Hei.
Olen haaveillut pitkään muutosta uuteen-seelantiin ja elämän tilanne sallisi sen oikein hyvin,lukuunottamatta diabetesta. Olen vuoden päästä 30v täyttävä mies itä-suomesta .Valmistun jouluna ravintolakokiksi ja minulla on 3 aikaisempaa ammattia,joten töitä tuskin on vaikea löytää ja harvoin olen työn laadusta ihmisiä,eli teen työtä vaikka siivoamisesta autonasennukseen ja s leipomiseen. Mitä pitää tietää ennen sinne muuttoa?miten asuminen ja sen kustannukset per/ kk. Pitääkö Eka olla työviisumi ja sitten hankkia töitä vai toisin päin. Entäs jos tulee muuten vaan asumaan esim 5-6 kuukaudeksi? Eli mitä kaikkea pitää siis tietää:)?.Mielellään tulisin asumaan pitemmäksi aikaa, koska olen avarakatseinen ja sosiaalinen persoona joka saattaisi vielä olla niin hullu että perustaisi yrityksen toiselle puolelle maapalloa :). Olisi myös Kiva tutustua toisiin suomalaisiin siellä uudessa-seelannissa. Kaikki vastaukset joko tänne tai sähköpostiin [email protected] kiitos ja kumarrus :). Mahdollinen lähtö olisi tammi-helmikuun välissä.
Muutto ja mahdollisesti työtä uudessa-seelannissa?
Ville-88
1
918
Vastaukset
- 9-6
Netistä löytyy:
www.immigration.govt.nz
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043