Minulla on ollut kuukausia, ehkä jo pidempään suurentuneita imusolmukkeita, nyt viimein uskaltauduin lääkäriin ja lääkäri totesi kilpirauhasessa suurentuman, kyhmyn. Onko välttämättä syöpää vai jotain muuta, kokemuksia?
Vastaukset 3
Hei minulla on aikalailla samanlainen tilanne, tai huolestuin kun minulla on ollut kaulalla jo pari kuukautta leuan alla alle 1 cm kokoinen sekä oikealla puolella kaulaa noin 1 cm kokoinen imusolmuke ja olen käynyt ultraamassa niitä nyt kahdesti. Ultraaja sanoi että imusolmukkeista ei tarvitse ottaa näytettä sillä ne olivat hänen mielestä hyvänlaatuisia imusolmukkeita sekä kilpirauhasessa oli niukkakaikuisempo muutos noin 7x4mm ja radiologin muutos oli niin pieni eikä ollut maligniin viittavaa että ei otettu näytetty, ehkä 2 kk päästä uusi ultra jotta nähdään onko se pysynyt samanlaisena vai kasvanut tai jtn.. ehkä alkava struuma... hänen mielestä se ei millään tavalla liity syöpään ja struuma ja kilpirauhasen syöpä eivät millään tavalla liity toisiinsa...
Miten kauan sinulla on ollut imusolmukkeita kaulalla tai oletko käynyt ultraamassa niitä?- Eiilmeisesti
Ultrassa ohutneulanäyte näyttää syövän.
https://www.kaikkisyovasta.fi/tietoa-syovasta/syopataudit/kilpirauhassyopa/#kilpirauhassyovan-toteaminen-ja-tutkimukset - Nuuskaaja_35v
Mulla on oikean leuan alla tuntuva kyhmy/patti ja takana alahampaissa myös. Suustani tulee ajoittain verta aika paljonkin...
Hampilääkärini sanoi muka ettei se ole syöpää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562