Voittiko kaunein

kauneudenihailija

Nyt tulee kaunis aloitus. Voittiko Miss Suomi kisoissa eilen kaunein missi ? Minun mielestä voitti, juuri sellainen tumma säteilevä kaunotar, ei epävarma hontelo tytönheitukka vaan aikuinen nainen.

11

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta-mutta

      Mutta kaunein oli lehdistön ja ihmisten ihannetyttö.

      • Voittaja-maalattu

        Niin olikin, ehdottmasti.


    • pihlakaunein

      Kukaan muuko ei ollut maalattu kuin voittaja ? Minusta se toka perintöprinsessa Pihla oli kuitenkin kaunein.

      • tosi.kaunis

        Pihla Koivuniemi oli myös minun suosikkini, muistuttaa melko paljon amerikkalaista näyttelijää, Nicole Kidmania.


    • ei-ainuttakaa-loistavaa

      Nyt ei tosi kaunista ollu ollenkaa kisoissa,

      kroatialainen oli kaunein,
      mutta kun ei ollu oikea suomalainen,
      niin oli oikein kun hänestä tuli kakkonen,
      siis vara miss suomi,

    • Oikaisua

      Cerxhalija on Kosovosta. Oli laihduttanut kisoja varten 20 kg.

    • En katsonut kisaa vaan tänään näin voittajan kuvan, olihan tuo kaunis kun tuuheat tekoripset ja meikattu taitavasti, kasvot muuttuvat meikillä melkein tunnistamattomaksi. Vartalo on se mikä on, sitä ei voi muuttaa muulla kun korkeilla koroilla, ne muuttaa kehon mittasuhteita, lähinnä jalkoja pidentävästi ja oikaisee ryhtiä edukseen. Hänellä oli kyllä kasvoissa hyvät piirteet sekä upeat hiukset.
      Mahtoiko olla taas ulkomaalaistaustainen, nimi oli outo.
      Olen alkanut pitämään urheilijanaisten vartaloita kauniinpina kun missien.
      Upeita naisia kansainvälisissä kisoissa näkee, on lihasta sopivasti ja hyväkuntoista porukkaa. Myös miehet komeita. Urheilukilpailut on oikeasti samalla kauneuskilpailut. Futiksessakin näkee komeita miehiä. 😊 ⛹

    • OnneaMichaelalle

      Voittaja on nimeltään Michaela Söderholm, mitä outoa siinä nimessä on ? Ihan tavallinen ruotsinkielisten piirissä, mutta myös suomenkielisillä.
      Kaikki ne meikattuja oli, kyllä tämän voittajan kaunis kasvojen luusto ja upea hymy aitoja ovat. Aamulla hotellihuoneen vuoteessa otetussa kuvassa oli samannäköinen, vaikka ei ollut ainakaan paljon meikkiä.
      Vartaloakin muokataan, laitetaan implanttia rintoihin ja peppuun, poistetaan jopa kylkiluita. Usein nuo kansainvälisissä isoissa kisoissa menestyneet ovat käyneet kauneusleikkauksissa. Kerrankin on klassisen kaunis missi, pitkä ja aikuinen nainen. Miksi sotket missikisat ja urheilukisat, molemmissa on omat kriteerinsä ! Uskon Michaelan kansainväliseen menestykseen.

      • Makuasioita nämä, naiskauneutta vertailin koska molemmissa kisoissa ovat viimeisenpäältä trimmattuja. Paljasta pintaa näytillä yht' paljon, urheilijoilla ripsipidennyksiä kyllä mutta pakarat ehkä omat. Tissien lisukkeita voi myös olla urheilijalla sekä misseillä. Sääret ja käsivarret urheilijoilla kauniin jäntevät ja misseillä taas kapeat, löysät. Tummaihoiset urheilijat erityisen kauniita.
        Ei voi mitään että missikisat on menneestä maailmasta. Kuuluisat huippumallit,
        pitkät ja laihat ainoastaan vaatehengareita, mutta siinä kyllä näyttäviä upeissa asuissaan. Heitä saa arvostella koska ovat esille itsensä asettaneet. 😌


    • hohoijaa-ei-tykänny

      Ei ollu yhtään kaunista,
      tavallisa töllyköitä kaikki,

      eikö enää synny oikeesti kauniita,
      vai eikö oikeesti kauniit hakeudu miss kisoihin,

      • sokkokooot

        Sinulla taitaa olla näössä vikaa jos et huomannut ainakin voittajan kaunutta, hän oli kyllä ylitse muiden. Tottakai tavallisia töllyköitä, ei kai ehtona kilpailuun osallistumiselle olekaan mikään erikoisuus tai tavallisuudesta poikkeavuus, pelkästään kauneus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe