Kuollut isoisoäitini vieraili unissani

Kysyjä9536

Oon 4päivän ajan nähyt unessa menehtyneen isoisoäitini joka menehtyi 8vuotta sitten. Unissa oon nähnyt sen talon ja nähyt muutaman kerran sen unessa mut epäselvästi mut oon tuntenut et se on siellä. Isoisoäitini oli minulle tosi tärkeä ja hän oli täyttämässä 102 vuotta kun menehtyi torstai päivänä. Oon hankkimassa tatuointia missä on hänen nimensä ja oon varannut ajankin tatuoijalle. Yrittääkö hän viestittää minulle jotain? Sillä viime aikoina ku oon miettinyt tatuointia nii sitä vahvemmin oon nähyt sen mun unissa.

8

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristalliboltsi

      Tsiigasin boltsista isoäitiäs. Kerto käynneensä luonasi unessasi. Tahtoi viestissä muistuttaa suo yhest jutusta, joka on seuraavan lainen.
      Muista sitten että valkopyykki pestään 60:ntä asteisessa ja kirjavat 40:ntä asteisessa ja sit lopuks, et älä rupee töhrii ittees tatsoilla vaan muistele mielessäsi millainen olin se riittää.

      • Kysyjä9536

        Oliko tämä vitsi?


    • Kuolleet rakkaamme vierailevat joskus unissamme.
      Isoisoäitisi on merkinnyt sinulle paljon ja unessasi hän on symbolina rakkaudelle, läheisyydelle ja kokemuksen viisaudelle.
      Isoisoäitisi vieraili unessasi, sillä hän halusi viestittää unen kautta; hän on lähelläsi,
      Unessa ei mikään kuole lopullisesti .
      Päätökseen tatuoinnista hän ei ota kantaa, tämä asia on sinun itsesi ratkaistava, jos et ole asiasta varma , niin ota tatuoint vastai myöhemmin, kun itse olet asiasta aivan varma.
      Jotta muistaisit isoisoäitisi siihen et tatuointia tarvitse, hänen muistonsa jatkuu sinussa muutenkin.

    • Kuolleet rakkaamme vierailevat joskus unissamme.
      Isoisoäitisi on merkinnyt sinulle paljon ja unessasi hän on symbolina rakkaudelle, läheisyydelle ja kokemuksen viisaudelle.
      Isoisoäitisi vieraili unessasi, sillä hän halusi viestittää unen kautta; hän on lähelläsi,
      Unessa ei mikään kuole lopullisesti .
      Päätökseen tatuoinnista hän ei ota kantaa, tämä asia on sinun itsesi ratkaistava, jos et ole asiasta varma , niin ota tatuoint vastai myöhemmin, kun itse olet asiasta aivan varma.
      Jotta muistaisit isoisoäitisi siihen et tatuointia tarvitse, hänen muistonsa jatkuu sinussa muutenkin.

    • Isoäitisiviestitti

      Isoäitisi viestitti sinulle, että elä ihmeessä ota tatuointeja!

      Peruuta kiireellä aika!

    • ihanaisoäitimummelisi

      Älä missään nimessä ota tatuointeja! Isoäitisi on todella huolestunut puolestasi ja yrittää kaikin keinoin kertoa sinulle että ET OTTAISI tatuointeja! - Miten ihana isoäiti sinulla on! Jopa kuoleman takaa huolehtii sinusta.

      Miksi ihmeessä ottaisit tatuointeja?
      Katso vähän ympärillesi ja näe miten tyhmiä ne ihmiset ovat, joilla on tatuointeja!
      Karmeita kuvia, luulevat että ovat muka "fiksuja". Laumaihmisiä, jotka seuraavat muka "muotia" ja luulevat olevansa jotain kun heillä on tatuointi...

      Raamatussa muuten sanotaan suoraan, että älkää ottako kuvia itseenne (tatuointeja), ei myöskään lävistyksiä.
      Korvarenkaat sitä vastoin ovat ok.

      Tee niinkuin isoäitisi toivoo, ÄLÄ OTA TATUOINTEJA!
      Miten ihana mummeli-isoäiti sinulla on ollut!

    • tatuoituruusu

      Voi että. Nämä raamatulliset tulkinnat ovat tällä sivulla nyt aivopesua.!

      Kysyjä9536 käytä nyt ihan omaa harkintaasi tässä asiassa, äläkä hyväksy manipulointia uskonasioissa.
      Tatuointiasia on sinun oma päätöksesi. Jos itse olet varma asiasta ota tatuointi. Mutta ilmeisesti olet epävarma .
      Unet syntyvät omista peloistamme ja toiveistamme ja heijastelevat omaa sisäistä tilaamme. Kauniita unia sinulle ja usko itseesi.

      PS. Tatuoinnin poisto laserilla vaatii n. 3-8 hoitokertaa ja pienen tatuoinnin kertamaksu on n 200 €, suuren n 300-400 euroa /kerta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe