Moi kaikki! Olen suomalainen, tarkemmin ottaen Etelä-suomalainen. Sit jos väännetää rautalangast nii iha Varsinais-suomalainen poijanhujoppi. Se mitä nyt ajoin kakistaa täs, nii aattellin aukoo päätäni
Asiaan. Olen siis 02/15 tai 15/02. Miten päi se nyt yleisesti ottaen sanotaan... Etin ittelleni muijaa. Iäst sen verra tähä välii, et joku semmonen saman ikänen tai vanhempi. Joten nollaneloset voivat täs vaihees siirtää hiiren nuolen sivun oikkeaan reunaan ja painaa sielt nuoli vasemmalle.
Nyt ku päästiin eroon noist pikkusist nii jatketaas. Nyt täytyis varmaa alkaa kuvailee itteään jotenki. Tos on jotain
- 187 Cm
-65Kg
- rento
- voi luottaa
- päihteetön (toistaiseksi)
- harrastan stand uppii. (käy vrm jo ilmi täst kirjotus tavast)
- ehkä ihan killti (mikään ei oo nii varmaa ku epävarma)
Jos ja kun olisit kiinostunut tutustua muhu, nii yhteydenotto tapahtuu iha miten neiti sen parhaaks näkee. Lankapuhelint tosin ei löydy ja savumerkitkää ei oo oikee hallus... mut onneks meil on nää älymasinat mist voi sit somen kaut saada kii. ei kai täs muut.
Ps. jätä ny joku merkki ittestäs jos oot kiinostunut
Leidit nähkää se vaiva ja avakaa tää keskustelu :)
ovfjbiisgIbpgij
3
127
Vastaukset
- Pirkanmaalt
Kik ananaspirtelo jos un ei oo sulle välii ja voin kertoo tarkemmi jos tuut jutulle
- Pirkanmaalt
oon 03
- Ananaskissa
Joojoo, tota noinn, oon 03/14 tyttö keski-suomesta ja entiiä oonks niinkää kiinnostunu tästä sillee et alkasin nyt pienen tutustumisen jälkee sun göörliks, mut kerro sun sc, nii voin tulla jutul :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812386- 1831974
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731831Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1161416
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1701145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771113Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080