Heippahei. Minulta otettiin tätä kirjoittaessa viikko sitten oikeasta poskesta stenssibiopsia ja nyt kun katson Kanta.fi -palvelusta niin siellä lukee, että:
Tutkimuksen nimi Tutkimuksen tulos Viitearvot
Ts-PAD-1 Alustava KB17-4762.1.1
Onko tästä jollain jotain selvyyttä mitä voisi tarkoittaa? Lähinnä nuo viitearvot kiinnostavat ja tietysti pahanlaatuisen tuloksen mahdollisuus. Lääkärin soittoaikaan on vielä kaksi viikkoa, mutta odottavan aika on pitkä näissä tapauksissa. Ei oikein googlella löytynyt vastausta niin päätin täältä kysyä asiasta.
Ts-PAD-1 kokeen viitearvot
1
6101
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla otettiin kielestä näytepala. Muistaakseni ohutneulanäyte.
Siinä lukee vain poikkeava, mutta ei mitään muuta.
Aiemmin on ollut 2021 normaali, ja nyt poikkeava.
Ei ole tullut mitään jatkotutkimuksia.
Oletan sen johtuneen vain jostain, mitä olen syönyt. Eli kieli on tunnetusti helposti voinut mekaanisesti ottaa johonkin hampaaseen osumaa ja on ollut siitä kohtaa vaaleampi tai muuta sellaista.
Ei näistä ota kukaan muu kuin lääkäri selvää. Kannattaakin itse lukea aiheesta, jotta osaa esittää kysymyksiä soittoajalla. Koska välillä nämäkin jää tutkimatta, jos ei itse herättele lääkäriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042673Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy442355Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57812
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j11801- 19709
- 55702