Työntäyteisen viikon

päätteeksi, nakataan viihteelle ;).
Mitä suunnitelmia on viikonlopulle? Reippailua, marjastusta vai ystiksien kanssa bailaamista?
Itsellä pihan perkaamista ennenkun lumen sataa maahan. No peittäshän se lumi kaiken alleen, mutta keväällä kaikki ois vastassa :(.
Teettepä mitä tahansa, mutta tehkää se nauttien, ja rehellisyyden merkeissä ;).

18

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miespohjoiskarjalasta

      Viikonlopun suunnitelma hyvä ruoka,leffa,sali.Käydä yhdissä avajaisissa.Ottaa rennosti nauttimalla syksyn kauniista maisemista luonnossa,polttaa tuoksukynttilöitä/rentoutua yms..... ;-) :-D

      • En pysty tuoksukynttilöitä polttamaan tunnelman lujana, enkä muutenkaan.
        Luonnosta nauttiminen on tähän aikaan mahtavaa, ainakin kun keli on hyvä, aurinkoinen ja muutenkin kohtuullinen lämmöltä. Vaatetuskysymyshän se on kun ulkona liikkuu, mutta ollaanhan me totuttu ja osataan pukeutua.
        Enpä muista koska olen leffassa käynyt, se toi telkkari antaa ihan täyden leffa valikon.


    • jjjjjjjjjjjjjj6

      Kaljan juomista.
      Poistun kotoa luultavasti maanantaina.

      • Ei hittolainen! Et kai ole tosissaan? No älä nyt kuitenkaan koko viikonloppua kaljottele, se kostautuu, niinkun varmasti tiedätkin


      • oikea_asenne

        niin sitä pitää :)


    • Knainenminäkin

      Taidampa riipasta kovan kännin vaikka olisi paskat bileet ja rumii äijii.

      • much_love

        moi , haluaisitko tehdä kanssani lähempää tuttavuutta , vaikutat mielenkiintoiselta :) haluaisin ehkä nähdä pimppisi yms :)


      • Muistissa on ne kännit, mutta nyt jo ainakin 15 vuotta viime kännistä, ja oletettavasti ei enää uutta kokemusta tule. Ainakaan niin kauan kun tämä järki on päässä, mutta sitä tiedä koska järkiriepu sekoaa ja se on sillon menoa.
        No ei vaiskaan, en erehdy känniä enää riipimään, elämä kulkee hyvin ilman kännäämistäkin ;).


      • Knainenminäkin
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Muistissa on ne kännit, mutta nyt jo ainakin 15 vuotta viime kännistä, ja oletettavasti ei enää uutta kokemusta tule. Ainakaan niin kauan kun tämä järki on päässä, mutta sitä tiedä koska järkiriepu sekoaa ja se on sillon menoa.
        No ei vaiskaan, en erehdy känniä enää riipimään, elämä kulkee hyvin ilman kännäämistäkin ;).

        Nyt sitte tuli semmoset setit että mulla on teille molemmille message lyriikoin:

        "minne tuuli kuljettaa
        sinne tänään mennään ja
        meille ei oo huomista
        on vaan tämä ja tänään

        missä tähti loistaa saa
        sitä kohti suunnataan
        ja jos jotain haluaa
        ota se tässä ja tänään"

        -minne tuuli kuljetaa-


      • Knainenminäkin kirjoitti:

        Nyt sitte tuli semmoset setit että mulla on teille molemmille message lyriikoin:

        "minne tuuli kuljettaa
        sinne tänään mennään ja
        meille ei oo huomista
        on vaan tämä ja tänään

        missä tähti loistaa saa
        sitä kohti suunnataan
        ja jos jotain haluaa
        ota se tässä ja tänään"

        -minne tuuli kuljetaa-

        Olipas se kiva runoelma ;).
        Kiitos ;).


      • Knainenminäkin

        Pitääpä mennä suihkuun ja päättää sen jälkeen ottaakko tänään vai ottaakko huomenna vai kenties vetääkö kahden päivän biletysputken. Nollauksen tarve on niin suuri.

        Kato kun elämä potkii pääähän muista käyttää kypärää sanotaan tossa biiissäkin.


      • Knainenminäkin kirjoitti:

        Pitääpä mennä suihkuun ja päättää sen jälkeen ottaakko tänään vai ottaakko huomenna vai kenties vetääkö kahden päivän biletysputken. Nollauksen tarve on niin suuri.

        Kato kun elämä potkii pääähän muista käyttää kypärää sanotaan tossa biiissäkin.

        No saunanlämmitys alkaa, se rentouttaa ja siitä voi nauttia, yksinkin ollessa lauteilla, vaikka oishan se kiva kun joku ois selän pesijänä ;). Joku mies, joka ei ujostelis ;).


      • much_love
        Knainenminäkin kirjoitti:

        Nyt sitte tuli semmoset setit että mulla on teille molemmille message lyriikoin:

        "minne tuuli kuljettaa
        sinne tänään mennään ja
        meille ei oo huomista
        on vaan tämä ja tänään

        missä tähti loistaa saa
        sitä kohti suunnataan
        ja jos jotain haluaa
        ota se tässä ja tänään"

        -minne tuuli kuljetaa-

        hirveetä paskaa , mutta jos silti haluaisit pimppiäsi peppuasi ja tisujasi ? lähempää tuttavuutta . . .


      • Knainenminäkin
        much_love kirjoitti:

        hirveetä paskaa , mutta jos silti haluaisit pimppiäsi peppuasi ja tisujasi ? lähempää tuttavuutta . . .

        No totta! Ihan sairaan hirveää paskaa settii tulee nyt. Mene kullittaan siitä jotain muuta. Miten olisi palstan tyrkyimmät top 3:sesta joku?

        M-nainen
        S-nainen
        T-nainen


    • Tahvo53

      Synttäreistä huolimatta ei juhlimaan, ulkoilua, hyvää ruokaa ehkä ystäviä tai lapsia.

      • Saanen onnitella ;), vuosista viis sillä elämä on elämisen arvoista.


      • Tahvo53

        Kiitos ja juuri näin...ei se Matti ihan väärässä ollut todetessaan että "elämä on ihmisen parasta aikaa".....tollohan se kaveri on mutta osannut repiä irti kaaiken siitä ja tehnyt vielä hyvän tilin.


      • Tahvo53 kirjoitti:

        Kiitos ja juuri näin...ei se Matti ihan väärässä ollut todetessaan että "elämä on ihmisen parasta aikaa".....tollohan se kaveri on mutta osannut repiä irti kaaiken siitä ja tehnyt vielä hyvän tilin.

        Ei Matti tollo ole, Matti on viisas ja osannut käyttää omaa itseään näkyvyytenä tempuksiinsa ja on todellakin saanut sen osan mistä moni on kateellinen.
        Oudosti vaan väkivaltainen, ainakin mitä oli Mervin kanssa yhteenottoja.
        En ole seurannut Matin elämää, mutta yhäkin on tapetilla ja se suuntaus jatkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe