Minulla on ollut kuukausia, ehkä jo pidempään suurentuneita imusolmukkeita, nyt viimein uskaltauduin lääkäriin ja lääkäri totesi kilpirauhasessa suurentuman, kyhmyn. Onko välttämättä syöpää vai jotain muuta, kokemuksia?
suurentuneet imusolmukket ja kilpirauhanen
3
217
Vastaukset
Hei minulla on aikalailla samanlainen tilanne, tai huolestuin kun minulla on ollut kaulalla jo pari kuukautta leuan alla alle 1 cm kokoinen sekä oikealla puolella kaulaa noin 1 cm kokoinen imusolmuke ja olen käynyt ultraamassa niitä nyt kahdesti. Ultraaja sanoi että imusolmukkeista ei tarvitse ottaa näytettä sillä ne olivat hänen mielestä hyvänlaatuisia imusolmukkeita sekä kilpirauhasessa oli niukkakaikuisempo muutos noin 7x4mm ja radiologin muutos oli niin pieni eikä ollut maligniin viittavaa että ei otettu näytetty, ehkä 2 kk päästä uusi ultra jotta nähdään onko se pysynyt samanlaisena vai kasvanut tai jtn.. ehkä alkava struuma... hänen mielestä se ei millään tavalla liity syöpään ja struuma ja kilpirauhasen syöpä eivät millään tavalla liity toisiinsa...
Miten kauan sinulla on ollut imusolmukkeita kaulalla tai oletko käynyt ultraamassa niitä?- Eiilmeisesti
Ultrassa ohutneulanäyte näyttää syövän.
https://www.kaikkisyovasta.fi/tietoa-syovasta/syopataudit/kilpirauhassyopa/#kilpirauhassyovan-toteaminen-ja-tutkimukset - Nuuskaaja_35v
Mulla on oikean leuan alla tuntuva kyhmy/patti ja takana alahampaissa myös. Suustani tulee ajoittain verta aika paljonkin...
Hampilääkärini sanoi muka ettei se ole syöpää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.693804Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1002441Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701428- 981300
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501246- 511043
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031