hondan käyntiongelma

vaihdettuanisytytysyksikön paloi öljynpaineen merkkivalonpolttimo ,nyt on selvinnyt että sytytysysiköstä tuleva virta on 29volttia ja jos yksiköstä tulevan johdon yhdistää normaalisti öljynpaineen anturiin moottori sammuu välittömästi. Onkohan öljynpaine anturi viallinen vai missä mahtaa olla vika? Voisiko joku asiantuntija vähän seesata eläkeukkoa!

1

<50

    Vastaukset

    • Niin kyseessähän HondaBF15A perämoottori.Taisi jäädä vähän vaillinaiseksi tuo kykymys?
      Kun siis merkkivalon piuhat kytkee kone yrittää käydä ,mutta sammuu heti,kun ilmeisesti öljynpaine nousee ja maadottaa johdon. Jos johtoja ei kytke lainkaan moottori käy hyvin,mutta tietenkään merkkivalo ei toimi. Auttaisiko jos merkkivalon polttimon vaihtaisi24v ,tuleeko siinä joku vastus kun nyt on 12volttinen ,ihmettelen miksi polttimo ei ole palanut eikä syty vaikka alkuperäinen paloi rikki.Olen kokeillut merkkivaloa suoraan akusta ja palaa iloisesti ,siis on kunnossa!Olisin erittäin kiinnostunut kommenteistanne,ja tiedoista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Torppa sairaalaan

      Kas kas..oliko ullatus, että taas tapahtuu..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1423