Kysyisin miten talousasiani menevät ensi kevättä kohden? Rahaa on tulossa.
Kysyisin vielä miten tämä mies onko vierelläni kodissani käyden, ja auttaen remontissa, vai onko jo hävinnyt silloin elämästäni pois? Vuosia olemme olleet yhdessä. Nyt tuntuu sopua ei tule.
Vai tinttaileeko vain, kurittaa minua muka?
Onko tulossa? Haluaako vain omaa aikaa välillä?
Zonetelle kysymyksiä
vihalainen
4
211
Vastaukset 4
- PalavaPensas
Katsooko hän vielä ikkunastaan?
https://www.youtube.com/watch?v=Uk3vA_cWhuk - PalavaPensas
Ennen elin synnissä, tuskassa ja vaivassa...
<Saapui Jeesus luokseni...riemuitsen täynnä rauhaa onnea...
olen vapaa kahleista mun syntini...
https://www.youtube.com/watch?v=muGvOV0LLkA - Hyväuskoisia_tyhmiä
Hölmöjä näköjään riittää....
- vihalainen
Tässähän teille viikonlopun puurtamista hörhöt. Ottakaa lääkkeenne, ja viinaa päälle voitte hyvin. Kyllä tämä on ihan rakkaus kysymys. Lapissa asumme ja täälä ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410