Halaa minua lujasti, niin lujasti.. pidä tiukasti lähellä.. kun kurkkua kuristaa ja itku meinaa tulla.
Tiedän miten kauan olen kaivannut, kuinka kauan kuulematta sinusta.
Tarvitsen sinua. Tässä elämässä. Juuri nyt jokaisen eilisen edestä.
Rakastan sinua.
Rakkain sinisilmä
8
373
Vastaukset
- IHaveNotForgotten
Rakas vihersilmäni, olen valmiina kunhan annat minulle vain jonkun merkin irl.
- 19754
Olen kyllä vihreäsilmäinen -nainen.
Irl tuskin kuuluu hänen sanavarastoonsa elävässäkään elämässä.
Tai mistä tiedän!
Kiitos kivasta vastauksesta, vaikkei se minulle olekaan. Niitä merkkejä hän sai jo tarpeeksi.
Ikävä kyllä. - IHaveNotForgotten
19754 kirjoitti:
Olen kyllä vihreäsilmäinen -nainen.
Irl tuskin kuuluu hänen sanavarastoonsa elävässäkään elämässä.
Tai mistä tiedän!
Kiitos kivasta vastauksesta, vaikkei se minulle olekaan. Niitä merkkejä hän sai jo tarpeeksi.
Ikävä kyllä.Vai saiko? Ymmärsikö kuitenkaan täysin?
- 19754
Hei sinulle. Katon tuota huonoa elokuvaa ja valvon.
Aivan varmasti sai ja aivan varmasti ymmärsi.
Mulle jäi ikävä ja puran tänne. Kesällä vielä laitoin viestiäkin. Hänellä oli aika vasta syntymäpäivä.
Sinulla ei ollut. Näin hänet viimeksi heinäkuussa viime vuonna.
Et ole hän. - kauniistikirj
IHaveNotForgotten kirjoitti:
Vai saiko? Ymmärsikö kuitenkaan täysin?
Ei kai kukaan oikeasti voi omia tämmöstä silmien värin mukaan?!
- erässinisilmä
IHaveNotForgotten kirjoitti:
Vai saiko? Ymmärsikö kuitenkaan täysin?
Sait aika monta mahdollisuutta, mut et koskaan tarttunut niihin.
- muakuristaa
aina kurkkua. Se kuuluu tähän ahdistuneisuushäiriöön. Ei siihen pilleritkään tunnu auttavan.
- tähdenlentojahentoja
Tosi kaunis aloitusteksti jollekkin.
Mukava lukea kaunista ennen yötä.***
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743