Niin kuinka ajattelit päästä jutteleen kanssani?
Jos olet kiinnostunut musta
10
356
Vastaukset
- kenellelie_
Ei mitään hajua. Hengellä varmaan pitää leikkiä. Mitäpä muutakaan kaiken jälkeen.
- Voi.Vitsi.Mikä.Aloitus
Otan vasara ja lyön hänelle isovarpaan ja kysyn: "Sattuuko tää, voi-voi, mitä sä ulvoat siellä? Vienkö mä sut sairaallaan?"
No mitä ajatelit itse?- kestälukeetollasta
hirveitä kirotusvihreitä :0
- Voi.Vitsi.Mikä.Aloitus
kestälukeetollasta kirjoitti:
hirveitä kirotusvihreitä :0
joo on kirotusvihreitä myös sinulla tai olet humalassa, tommoiset eukot heitän pihalle, itkee siellä
En voi tehdä mitään, kun sain potkutkin.........
<3
Sehän sun kylmää sydäntä lämmittää........- eivaantiedä
En tiedä. Se tässä hauskaa onki.
- arkenajaviikonloppuna
Sehän tässä mietityttää että missä liikut nykyään. Minä soittaisin jos tietäisin numeron.
- onkonimihukassa
Mut on erittäin helppo löytää, Fonectasta tai Facesta esimerkiksi.
- istutaankalliolla
Sen parissa mieli askarrellut,tavallisesti en osaa mutta jos kokeilisi jotain siinä hetkessä.
- Saakoolla
kiinnostunut vaikka ei olekkaan musta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805