Joku pöljä suojelusenkeli

Oli taas matkassa, kun ajoin niinkuin ääliö ja ohittelin kurveissa. Jossainvaiheessa lähtee kortti tai henki.
Ei voi mitään.

8

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelitlentääliihottaa

      Onkse pakko kaahata sillä lailla?
      On kuiteski kiva että sulla on oma enkeli...
      Voit sinä itsekin vaikuttaa siihen hengen ja kortin säilymiseen vai mitä...

    • Mieti jos joudut ajaa jonkun ikälopun skodan takana kuudenkympin alueella kuuttakymppiä ja radiosta tulee Metallican Master of Puppets. Sillon on pakko päästä ohi. Saan ahdistuskohtauksen muuten. Taajaman ulkopuolella ajetaan aina vähintään yheksääkymppiä!!! Kerran satuin ohittaa toisen "työmatkakaahaajan" ja se lähti perään sataakolmeekymppiä. Päästin sen sitten moottoritiellä ohi.

      • sakotsaanutjoskusmiekin

        Kuulehan Pupetti!
        Siinä radiossa on semmonen namiska jota voi kääntää kahteen suuntaan.Urkujen ei tartte aina huutaa hoosiannaa ja auton pedaalien ei tod.tartte olla aina soikeena...:)
        By the way....kuudenkympin alueella on tarkoitus ajaa kuuttakymppiä...on sun eessä sitten skoda,lada tai volvo...ei sillä merkillä ajeta...


      • sakotsaanutjoskusmiekin kirjoitti:

        Kuulehan Pupetti!
        Siinä radiossa on semmonen namiska jota voi kääntää kahteen suuntaan.Urkujen ei tartte aina huutaa hoosiannaa ja auton pedaalien ei tod.tartte olla aina soikeena...:)
        By the way....kuudenkympin alueella on tarkoitus ajaa kuuttakymppiä...on sun eessä sitten skoda,lada tai volvo...ei sillä merkillä ajeta...

        Hyi Volvo Eläkeläiset aina ratintakana niissä.


      • näpitjäätyy

        Vaikutat jotenkin rajoittuneelta tai rajalla kulkijalta..(Venäjälläkö?)Ettei vaan oo semmonen rajatila nyt kyseessä..Monet 30-kymppisetkin voi olla eläkkeellä.Onks kaikenikäset sulle hyi vai onks joku antipatia volvomerkkisiin autoihin?


      • EiMies
        näpitjäätyy kirjoitti:

        Vaikutat jotenkin rajoittuneelta tai rajalla kulkijalta..(Venäjälläkö?)Ettei vaan oo semmonen rajatila nyt kyseessä..Monet 30-kymppisetkin voi olla eläkkeellä.Onks kaikenikäset sulle hyi vai onks joku antipatia volvomerkkisiin autoihin?

        Pois rajoitukset! Ainakin 80km/h on ihan outo. Se ei sovi vaihteistolle. Nelosella 60 ja vitosella 90 -->
        Kaikki siltä väliltä on ihme vaiheilua.


      • autokouluun

        Ehkä se kortti lähtee sulla tuolla vauhdilla ihan suosiolla.Kuulostaa teinimeiningiltä.
        Taitaa vielä karvanopat heilua sun autossa...ainahan voit vaihtaa autoa jollei se pelitä.


    • Mv.ltä

      Totta, jompikumpi voi lähteä tai sitten ei. Voihan sitä joutua vaikka pyörätuoliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe