Ostakaa äkkiä. sen nimi on pena. asun kaskisessa. mun osoite kaskitie 5 a 6.
Vastaukset 10
- VeikkoAlavieska
Lähtiskö 10€ jos postitat sen?
- KiinostunutVILLE
Jos se on valmiiksi rokotettu haulikolla, niin voishan tuosta markan maksaa tapporahaa.
- minäjust
okei mä haluun ostaa sen. mikä sen rpotu on ja merkki ja ikä jne...
- kissanostaja
paljoko sen huippunopeus on ja paljoko se kuluttaa satasella?
- kissanmyyjäoikea
Viimeksi kun mittasin gps:llä se meni 62km/h joten ei vielä kilvet lähde kissasta. Se syö noin 2 pussia whiskasia päivässä
- gjyygj
kissanmyyjäoikea kirjoitti:
Viimeksi kun mittasin gps:llä se meni 62km/h joten ei vielä kilvet lähde kissasta. Se syö noin 2 pussia whiskasia päivässä
pystyykö sitä virittämään esim saako sitä turboahdettua?
- oikeakissanmyyjä
Juu tätä olen testannut ja oli kuin just tehty siihen. http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Moottorin-osat/Ylilataus/Turboahdin/Turboahdin-2000019974/
- xhgxgvch
oikeakissanmyyjä kirjoitti:
Juu tätä olen testannut ja oli kuin just tehty siihen. http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Moottorin-osat/Ylilataus/Turboahdin/Turboahdin-2000019974/
minne ton voi laittaa
- oikeakissanmyyjäxd
siinä kissan takana on sellanen kolo johon sen voi tunkea. se on vähän tiukka mutta pienellä voimankäytöllä se menee.
- nherhtfrtr
oikeakissanmyyjäxd kirjoitti:
siinä kissan takana on sellanen kolo johon sen voi tunkea. se on vähän tiukka mutta pienellä voimankäytöllä se menee.
no entä' jos mä laitan sem omasta rijäastä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459