Oon tässä miettinyt että Pelaako kukaan enään Nintendog- nimistä peliä? Itellä on ollut vuodesta 2005 kun sain sillon synttärilahjaksi. Oon varmaan kaksi tuntia kerran odottanut bark modessa, mut ketään ei tullut vastaan :c ehkä joskus 2007- 2012 vuonna tää oli isoin juttu mut miks kukaan ei nykyään pelaa sitä? Mulla itellä on siinä 7 koiraa: Tiinu, Robin, Kari, Nala, Musti ( ihan eka koira), Zoe ja Niko.
Tiinu ja Robin ovat saksanpaimenkoiria
Kari on shetlanninlammaskoira
Nala on cockerspanieli
Musti on dalmatialainen
Zoe on corgi
Niko on kultainennoutaja
Mulla on trainer pointseja 36 289. Mitä niillä tekee? (Muuta kun saa lisää koirarotuja?)
Pelaako kukaan enään nintendogsia D:
Nintendogger
3
202
Vastaukset
- Nintendogger
Pliis! VASTAUKSIA!
- nintenwhat
no en tiedä millä pelaat, mutta Wiin ja DS:sän nettitoiminta päättyi jo vajaa 4 vuotta sitten... nintendo switch taas toimii
- Kiittitiedosta
Jaa.. Ds:ällä pelailen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393860Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3412993Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91892Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23761- 65751