Onpa paljon juttua täällä ollut aamuöiseen aikaan. Syyssekoaminen masennuksineen. Minä nousin äsken ja kohta lähden töihin.
Ikävä-palsta elää öisin
4
92
Vastaukset
Eihän nuo sekoilut ole pelkästään öisiä juttuja, vaan osalla se on kai todellista elämään oman mitään sanomattoman elämän kohottajana.
Onko samat tekstinikkarit jotka niitä kirjoittelee, kiertäen kaikki mahdolliset palstat nakellen omia aivotuotoksiaan, vai onko joillakin hetkittäin ns. mustia aukkoja?- mietteissäni
Hyvää työpäivää, kaikille hyvää päivää!
Itsekin silmäni juuri aukaisin ja elämää mietiskelin. Syrjäytyminen, osallisuuden vahvistaminen. Miten voisi turvallisuutta tuntea.. Miten rinnalla kulkea, muita tukea. Antaa, vastaanottaa repaleinen elämä.Tai yrittää korjata ja kohentaa sitä yksinäisyyttä kaikilla keinoilla.
Joillekkin se yksinäisyys on todellista totuutta, kuin kehä mistä ei ulospääsyä ole.
Ei se yksinäisyys ainakaan täällä vähene, vaan sille pitää itse jaksaa tehdä jotain konkreettista. Hakeutumalla ulos, ihmisten pariin ja elämään uutta elämää, ilman pakonomaista palstaelämää.
- onononon
samat idiootit rakastaa toisiaan yöstä yöhön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661