rinnat ja urheiluliiveil menee.

• Topatutrintaliivit

Mene kauppaan ja osta itsellesi rintsikat, mutta muista sovittaa. Mä tein niin sun ikäsenä ja ostin kunnon kuppirintsikat ja reilusti topatut. Tuntu kivalta pitää niitä, kun tissit näky uloskin päin ihan oikeesti. Oli heti jotenkin niin naisellinen olo.
      Tee sä samoin!

• tyttöööööööööööööö

Sun äiti ei sano sulle niin, se varmasti jo odottaa että sä haluisit lähtee sen kanssa ostoksille! kerrot diit vaan ihan rohkeasti! Tsemppiä!

• MäOonCool

Itse sua nuorempana sanoin ja juttelin asiasta, ja sain. Nykyään mulla nyt 13 vuotiaana on D95.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5754
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2569
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1333
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      59
      1062
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe