Onko täällä liikkeellä naisia jotka käy vantaalla päin salilla.
Etsin uusia tuttavuuksia ja olisi mukava saada juttuseuraa jos sattuu olemaan samalla salilla. Voi kuullostaa hakuammunnalta mutta kirjoitin nyt silti :)
Itse olen 29v. Nainen Vantaalta. Olisi kiva kuulla missä päin ja millä salilla käytte jos mahdollista :)
Muita bi-naisia salilla
Vilukissa09
5
492
Vastaukset
- n_26v
Moi! Ei nyt ehkä auta sua, mutta itse kävin juuri tutustumassa Seinäjoen uimahallin kuntsarilla ensimmäistä kertaa ikinä. Tarkoitus aloittaa säännölisen epäsäännöllisen itsensä kehitys ;)
- ex_vantaalainen
Helsingin puolelta löytyis 28-v. salilla käyvä nainen :)
- Na1Nen86
Itse 31v ja käyn Myyrmäessä salilla :)
- Vilukissa09
Kuinka saan sinuun yhteyttä?
- Na1Nen86
Vilukissa09 kirjoitti:
Kuinka saan sinuun yhteyttä?
nansuuu9 ja googlen mailiin..onnaiskohan ;)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27125836
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472195- 1991576
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1381447- 281219
- 122988
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84821Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776- 75698