Isä uhkailee

Nolostunut

Olen ysillä oleva poika jota isä uhkailee. Esim. kun lähden viikonloppuna kaupungille niin se sanoo "jollet ole kymmeneltä kotona niin se on varma selkäsauna". Olen myös kuullut kuinka se on puhunut veljelleen mun piiskaamisesta.

Kerran se kysy yhdeltä mun luokkakaverilta, että vieläkö se saa piiskaa kotona. Varmasti arvaat mitä kaveri asiasta tuumasi, eikä siinä selittelyt auta.

Miten tuollainen nolaaminen saadaan loppumaan?

17

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gregorianius

      ootko koittanut olla yli kymmeneen ulkona? Mun isi kans samoin uhkaili, muttei kuitenkaan piiskannut vaikka tulin kotiin vasta yhdeltätoista. Huusi vaan, että isiä pitää totella ja sitten vähän pamputti

    • Sori vaan "pojat", mutta vanha kettu haistaa täällä taas fetissi/fantasiaketjun aloituksen.

      Avainsanat: selkäsauna, piiskaaminen, teini, daddy&son, nöyryyttäminen.

      • Ei.arvaa.härnätä

        Meidän daddyllä on sellainen tapa, että jos minä tulen myöhässä kotiin, niin se nostaa rinnuksista seinälle ja siinä suusanallisesti ohjeistaa. Avainsanoja: paskiainen, vetelys, selkäsauna, kotiaresti, aikainen herätys, siivouspalvelu ja paljon muuta. Ne vaihtelevat eri kerroilla. Mutta kyllä nolottaa.


    • kotiintuloaika

      Olet liian vanha piiskattavaksi. Kunnioita isääsi tottelemalla häntä. Hän on tässä asiassa oikeassa ja luultavasti tahtoo suojella sinua kotiintuloajalla. Siellä kaupungilla yöaikaan sulle voi käydä pahemmin kuin yksi piiskaaminen. Välttyäksesi näiltä molemmilta, tule ajoissa kotiin iltaisin ja näin näytä hyvää esimerkkiä kavereillekin! Mulla on ikäisesi poika ja olisin huolesta sairas, jos hän hilluisi kaupungilla yöaikaan.

    • kotiintuloaika

      Tule kotiin ajoissa, ettet saa piiskaa. Olet siihen liian vanha ja kaupungillaoloon yöaikaan liian nuori. Kunnioita isääsi! Hän on oikeassa. Näytä esimerkkiä kavereillekin. Piiska on pientä siihen verrattuna mitä siellä kaupungilla yöllä voi tapahtua.

      • Vanha.konsti.on.parempi

        Eikä ole liian vanha, tuon ikäinen on juuri sopiva, ymmärtää miksi tulee selkään ja tehoaa varmasti, kun on sen verran kunnian päälle käypää toimintaa.


    • mummelioon

      noo mut .meet soskuu tai poliisille tee rikosilmotus.isäs on iha hirvee rikollinen ku se susta huolta pitää!!!!!!!!!!!!!iha hirveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • Lain-hengessä

      Poliisille voit menna vasta sitten kun sut on piiskattu.

    • keinutuolimamma

      sinun isäsi varmasti rakastaa sinua ,mutta osoittaa sen väärällä tavalla.me vanhemmat kannamme isiemme oppeja .sinun tehtäväsi on päästä tästä yli.isällesi et voi mitään.sinä selviydyt. sukkuloi aikuisuuteen äläkä koskaan lyö lastasi.lyöminen alistaa.

    • keinutuolimamma

      isäsi rakastaa sinua.hän ei vaan osaa ilmaista sitä .oletko kysynyt millainen lapsuus hänellä oli? me vanhemmat tahtomattamme kannamme isien käyttäytynistä

    • lastensuojeluilmoitus

      Tee lastensuojeluilmoitus.

    • mekkk

      Sanoppa isällesi että jos kiinni käy niin teet rikosilmoituksen pahoinpitelystä niin voi isäsi herätä tai sitten ei
      . Kyysppä isältäsi on häntä lapsena hakattu ja annettu selkäsaunoja koska ei osaa muuten kasvattaa.

    • Ei tuollainen ole oikein. Se on suoraan lasten kiusaamista. Tee siis vain rohkeasti lastensuojeluilmoitus. Mutta toisaalta isäsi vain yrittää suojella sua, ole edes vähän onnellinen, kun sulla on sellainen isä, kun monilla lapsilla ja nuorilla kun sellaista ei näytä olevan, kun ottaa huomioon sen, miten ne käyttäytyy ihmisten ilmoilla. Meluavat, sotkevat, kiusaa toisia, sauhuttavat, ryyppäävät............kaikkea roskaa. Ja käyttäytyvät hävyttömästi. Ei ollenkaan oikeita käytöstapoja. Ja itse ainakin olisin mieluummin kotona, kun kaupungilla hölmöilemässä. Eiks tv:stä tuu nykysin mitään kiinnostavaa ? Katso netistä haluamasi ohjelmia, jos sellainen on mahdollista.

    • Ei-vara-venettä-kaada

      Ehkä sun kannattaisi kaiken varalta kuntoilla.

    • Rohkea.Rokan.Syö

      Sun pitää testata asia, saattaahan olla että ei seuraakaan mitään vaikka menet, silloin sinä olet ihan turhaan kärvistellyt kotona.

    • Mitä kaverisi vastasi?

    • tumpi

      Hieno faija sulla on antaa sun olla ulkona kello kymmeneen asti seuraavaan aamuun,
      kerkeät pääsemään putkasta kello seitsemän ja jää vielä aikaa tulla kotiin,täyden palvelun
      taloon jossa kaikki on ilmaista.Tiesitkö että täytettyäsi kahdeksantoista,pääset itsevaltiaaksi.Pääset toteuttamaan ihan itse! elä'määsi. Mua on vituttanut kun tuli
      täytettyä kahdeksantoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe