Onpa paljon juttua täällä ollut aamuöiseen aikaan. Syyssekoaminen masennuksineen. Minä nousin äsken ja kohta lähden töihin.
Ikävä-palsta elää öisin
4
72
Vastaukset
Eihän nuo sekoilut ole pelkästään öisiä juttuja, vaan osalla se on kai todellista elämään oman mitään sanomattoman elämän kohottajana.
Onko samat tekstinikkarit jotka niitä kirjoittelee, kiertäen kaikki mahdolliset palstat nakellen omia aivotuotoksiaan, vai onko joillakin hetkittäin ns. mustia aukkoja?- mietteissäni
Hyvää työpäivää, kaikille hyvää päivää!
Itsekin silmäni juuri aukaisin ja elämää mietiskelin. Syrjäytyminen, osallisuuden vahvistaminen. Miten voisi turvallisuutta tuntea.. Miten rinnalla kulkea, muita tukea. Antaa, vastaanottaa repaleinen elämä.Tai yrittää korjata ja kohentaa sitä yksinäisyyttä kaikilla keinoilla.
Joillekkin se yksinäisyys on todellista totuutta, kuin kehä mistä ei ulospääsyä ole.
Ei se yksinäisyys ainakaan täällä vähene, vaan sille pitää itse jaksaa tehdä jotain konkreettista. Hakeutumalla ulos, ihmisten pariin ja elämään uutta elämää, ilman pakonomaista palstaelämää.
- onononon
samat idiootit rakastaa toisiaan yöstä yöhön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154