Tietääkö joku mitä kuuluu 90-luvun (en muista tarkkaa vuotta, ehkä 92 tai 93) Mr Finland Juha Ahlgrenille?
Voitti kisan ja myöhemmin ainakin yritti laulajanuraa.
Mr Finland Juha Ahlgren
6
15753
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjelma Tankkaustarinat jakso 6 tulossa 29.1.2020 klo.19.30 Jim kanava jossa Juha Ahlgren on mukana . On ruudussakin 🙂 .
- Anonyymi
Kyllä sen näkee Porissa tämän tästä 😊 Mitään mainittavaa ei ole saanut aikaiseksi. Ihan hyvässä kuosissa on vieläkin viisikymppiseksi 👍
- Anonyymi
Olikohan 1991 . Ohjelmassa Tankkaustarinat muistellaan Porilaisen Juha Ahlgrenin Mr. Finland kruunaus vuotta muunmuassa jaksossa 6 nykyisyyden ohella 🙂 .
- Anonyymi
Porin ravintoloissa on näkynyt pyörivän ainakin puolivuotta sitten.
- Anonyymi
Onpa oikein hauska todeta kuinka kävijämäärät ovat nykyään Porin Yyterissä, jonne Juha Tankkaustarinoissa lämpimästi toivotti kaikki tervetulleiksi, huipussaan. Jakso tullut TV:stä usein 🙂 .
- Anonyymi
On mukana vasta vähän aikaa sitten julkaistuilla syntikka musiikki historiikki levyillä Puutarha biisillään Leevi and The Leavingsin Fredin ja muiden kera. Synteettinen Suomi konemusiikin historiikki kirjassakin hänestä kerrottiin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082