suurentuneet imusolmukket ja kilpirauhanen

zootrophy

Minulla on ollut kuukausia, ehkä jo pidempään suurentuneita imusolmukkeita, nyt viimein uskaltauduin lääkäriin ja lääkäri totesi kilpirauhasessa suurentuman, kyhmyn. Onko välttämättä syöpää vai jotain muuta, kokemuksia?

3

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei minulla on aikalailla samanlainen tilanne, tai huolestuin kun minulla on ollut kaulalla jo pari kuukautta leuan alla alle 1 cm kokoinen sekä oikealla puolella kaulaa noin 1 cm kokoinen imusolmuke ja olen käynyt ultraamassa niitä nyt kahdesti. Ultraaja sanoi että imusolmukkeista ei tarvitse ottaa näytettä sillä ne olivat hänen mielestä hyvänlaatuisia imusolmukkeita sekä kilpirauhasessa oli niukkakaikuisempo muutos noin 7x4mm ja radiologin muutos oli niin pieni eikä ollut maligniin viittavaa että ei otettu näytetty, ehkä 2 kk päästä uusi ultra jotta nähdään onko se pysynyt samanlaisena vai kasvanut tai jtn.. ehkä alkava struuma... hänen mielestä se ei millään tavalla liity syöpään ja struuma ja kilpirauhasen syöpä eivät millään tavalla liity toisiinsa...
      Miten kauan sinulla on ollut imusolmukkeita kaulalla tai oletko käynyt ultraamassa niitä?

• Nuuskaaja_35v

Mulla on oikean leuan alla tuntuva kyhmy/patti ja takana alahampaissa myös. Suustani tulee ajoittain verta aika paljonkin...

Hampilääkärini sanoi muka ettei se ole syöpää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      69
      3804
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3189
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      100
      2441
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1659
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1428
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1300
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1246
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      51
      1043
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1040
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe