Pitääkö sellanen olla ja ootko ihan toope jos et ole jo sellasta hommannu?
Mitä mieltä nenäkarvatrimmeristä?
17
1501
Vastaukset
- luonnollinennainen_
Nenäkarvoja ei saa ajaa! Ne estävät kaikkia haitallisia pöpöjä pääsemästä ihmiseen.
- onkosehommattava
mut jos ne kasvaa nopeesti ja törröttää oikein huomiota herättävästi ulos sieraimista. Leikataanko vaan.
- luonnollinennainen_
onkosehommattava kirjoitti:
mut jos ne kasvaa nopeesti ja törröttää oikein huomiota herättävästi ulos sieraimista. Leikataanko vaan.
Sitten se on vain ulkonäkökysymys. Itse en leikkaisi, koska pidän enemmän järkevistä ratkaisuista.
- onkosehommattava
luonnollinennainen_ kirjoitti:
Sitten se on vain ulkonäkökysymys. Itse en leikkaisi, koska pidän enemmän järkevistä ratkaisuista.
Leikkaatko kuitenkin hiuksia?
- luonnollinennainen_
onkosehommattava kirjoitti:
Leikkaatko kuitenkin hiuksia?
Sopivissa määrin.
- Trimmerithuitsinnev
Et sä mitään nenäkarvatrimmeriä tarvitse, hosautat vaan sillä pihatimmerillä, niin kyllä hoituu. Hiuksetkin samalla, ja ne hörökorvat tai no ei niitä tartte, pärjäähän noitten kanssa, joten kuten.
- onkosehommattava
tai sitten vaan se perunasäkki päähän, mihin leikkaa ne silmänaukot.
- Näin_ajattelen
Jos nenänkarvat tulevat ulos nenästä , voihan niitä vähän siistiä etteivät näy .
- Tämävaansivusta
Tuskin sieltä nenästä mitkään muut karvat tulevat ulos!?
- saksillakinpärjää
Ihan kätevä kapistus se on, mutta ei niitä kaikkia nenäkarvoja pidä pois ajaa muuten olet koko ajan kipeenä. Siistiminen riittää.
- Jotainjärkeähommaan
Älkää hyvät ihmiset käyttäkö trimmeriä tai saksia nenä karvojen siistimiseen.
Miehille kyllä ok. Mutta, trimmeri vain lyhentää karvaa, joten joka kerta kun lyhennät, karvankasvu kiihtyy. Toiseks, karvan tuppiosa voi tulehtua, samoin kuin ajaessa höylällä. Koska karvaa ei ole poistettu tuppineen irti. Tietysti jos haluaa ulospäin näkyviä tulehtuneita karvatuppia nenäänsä niin antaa mennä vaan.
Nyppiminen on parempi vaihtoehto. Ja etuna se että kasvu hidastuu, plus ajan myötä karvoitus harventuu, jos toistuvasti nyppii karvatuppeineen karvoitusta irti. Samoin käy kuin kulmien nyppimisessä.- ihanvaankysyn
Eikö miehet ole ihmisiä?
- eituppitulehduksia
Ei mulle ole mitään sellaista sattunut trimmerin tai saksien käytössä.
- Ajannenäkarvatkin
Nenäkarvatrimmeri ei aja ihoa/limakalvoa myöden, joten mitään karvatupen tulehduksia se ei aiheuta. Näin 20 v kokemuksella aiheesta, itsellä kun ne kasvavat liikaa ja helposti kutittavat ärsyttävästi.
- Tosiviheliäinen
Mulla on toinen käsitys asiasta, aika monenkin kohdalta. Tuttu joutu aikoinaan hakemaan antibiootinkin karvatuppien tulehdukseen. Josko sitten yksilöllistä on.
- Lurpsis
Parempi tapa on polttaa karvat sytkärillä. Hiukan tuoksahtaa, mutta karvojen kasvu pysähtyy. Trimmeristä luopunut.
- Kiitoskiitoskiitos
No toivottavasti ei satukaan, niin sen kyllä erottaa ulospäin, onko oikeasti nypitty karvat veks vai vaan siistitty tai saksittu. Tai puhun ainakin omasta puolesta, koska itse erotan sen. Siks just tarkoitin että miehille ok, koska niillä tunkee muutakin karvaa ja sänkeä naamasta. Harvemmin ovat mitään siloposkia saati nypi partaansa.
Paitsi tietysti mun unelmien prinssi on sellanen siisti siloposki :D <3 <3
Ja kiitos muistutuksesta pari päivää sitten, nypin karvat veks naamasta, oliskin ollut noloa törmätä unelmien prinssiini kaikki karvat tunkien sieraimista :) olisi joutunut vetää hupun päähän ja mennä ohi vaan, mutta toisin kävi nyt <3 <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879