Naapurit saa puuhastella kotonaan, mitä kukin tykkää. Mutta jos harrastelu rupeaa olemaan vaivaksi muille...niin, mitäpä tehdä?
Meidän naapuritalomme aikuinen poika, joka ei asu enää kotonakaan, tulee joka viikonloppu vanhempiensa autotalliin "soittamaan"rumpuja. Melua kestää tunti-tolkulla ja välillä on mukana kaverikin sähkökitaran voimalla. Äänihän ei todellakaan jää sinne autotalliin! Sunnuntai on lepopäivä, mutta tämä meteli ei lepoa ole ja usein paukuttelee siellä lauantaisin & arki-iltaisinkin.
Mitenkä asian kanssa tulisi menetellä? Naapurisovun haluaisimme säilyvän, mutta rauhaan meilläkin on oikeus! Vanhempia melu ei näytä häiritsevän, tosin usein eivät edes näy olevan kotona, kun poika talliin tulee!
Naapuritalon rauhanhäiritsijä kuriin??
6
1077
Vastaukset
- Öö...
Jos siellä vaikka joku osaisi heittää jotkut pykälät rauhasta.
- keskustella
Keskustele alkajaisiksi naapurisi kanssa asiasta
ilman syyttelyä ja kiihkoa. Ehkä naapurisi ei ole
edes tajunnut asiasta tulevaa häiriötä. Kyllä
tämmöisistä asioista pitäisi voida naapurusten kanssa keskustella - vaikkei se aina niin helppoa olekaan.
Ehkä löydätte jonkun sopuratkaisun ongelmaan -
soitteluun rajoitettu aika, tallin seiniin ja oveen pehmeitä äänieristeitä tms. - tulee
jatkumaan loppuelämäänne, kannattaisiko vaan antaa olla, jos meluaminen ei tapahdu yöaikaan eikä joka ikinen päivä eikä 24 h/vrk. Terveisin, yks entinen bändin naapuri
- nykijä
Sun on pakko asua Etelä-Suomessa, kaikkialla muualla ei olla noin uusiavuttomia ettei uskalla ottaa naapurin kanssa asiaa puheeksi...jos harrastus on jatkuvaa niin ei muutakuin tuplacyproc tallin seiniin niin lakkaa kuulumasta. Osta korvatulpat...
- Naapuri
Olihan tämä provo, olihan? Enpä usko sovun säilyvän, jos naapurissa asuu teidän kaltaisenne kyttääjä. Jos kyseessä todellakin on naapuri_talo_, en usko metelin kuuluvan teille sisälle tai sitten teillä on talonne äänieristyksessä vikaa.
- ei nipo,mutta kyllästynyt
Melkein tekisi mieleni kutsua sinut kotiini kuuntelemaan tätä mukavaa "musiikkia"! Kyllähän me ulkonakin, omassa pihassamme vietämme aikaa, melusaasteen keskellä. Näytä minulle 80-luvun tiilitalon autotalli, josta ei ko. melu ulos tule kuin vettä vain. Ja jos et itse joudu kuuntelemaan mokomaa mölyä, et varmaankaan ole sovelias arvostelemaan niitä, jotka joutuvat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517223Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425042HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012803- 1532129
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321756Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401658- 201647
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4081591mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111387Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121347