Rintsikat?

Homehtunutjuusto

Eli joo tiiän, näitä keskusteluja on miljonaa, mut ne ei oikeen vastaa mua ja emt halusin tehä uuden keskustelun. eli oon 12v täytän keväällä 13 ja kysyisin et tarttenko rintsikat? Siis mulla on sellasiaå toppeja (ei urheilu) joita sain (vasta) viime keväänä. Niiden kanssa jos hypin tai heilun rinnat sattuu. Rinnat alko kasvaa joskus puoltoista vuotta sitten, ja sillon kehitty nännit ja nyt on kasvanu vähän rintojaki. 3n kehtais pyytää rintsikoit
A) jos äiti sanaa esim. Et sä viel tarvi
b) jos en tarvi
c) sain niin vähän aikaa sit toppei
D) oon ujo

Ja siis mun "isorintaset" kaverit sanoo etten todellakaan tarvi ja nekään ei käytä. Ja siis ei ne ilkeyttään sitä sanonu jäipähän vaan mieleen. Ja tulee kauheen heru olo jos käyttää näin pienil rinnoil rintsikoit.

Mun koko ois 70 aa-a, seppäläs oli aa.

Ja sanokaa mitä hyvii liikkeit ois joista sais toppauksettomii liivei (tai vaikka urheilu toppeiki) halval porin keskustasta!

Kiitos jos jaksoit lukea ja viitsit vastata!

8

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homehtunutjuusto

Siis *en* kehtais pyutää rintsikoit, ei 3n kehtais pyytää...

Ap

• Homehtunutjuusto

Ja jos joku koskee mua rintoihin ees vähän se sattuu ihan hirveesti

• Homehtunutjuusto

Vastauksia? Kommentoikaa! Kertokaa sielun sisaruudesta mitä vaan (;
      Tahon vastauksii!!!

• Jokujostaikai

Mä oon kans 12 mä käytän ite urheilu rintsikoit kävin ostamassa h&m ne mullaki on aik pienet rinnat mut käytän silti

• Jepjepjepjepjepjepjuuuu

No mulla ei oo isot rinnat ja urheiluliiveil menee.

• Topatutrintaliivit

Mene kauppaan ja osta itsellesi rintsikat, mutta muista sovittaa. Mä tein niin sun ikäsenä ja ostin kunnon kuppirintsikat ja reilusti topatut. Tuntu kivalta pitää niitä, kun tissit näky uloskin päin ihan oikeesti. Oli heti jotenkin niin naisellinen olo.
      Tee sä samoin!

• tyttöööööööööööööö

Sun äiti ei sano sulle niin, se varmasti jo odottaa että sä haluisit lähtee sen kanssa ostoksille! kerrot diit vaan ihan rohkeasti! Tsemppiä!

• MäOonCool

Itse sua nuorempana sanoin ja juttelin asiasta, ja sain. Nykyään mulla nyt 13 vuotiaana on D95.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      63
      4898
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      31
      3705
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3330
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2295
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1889
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1561
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1512
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      323
      1435
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1413
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1310
    Aihe