Mikä kersa

Tätäonodotettu

Pe iltana yritti leikkiä sankaria kilvettömällä moottoripyörällä??? Sataa pakoon poliisia keskustassa...

16

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopojonne123

      Vittu se on mun kaveri saatana se osaa vittu ajaa moottoripyörää paremmin ku sää ja isäs yhteensä vittu

    • Jokuvaa12

      Vittu se oli mun poikaystävä ja se ajaa paremmin moottoripyörää ku kukaa tääl kylässä🖕

    • Johtajayiki

      Se on se kylän kuuluisa pikkupirripoju,jolla on tuuman meisseli ,kaikkihan sen tuntee,nyt kuulemma itkee kotona🏋️‍♀️🌈

      • No joku syrjäytynyt luuseri jokatapauksessa...


      • Esa1987

        Ja mistähän helvetistä näin päättelit??


    • Vanha.aika.parempi.aika

      Voi voi silloin kun minä sain mopokortin nii kaikki ajoivat rauhallisestu eivätkä ajelleet ollenkaan jos näkivät poliisin koska kaikki olivat huppeli puppelissa ja se johtui siitä että meillä nuorilla oli minun nuoruudessani paljon eri tehtaita ympäri metsää puissa oli punainen viiri joka tarkoitti että sitä ei saa käyttää kukaan muu kuin omistaja sininen tarkoitti rauhaa eli kaikkien käytössä oleva. Musta taasen tarkoitti sitä että siihen on piakkoin tulossa uusi tehdas ja vihreä sitä että tehdas on poistettu käytöstä. Jps oli montaa eri väriä se tarkoitti että joku oli löytänyt ja tuhonnut tehtaan joku joka oli kateellinen tai itse poliisi. Yleensä jos oltiin keittelemässä tehtaalla ja poliisi tuli samaan aikaan paikalla selvisi sillä että sovittiin tietty prosentti osuus jonka poliisi saisi pontikasta eikä hän kertoisi siitä kenellekkään. Joskus poliisi kuitenkin petti kauppa kumppaninsa ja ja silloin vanhan tehtaan paikalle tuli kuva pooliisista ja kuvan viereen keltaisella teksti rest in piis. Eli lyhennettynä r.i.p. . ja jos joku nyt ei tajunnut niin pontikka tehtaista siis puhun.

    • Voihvoih

      Mini moloinen pikku pena siellä taas vauhdissa. Mihin tää nyky maailma on menossa?

    • pesä_pallo

      Tulevaisuuden toivoilla elämän opit e-peleistä: poliisia pitää mennä aina täysillä pakoon, ittelle ei käy koskaa kuinkaa.

    • ifis

      Ei ole ollenkaan järkevää lähteä takaaajoon ,SILLOIHAN ONNETTOMUUSRISKI
      VAAN kasvaa !! Sillä kyllä ajaja saadaan kuulusteluihin myöhemminkin.Kumpikin
      osapuoli kun halausi vähän niinkuin NÄYTTÄÄ !!

      • Ai oliko tämä lapsi poliisille entuudestaan tuttu? Vai luuletko että kaikki poliisit tuntee ulkonäöltä virtain 🚸 lapset... Vai olisiko tämä tulevaisuudentoivo ihan ominpäin mennyt poliisille kertomaan että halusi vähän Näyttää Tyhmyyttään...


      • Jokuvaa134

        Se nuori oli kaatu sil moottoripyöräl ku se no poliisi sai sen kiinni.


      • ifisl
        judge66 kirjoitti:

        Ai oliko tämä lapsi poliisille entuudestaan tuttu? Vai luuletko että kaikki poliisit tuntee ulkonäöltä virtain 🚸 lapset... Vai olisiko tämä tulevaisuudentoivo ihan ominpäin mennyt poliisille kertomaan että halusi vähän Näyttää Tyhmyyttään...

        Mitä sinäkin liikenneturvallisuudesta ymmärrät ?


    • Poliisi käyttänyt etälamautinta lähes 60km/h vauhdista jonka seurauksena kaatunut myöhemmin.

    • Kuulollaolija

      Törkeää poliisin ei olisi pitänyt sitä käyttää,juoruna kuulin et olis myös konepistoolia kysellyt.

    • uteliaspoitsu

      Mikäs konepistooli sillä oli ?

    • Yyyytteras

      Puunhalkaisukone

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe