kaivinkone eilen paikalla, mutta väärään aikaan.
Huomenna Klo 6.00 uusi yritys.
Ola Virta ja Karl Setterberg kilpailee paikasta.
Sysmässä patsashanke etenee
23
437
Vastaukset
- Imekää
Sysmään ei tule mitään patsasta. Sysmässä ei asu ketään. Siellä ei myöskään ollut kaivinkonetta pihalla koska Sysmässä ei ole yhtään pihaa. Koko Sysmä on vain juoppohullun journalustign sekava harhanäky. Se että osaa kirjoittaa yhdys sanat oikein ja käy lavanostin expoissa ei tee journalistia, eikä varsinkaan Chinaskia. Nyrkkimieheksi tullaan nyrkittämällä.
- uiuiguuuriboxing
Sysmään menee harjua pitkin hyvä tie mutta pois sieltä ei pääse.
Siellä on haitarimuseokin. Ja matkahuolto, turha mollata Sysmää. - imekääminuu
Muistan, hanurimuseossa tuli perse kipeäksi. Jos tehdään laadukasta ja totaalista nyrkkeilyjournalismia ja puhutaan Sysmästä , ei se ole mollaamista. Pilkkusäännöt ja muut nussimiset voidaan jättää kukkahattuseduille. Mutta totuus on, että Sysmässä ei pieru nahkahousuista mihinkään pääse, vaan siellä pyörii. Aina vaan. Nahkahousuissa. Pieru. On ymmärrettävästi masentavaa yrittää kirjoittaa laadukasta journalistista tuotosta Sysmän nyrkkeilyskenestä koska se on hanurista joka on museon vintillä. Jos sitä hanuria kyselee vahtimestarilta on vastaus aina sama:" älä jauha paskaa". Ja kyseinen vahtimestari on kuitenkin kova kätinen ja luja iskuinen entinen taksikuski joka omaa hyvän listan. Siinä ei tiukempikaan journalistinen ote auta. Skene ei tule pois hanurista, vaan on siellä jumissa. Luultavasti lopullisesti. Onko tämä nyt se vapaan tiedonvälityksen loppu? Ja jos siellä oli kaivinkone, niin se oli eksynyt.
- kusilahje
Älä kuule sinä ollenkaan kuule, minen oo koskaan pelleilly, enkä tuu koskaan pelleilemään.
Sysmäsä on kuule 3982 asukasta kuule ja pääsee sieltä Hartolan tai Asikkalan kautta pois,tai Päijännettä pitkin veneellä, Hyindai Sport kaivinkone on siinä Tokmannin pihalla ja psraypullolla on pantu merkit mistä aletaan kaivamaan, ja valu tapahtuu ennen routimista. Että kyllä etenee, turha täällä väittää olevansa nyrkkeilytietäjä. Siihen tulee Olan patsas ronssista. - lasikusileuka
En mie kuule kuule kuule. Mie oon kuuro. Sysmästä minä tiedän kuule kaiken, joten turha tulla kertomaan minulle mitään mistään. Tuskin on maaperä Sysmässä tarpeeksi kiinteää pronssipatsaalle. Lietteinen ja hyllyvä savipohja takaa, että patsas on kenossa Valittulaan päin vaikka mitä tekisi. Nyrkkeilytietämystä ja journalistististista tietotaitoa minulla riittää: olin kerran kesätöissä Hesarin toimituksessa ja kesätoimittajana Sysmän ja Hartolan pitäjälehdessä vaikka sainkin potkut liian Chinaskimaisesta otteesta. Ola muuten treenaili GeeBeen kanssa pikkuklossina mutta lopetti kun Gunnar sipaisi siltä nenän vähän vinoon. Toivotaan nyt edes että patsastoimikunta katsoo että Olan nenä on suorassa patsaassa, vaikka patsas vääjämättä, painovoiman vaikutuksesta, kenottaa kohti Valittulaa. Ja olis syytä lopettaa se kiljun myynti alaikäisille siinä Tokmannin kulmalla.
- vuodenkestää
Sinä et oo kuule Sysmästä kuullukkaan kun täsä vasta täällä niin!
Ootko kävelly Leppäkorvenkylän raittia iltasin. Tai ootko käyny kahvilla Nesteellä jossa lukee Baari. Sokiakin oot ja kuuro kun et oon sitä puolikaivinkonetta takakauhalla ja etukuormaajalla siinä Tokmanin pihalla, Hyindai Sport takakauhalla ja etukuormaajalla, avo ohjaamolla.
Älä kuule tuu tänne kun et tiedä Sysmän jengistäkään mitään. Kokoontuu siinä ravintolan rannassa ongella kesäsin syönnin aikaan ja päivällä kokoonnutaan Baarissa kahville joka torstai kuuntelemaan yhden uutisia radiosta.
Olan patsas tulee kunhan rahoitus on valmis ja katotaan onko kylää jääviyttä asialle.
Homma on seissyt 3 vuotta ja se Hyindai koska Vihreät vastustaa koska kaivikone saastuttaa.
Pitäs olla sähkökäyttönen kaivuri. Seuraava kokous on 12. 8. 2018 jossa asia pitäs nuijia lukkoon lopullisesti, kun vihreä edustaja on lomilla. - jaakobsson
Mä olen kerran jopa nähnyt, kun nyrkkeilijäm korkkaa kaljapullon hampaillaan Sysmässä ja alkaa jahdata paikallisia ohikulkevia naisia, rummuttaen rintaansa ja huudellen: "MINÄ OLEN JUMALA!!!!"
Sysmä hieno paikka. Olen kerran laskenut siemenet Sysmäläiseen naiseen. - ulkojakkara
Olet asian ytimessä, harva paikka elää omillaan. Sysmä elää! Harjua pitkin vaan kylän perälle, ilmapiiri muuttuu saletisti. Sysmän Nesteen ulkobaarin jakkaralla masennuksesta ei ole tietoakaan kai tiedät missä se on? SYSMÄN KESKUSTASSA. Kesävierailta rahat pois ja työllisyys paranee.
Onko Sipilä ees käyny Sysmässä koskaan, pelkääkö Audin vierivän harjulta veteen. Vois kyllä käydä kattomassa elämisen meininkiä, siellä maksetaan käteisellä eikä vanhoilla vaatteilla ostokset. - iskurityöläinen
Käteisellä joo. Monopoliraha ei vaan tuppaa kenellekään kelpaamaan. Kaivurimieskin lähti takaisin Viroon kun päivän liksa maksettiin, pimeesti, leikkirahalla ja ylityöt koitettiin kuitata kiljupäälärillä. Viimeksi mies nähty soutelemassa etelää kohti Päijänteellä. Sipilän huhuttu vierailu Sysmän hanurimuseossa on peruttu. Syynä tähän on se, että uskonnollisissa piireissä hanurimiehiä ei juuri arvosteta. Nyrkkeilyn piirissä hanurin näppäilyyn suhtaudutaan melko avomielisesti. Minä olen nähnyt Sysmän Nesteen baarin vessassa, kuinka arvostettu journalisti myi sielunsa ja hanurinsa kaljapullosta.
- J.Gyllenius
Sysmässä on pari paikkaa joissa käy myös pankkikortti. Yhteydet vaan pätkii v-itusti.
Paras Sysmäläinen kamppailu-urheilija ikinä?
Minä sanon, että Vanteen Jari.
Okei, Vanne on profiloitunut Raumalaiseksi. Mutta se mitä ei moni tiedä, on että hän syntyi SYSMÄSSÄ ja otti ekat askeleensa siellä Sysmän Salamassa. - haasteitaon
Nyt ne räkänokkamärkäkorvamopoilijat on kivittäny etutakakuormaajakaivinkoneen Hyindain akkunat hajalle. Tokmannilla ei ole pihalla kun valevalvontakamerat, elikkä paha takaisku, Sysmäläisellä yrittäjällä ei ole kuin tämä kaivuri, joten asia jää poliisin arkistoon.
Periksi ei anneta, patsas tulee, ilmastointi pelaa koneessa nyt ja hyvä kun kuski on kova tupakkimies. - wanhaweteran
Sysmän Salaman vuosikirjasta löytyi Jari Vanne - Tuomo Lindell matsi vuodelta 1995.
Pojat ottivat 3 erää, ja Jari tietenkin voitti massapistein 3-2.
Kannatti ajaa 625km edestakaisin tuon tiedon takia. - Verikuormafisting
Vain Sysmän Sisu voi erottaa nuorison kiljusta. Jari Vanne meni Sysmässä solmuun. Alkoi pinna kiristyä kun tajusi joutuneensa pilkkikisaan nyrkkeimymatsin sijaan. Manageroinnin virhe. Pilkki siinä aikansa ja totesi:"ensin se kyllä lämmitti kivasti, mutta nyt ei niinkään", kustuaan housuihinsa. Poistui kisapaikalta Hyiundayi-merkkisellä kaivinkoneella Nesteen baariin ottamaan alkulämmön ja pari olutta ja antamaan haastattelun paikallislehden journanistin mikkiin. Siis Jarin näytöt Sysmässä eivät vakuuta. Pysykööt Raumalla, meillä on Ola.
- H.R.GYLLENIUS
Vanteessa parasta on väistöt.
Kauniita, pieniä U-väistöjä joilla paetaan pois Ola-Perkiksen iskujen alta.
Taktiikka on että Vanne antaa Olan luulla, että tämä hallitsee ottelua, ja sitten Jarza yllättää kovilla iskuilla.
Taktiikan laati Peksi Hannoverilaisesa urheilupuistossa 11 vuotta sitten.- bobrikovsergei
U-väistö, u-käännös, takinkäännös. Nyrkkeilyssä ei riitä että on nopea ja lyö kovaa, pitää olla myös herrasmies. Pitää osata käsitellä naisia elämässä ja miehiä kehässä. Nykyään tämä tuppaa helposti unohtumaan. Patsashuumassa on unohdettu nuoriso juomaan kiljua Tokmannin pihalle. Jos nuorisosta ei nouse uutta herrasmiesnyrkkeilijöiden polvea on maamme omavaraisuus uhattuna. Jäämme tuontiherrasmiesten varaan. Tämä antaa ulkomaisille tahoille mahdolisuuden sanella ehtoja koskien esim. patsaiden aiheita ja korkeutta ja rakennusmateriaaleja. Tätäkö me todella haluamme?
- edis-tatli-kosovo-69
bobrikovsergei kirjoitti:
U-väistö, u-käännös, takinkäännös. Nyrkkeilyssä ei riitä että on nopea ja lyö kovaa, pitää olla myös herrasmies. Pitää osata käsitellä naisia elämässä ja miehiä kehässä. Nykyään tämä tuppaa helposti unohtumaan. Patsashuumassa on unohdettu nuoriso juomaan kiljua Tokmannin pihalle. Jos nuorisosta ei nouse uutta herrasmiesnyrkkeilijöiden polvea on maamme omavaraisuus uhattuna. Jäämme tuontiherrasmiesten varaan. Tämä antaa ulkomaisille tahoille mahdolisuuden sanella ehtoja koskien esim. patsaiden aiheita ja korkeutta ja rakennusmateriaaleja. Tätäkö me todella haluamme?
Turpa kiinni Sergei B, minä juon kiljua ja paskannan pituutta.
- SergeiB
edis-tatli-kosovo-69 kirjoitti:
Turpa kiinni Sergei B, minä juon kiljua ja paskannan pituutta.
Helenius tarvii nyt kaiken mahdollisen tuen (kiljun) edistäessään orastavaa elokuvauraansa. Täten Sysmän kunnantalon vahtimestari on yksimielisellä päätöksellä siirtänyt patsashankkeen tulevalle vuosituhannelle ja näin säästyneet varat (11,25 ekii) käytetään kunnan pikkujoulujuhlissa. Tästä saatavat pullopantit ohjataan lyhentämättöminä Heleniuksen tilille jotta saadaan lentopiletti Ameriikkaan pojalle. Kaivinkone palautetaan sinne mistä se varastettiin.
- radnolisksl
Sysmään tulee Jarien patsas!
Kurri, Sarasvuo ja Fyhr hyökkämässä Mäntysen päälle ja Mäde tekemässä heistä selvää koukuillaan. Kurri Oilersin paidassa. - jaritteam
Ainakaan Jari Mäenpää ei kuulu tuohon hulttio-Jarien remmiin.
Sysmässä järjestetään joku Jarien ilta. Vannekin joutuu taas siis käymään Sysmässä. Jartsaaaaaa - samaa-ainetta
Muiden kuntien sahti säilyttää värin virratessaan kehosta läpi, mutta Sysmässä säilyy makukin
- Anonyymi
Ola vei!
- Anonyymi
Jäämme tuontiherrasmiesten varaan. Tämä antaa ulkomaisille tahoille mahdolisuuden sanella ehtoja koskien esim. patsaiden aiheita ja korkeutta ja rakennusmateriaaleja. Tätäkö me todella haluamme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäämme tuontiherrasmiesten varaan. Tämä antaa ulkomaisille tahoille mahdolisuuden sanella ehtoja koskien esim. patsaiden aiheita ja korkeutta ja rakennusmateriaaleja. Tätäkö me todella haluamme?
Emme halua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799495Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk1004681- 3004592
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3613643Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4973628Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,2093330Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1883226Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162956Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys2502939Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.1532676