Antti Majanlahti on kuollut.

sananvapaus.oikeus

Näyttelijä antti majanlahti on kuollut. (mm Autovaras, Uusipäivä)

16

2450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan.osaa

Hänen äitinsä kuoli vasta hiljattain (tämän vuoden alussa). Nyt menee poika perässä. Kyllä nyt näyttelijäsukua koetellaan. Kevyet mullat. RIP.

• kovinsurullista

Nuorena lähti Antti. Osanottoni läheisten suureen suruun.

• hdhshsjjs

Osanottoni perheelle ja vanhalle Mikko-isälle.

• Antinrenault

Renault Kadjar on hyvä auto. Sillä Anttikin ajeli, dieselvoimaisella. Kauhee tykki lähteen paikaltaan.

• SUOMI__24

Osoittaa vähintään kyseenalaista tyylitajua sijoittaa suruviesti " Kotimaiset julkkijuorut"-otsikon alle. Ihmisen poismeno ei ole juoru.
      Omaisille jaksamista raskaan asian kanssa.

• Suomen.kansa

Painu sinä helvettiin moralisoimasta siitä! Tämä henkilö on aito julkisuuden henkilö, joka omalla ammattitaidollaan ja työllään on noussut koko kansan tietoisuuteen.
        Hän "paini" täysin eri sarjassa, kuin ne turhat tyrkyt, joista täällä päivittäin turhaan hölistään.

Tässä kohtaa sinulla ei pitäisi olla minkäänlaista mielipidettä, eikä kommenttia, vaan oppisit pitämään turpasi kiinni asioista, joista et ymmärrä yhtään mitään!

• vaiennettukansa

Just niin. Antin nimi on täällä kunnianosoituksessta. Antti oli hyvä näyttelijä.

• 24-viihdettäkö

Olen aivan samaa mieltä, lisäksi on kuvottavaa, että iltalehdet iskevät nuo suru-uutiset viihdeosioon. Voimia omaisille!

• kuolleet.kakarat
        24-viihdettäkö kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä, lisäksi on kuvottavaa, että iltalehdet iskevät nuo suru-uutiset viihdeosioon. Voimia omaisille!

Samoin tekee MTV3. Kaikki julkkisten kuolinuutiset ovat Viihdeuutiset-otsikon alla.

• Anttifani

Oli mun suosikkini uudessa päivässä sekä askona roolihahmona että itse Antti näyteliänä

• semoston

Joo legendaarisen "Autovaras" sarjan mieleenpainuva Tähti silloin 90-luvun taitteessa, hieno kaveri, lähti liian aikaisin!

• ahdistelijamamu

Autovaras oli helmi. Hyvä sarja.

• glsksoeoeld

Osanottoni Antin läheisille. Antti oli valtavan hyvä näyttelijä ja ohjaaja, sekä henkilönä todella lämmin ja ihana.

• Surullinen1

Hyvät ja lämpimät ihmiset lähtevät aina liian aikaisin!

• Millä_teki

Tekikö selfien ?

• ohikulkija_

https://www.apu.fi/artikkelit/nayttelija-antti-majanlahti-oppinut-etta-antaminen-enemman-kuin-saaminen

Varsinkin jutun loppua ajatellen saattaa tulla puistattava tunne. Jutusta ei ole vielä vuottakaan, eikä sen jälkeen ollut aikaa enää kuin vajaa puoli vuotta.

Jotenkin on vieläkin mahdoton mieltää, että Antti Majanlahti on menehtynyt. Vaikka en esimerkiksi Uutta Päivää ole seurannut aktiivisesti vähään aikaan, vaikutti Antti Majanlahti tosi terveeltä ja niin edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe