Luovutan - en enää haaveile suhteesta

Odottamatonihmekö

Ei ole viisikymppisellä enää mitään toivoa löytää ketään. Olen ihan ok näköinen, kunnollinen, hauska ja syvällinen, elämästä paljon oppinut, mutta aina on jokin "vialla" joko minussa, josta minä olen kiinnostunut tai sitten siinä, joka on minusta kiinnostunut. Se, että saisi fyysisen ja henkisen tason kohtaamaan olisi jo paljon, mutta siinäkään kohtaa ei välttämättä sitten sovi yhteen elämäntilanne tms. Yhden yön juttuja en halua, vaikka kieltämättä olisi kiva joskus edes nukkua jonkun ihanan naisen kanssa sylikkäin yksi syksyinen synkkä yö. Mutta jos minä en kelpaa, niin ei minullekaan kuka vain käy. Siinä se ongelma kai sitten...

27

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoaonehkä...vielä

      Kyllä olen huomannut saman,vaikeaa on löytää ketään tässä iässä.Unelmoida kyllä voi edelleen,että joskus se Oikea tulee vastaan.

      • Gryopu

        Nuorena on sopeutuvampi, ehkei ole rajoitteita tms. niin paljon. Näin vanhemmalla iällä on jo luonut itselleen tietyt kriteerit, ehkä se on nirsouttakin?


    • HirveäAsenne__

      Asenteesi on kaikista luotaantyöntävin kirjoituksessasi.

      Keski-ikäisen pitäisi olla terveen itsevarma, aikuinen, kypsä, pitkäpinnainen ja peruspositiivinen eikä luovuttanut heikkoitsetuntoinen luuseri.

      • HirveäAnne

        Hahha tää oli hyvä!


    • 26vee

      No kelpaako nuorempi? :D Mä oon kyllästynyt siihen, että ei iän puolesta kelpaa kenellekään, koska oman ikäiset ja nuoremmat ei kiinnosta tippaakaan.

    • Eivaanlöydy

      Samat sanat. En jaksa enää etsiä ketään. Kai se on sit yksin oltava.

    • löytäjäpitää

      Menkää mummolaaksoon. Facebookissa on teille ryhmiä, kunhan uskallatte tutustua ihan livenäkin.

      • Mummolaaksomateriaalia

        Miksiköhän minua ei mummolaakso käytännössä kiinnosta, vaikka olen teoriassa mummolaaksomateriaalia.


    • Mummolaakso....joskus mummiksen bailuissakin käyneenä, en suosittele. Siellä on aina joku jonkun ex tai muuten vaan varattu. Ei sovi seuran etsijöille :(

    • Tästä ketjusta mulle on tullut jotenkin erityisen surullinen olo. Noinko se sitten menee 🙁

    • 18vlesbonainen

      Mä oon 18v en ole ikinä seurustellut, en edes säätänyt. Oman ikäiset karttavat minut kaukaa sillä olen jo elämää nähnyt ja kaikkea paskaa kokenut. Minua ei kiinnosta pinnalliset jutut. Oikeastaan inhoan pinnallisia ihmisiä, sillä hekin inhoavat minua syvällisyyteni takia. Syvällisyys on se asia jonka takia ei voi löytää kumppania. Nykyään kaikki hakevat yhden illan panoja. Parisuhdetta ei kukaan hae.

      • Jootäysintotta

        Tämä on täysin totta


    • Odottamatonihmekö

      Aloitukseni.., koska olen jo ptkään ollut ihastunut erääseen ihanaan naiseen, mutta hän ei ole minusta kiinnostunut, vaikka jotenkin pitää minusta kyllä, mikä sekin on tietysti mukava asia. Haluaisin konkreettisen suhteen, en vain haaveita.

    • muisku48

      Mun kainaloon mahtuis maata rötköttää :)

    • EttäNäin__

      Ikävä asenne ja huono itseluottamus paistaa aina ulos ikävästi. Positiivinen, elämäniloinen ja itseensä luottava ihminen on aina viehättävämpi.

    • Pitääollakipinää

      Samat fiilikset, tosin ikää "vasta" 43. Aika vaikea olla positiivisella mielellä asiasta kun on kohta kuusi vuotta ollut sinkkuna ja sinä aikana en ole oikeastaan ollut kunnolla kiinnostunut kenestäkään. Säätöjä ei lasketa eikä niitäkään enää jaksa. No, muuten menee hyvin joten siitä pitää olla tyytyväinen! Ehkä mulle ei sitten kelpaa mikään. Mutta en kyllä ymmärrä sitäkään että ollaan vain " kunhan joku on" asenteella. Niitä näyttää olevan yllättävän paljon.

    • EntinenSuvaitsevainen

      Olen tavannut useita ja useita viisikymppisiä lesboja, joiden kanssa on ollut jotain juttelua, muttei kummempaa. Voi luoja kuinka katkeria ja selkäänpuukottavia ovat olleet nuo naiset. Heille ei voi antaa mitään muuta vinkkiä kuin peiliin katsomisen ja ehkä psykoterapiaan tai vastaavaan hoitoon hakeutumisen. Löysin onneksi aivan mahtavan melkein viisikymppisen kullan itselleni. Myöhemmin törmäsin myös erääseen toiseen upeaan viisikymppiseen lesbosinkkuun, jonka todella toivon löytävän arvoisensa kumppanin. Näitä sinkkuhelmiä kuin kuitenkin todella harvassa. Aiemmin puolustelin lepakkosinkkuja, mutta nykyään ajattelen jo itsekin, että ehkä useimmat ovat sinkkuja ihan syystä. Suhteisiin soveltumattomien lesbosinkkujen kannattaa elää ihan vain sinkkuna ja jättää suhdesekoilut väliin. On parempi juosta niitä maratooneja, ahmia kirjaston romaaneita, litkiä kaljaa, toteuttaa työnarkomaniaa tai muuta itselle soveltuvaa. Tämä tietenkin pätee myös moniin heteroihin. Viisikymppisenä monen parasta ennen on yksinkertaisesti jo mennyt psyykkisistä syistä. En olisi uskonut kirjoittavani näin, mutta nytpä on tämäkin tehty.

      • Oonmyyty

        Miten on oman psyykesi laita?


      • EntinenSuvaitsevainen
        Oonmyyty kirjoitti:

        Miten on oman psyykesi laita?

        Voin oikein hyvin ja varsinkin pitkän joululoman ansiosta on todella rentoutunut olo. Valitettavasti kulta jo nukahti ja minä olen liiankin virkeä. Sen vuoksi tulin pitkästä aikaa näitä keskusteluita katsomaan. Onpa täällä ollut hiljaista! Vaikka en käy kuin parin kuukauden välein täällä kääntymässä, pysyn aivan hyvin keskusteluissa kärryillä. Se on valitettavaa. Luulisi varsinkin sinkkulepakoiden viihtyvän keskusteluissa. Toivottavasti hiljaisuus johtuu sinkkulepakoiden aktiivisesta elämästä eikä mistään ikävämmästä syystä. Kirjoitin itsekin ikävän viestin tähän ketjuun, mutta allekirjoitan edelleen sen, mitä sanoin. Olen kokenut useiden varttuneempien lepakoiden olevan erittäin ilkeitä ja kostonhimoisia naisia. Useampaan kertaan olen joutunut toteamaan, että esimerkiksi rukkasten antaminen kostetaan jonkinlaisella mustamaalaamisella tai muuten ikävillä asioilla. On jopa kiusattu työelämän asioissa. Näihin kokemuksiini viittasin, kun mainitsin selkään puukottamiset. Olen monesti miettinyt syitä joidenkin naisten käyttäytymiseen. Ehkä he ovat katkeria, mutta ilkeällä käytöksellä he vain karkoittavat ihmisiä ympäriltään. Lisäksi ikävä käytös heikentää meidän lesbojen keskinäistä sopua ja sitä kautta se vaikuttaa moniin yksilöihin ja asemaamme yhteiskunnassa. Saattaa kuulostaa mahtipontiselta, kun näin kirjoitan, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen.


      • oijkkhnnkm
        EntinenSuvaitsevainen kirjoitti:

        Voin oikein hyvin ja varsinkin pitkän joululoman ansiosta on todella rentoutunut olo. Valitettavasti kulta jo nukahti ja minä olen liiankin virkeä. Sen vuoksi tulin pitkästä aikaa näitä keskusteluita katsomaan. Onpa täällä ollut hiljaista! Vaikka en käy kuin parin kuukauden välein täällä kääntymässä, pysyn aivan hyvin keskusteluissa kärryillä. Se on valitettavaa. Luulisi varsinkin sinkkulepakoiden viihtyvän keskusteluissa. Toivottavasti hiljaisuus johtuu sinkkulepakoiden aktiivisesta elämästä eikä mistään ikävämmästä syystä. Kirjoitin itsekin ikävän viestin tähän ketjuun, mutta allekirjoitan edelleen sen, mitä sanoin. Olen kokenut useiden varttuneempien lepakoiden olevan erittäin ilkeitä ja kostonhimoisia naisia. Useampaan kertaan olen joutunut toteamaan, että esimerkiksi rukkasten antaminen kostetaan jonkinlaisella mustamaalaamisella tai muuten ikävillä asioilla. On jopa kiusattu työelämän asioissa. Näihin kokemuksiini viittasin, kun mainitsin selkään puukottamiset. Olen monesti miettinyt syitä joidenkin naisten käyttäytymiseen. Ehkä he ovat katkeria, mutta ilkeällä käytöksellä he vain karkoittavat ihmisiä ympäriltään. Lisäksi ikävä käytös heikentää meidän lesbojen keskinäistä sopua ja sitä kautta se vaikuttaa moniin yksilöihin ja asemaamme yhteiskunnassa. Saattaa kuulostaa mahtipontiselta, kun näin kirjoitan, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen.

        Onko se nimenomaan lepakoiden ominaisuus, että ollaan ilkeitä ja kostonhimoisia? Minulla on sellainen kokemus, että naiset voivat olla tosi inhottavia toisiaan kohtaan seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Näitä tilanteita olen nähnyt työpaikoilla ja järjestöissä ja lähisuvussa, enkä jaksa uskoa, että kukaan näistä naisista on ollut lepakko.


    • ainayksin111111

      Olen yli 50v ja yksin. Onneksi, en halua pilata kenenkään elämää. Vähiten ihmisen josta pidän ja jota ihailen.Voin ihailla vähän kauempaa.
      Ehkä entinensuvaitsevainen on sitten ihan oikeassa. Tällä palstalla aina joskus ihmisten ilkeys on käsinkosketeltavaa. Ei voi kun ihmetellä.

    • toivoaOnAina

      Ei luovuteta :)
      Toivoa on niin kauan kuin on elämää.
      Enkä ole ainoa, joka näin väittää.

    • hyvääviikonloppua

      Hyvää viikonloppua ja hyvää mieltä kaikille siellä!
      Eräs tuttavapariskunta löysi toisensa viisikymppisinä, kiitos nettideittien.
      Muitakin kivoja poikkeuksia on.

    • Tämä yksi viisikymppinen ja risat sitten laittoi tunne treffipalstalle profiilin, koska en ole luopunut toivosta ollenkkan. Tämä taidetaan tulkita nyt bäjän niin kuin oman ilmoituksen mainostamiseksi, mutta tulkittakoon sitten. Minä ainakin kaipaan kumppania, en halua vaikertaa vaan toimin!
      Siellä se ny on, se profiili.
      Samalla niminerkillm kuin tämä postaus. Jospa joku viehättävä leidi kiinnostuisi ;)

      • Sori nuo kirjoitusvirheet ylemmässä viestissäni, kirjoitin sen niin tohkeissani (ja ilman laseja : )


    • TarinaMinun

      Tiedän tunteen. Minulla on ollut suhde tai on..een tiedä itsekkään onko enää.. Siis olen reilusti yli viisikymppinen ja suhde on kestänyt reilusti yli kymmenen vuotta. Olen mielestäni ihan hyvä tyyppi ja uskon muidenkin mielestä, mutta tämä suhde on ollut "salainen" eikä mielestäni kukaan tiedä siitä. "Hän" en. kanssa suhde on ollut jatkuvaa siksakkia ja alan vähitellen kypsyä, kun hän on sanonut sen poikki jo muutamaan kertaan. Sitten taas tahtoo jatkaa. En minä tiedä miten jatkaa. Minullakin on rajoitukseni mutten tiedä miten joku voi suhdetta tollai "jojottaa". Öh jotenkin aika tyhmä juttu tähän, mutta jotenkin vain sattui minuun.. sori...

    • tavissuomimies

      Jos joku viisikymppinen lesbonainen tuntee ettei löydä ketään niin en jaksa uskoa että on maailmassa ainoa viisikymppinen eikä löydä ketään, tuntuu että kaikki on kateissa nykypäivän someviidakossa, tämä on viisikymppisen miehen mielipide, mielestäni lesbonaiset/bi-naiset ovat kauniita, olen seurannut hyvin monen lesbonaisen kasvon piirteitä ja hyvin monella korostuu naisellisuus, jotenkin itse aina ihastun juuri lesbo-tai bi-naiseen, mikäpä sen herkempää kuin kahden naisen välinen rakkaus!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe