Elämä ahistaa!

Hgkjti

Onko kellään antaa mitään neuvoi et miten pääsis kauheest ahistuksen ja tyhjyyde tunteest eroo? Tätä on jatkunu jo melkee 2 vuotta ja tuntuu et oon kokeillu melkee kaikkee ja nyt on semmone olo et ei vaa oo voimii enää jälel ees yrittää päästä täst eroon... Haluisin vaan sen olon antaa ottaa vallan kun en jaksa yrittää mut tiiän et sit on vielä hankalampaa päästä siit eroon jos teen sillee :(. Ja mikään ei oikeen tee minuu enää iloseks mitkä on ennen tehny. Koulu ahistaa, muut ihmiset ahistaa, miu ulkonäkö ahistaa iha hirveest ja on semmone olo et miu elämäl ei oo enää mitään tarkotusta ja ei oo mitää menetettävää. Miul on ongelmii myös syömisen kaa (välil oon syömät, välil syön aika paljo ja sit oksennan joskus ja tämmöst....) enkä oo puhunu niist kellekkään nii siinäki menee voimii. Mut onko ketään samas tilantees ja mitä miun kannattais yrittää tehä tälle?

4

1938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääYötäJo

Trollaatko eri nimimerkeillä? Mä en jaksa auttaa samaa eri nimimerkeillä. Sinun on saatava se terveyskeskushoito kuntoon, että pääset välillä sinne kertomaan näitä.

Kuulostat "maistissa" olevalta, sori vaan, Mä on päivän jo autellut, tunnen kurjaa oloa, kun tulee aina uusi aloitus, lähes samantyylinen, jossa joku on umpihuonossa jamassa. Älä leiki lammaspaimenta, joka pitkästyneenä huusi kyläläisiä apuun: "Susii!!""Apuaa susii!!"

Ahdistus lähtee tekemällä, ei istumalla sisällä. Koska nyt on jo kello puoli yksitoista iltamyöhäällä sinun kuuluisi olla väsynyt ja mielellään menisit jo nukkumaan. Luulen, että ahdistuksesi tulee, kuun on ilta, käy valoisalla pitkä kävelylenkki, olin itsekin. Sitten nouset yhden kerran normaaliaikaan aamulla, ettei veny sängyssä koko päivää. Olisiko hankalaa mennä nyt nukkumaan? Ehkä edessä työpäivä, mä en jaksa enää tälle päivälle.

Voisit mennä kotiväkesi luo, jos tuntuu kurjalta. Oliko sinulla tyttöystävä? Missä hän on nyt?

• JatkammeAamulla

Suljen nyt sivun, mene jonnekin Iltasanomiin. Areenalla on mm. Outlander luulisin.

En pysty enää olemaan täällä, tulee kurja olo itsellekin, kun ette koskaan voi paremmin. Sinunkaan ei ole syytä venyä yömyöhään saitilla kirjoittamassa, nämä vievät aikaa ja aina joku herää, koska vastavuoroisuus valvottaa.

Älä tunne mitään pahaa mieltä, joko nukkumaan, tai katso hieno Outlander- sarja.
      https://areena.yle.fi/1-4181974

Tämä on luonne juttuja, illaksi pitää olla varautunut: rauha, hiljaisuus, yöpuku, valot, pesut, sulje tietokone. Vanhat linkit voit katsoa. Älä mieti miltä tuntuu, vaan huomista ja laita vaatteet valmiiksi. Onko lääkäri aika huomenna?

Valmistaudu töihin, ei ole järkeä yöllä tällaisia puida enää, siis öisin ei saa miettiä muutenkaan ahdistuksia yms. Sairaalassa sammutetaan valot ja pitää koittaa nukkua,

Luin rukoouksia ja tein uusia:
      http://www.uskonet.fi/palvelut/esirukoukset
      http://www.kotisatama.net/fi/rukous/rukousaiheet.php

• eienäänuori

Aloittajan pitää olla rehellinen ja tunnustaa onko tuo aloitusten tehtailu totta vai onko kysymyksessä eri henkilö? En ole seurannut palstaa niin tarkkaan viime aikoina.

• Anonyymi

Iän myötä olen alkanut hyväksymään itseni, hyväksymään myös sen etten kelpaa kaikille. Olen epätäydellinen ja ruma,mutta olen ihminen. Minulla on ihmisarvo. Sinulla myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe