Pe iltana yritti leikkiä sankaria kilvettömällä moottoripyörällä??? Sataa pakoon poliisia keskustassa...
Mikä kersa
16
669
Vastaukset
- Mopojonne123
Vittu se on mun kaveri saatana se osaa vittu ajaa moottoripyörää paremmin ku sää ja isäs yhteensä vittu
- Jokuvaa12
Vittu se oli mun poikaystävä ja se ajaa paremmin moottoripyörää ku kukaa tääl kylässä🖕
- Johtajayiki
Se on se kylän kuuluisa pikkupirripoju,jolla on tuuman meisseli ,kaikkihan sen tuntee,nyt kuulemma itkee kotona🏋️♀️🌈
- Esa1987
Ja mistähän helvetistä näin päättelit??
- Vanha.aika.parempi.aika
Voi voi silloin kun minä sain mopokortin nii kaikki ajoivat rauhallisestu eivätkä ajelleet ollenkaan jos näkivät poliisin koska kaikki olivat huppeli puppelissa ja se johtui siitä että meillä nuorilla oli minun nuoruudessani paljon eri tehtaita ympäri metsää puissa oli punainen viiri joka tarkoitti että sitä ei saa käyttää kukaan muu kuin omistaja sininen tarkoitti rauhaa eli kaikkien käytössä oleva. Musta taasen tarkoitti sitä että siihen on piakkoin tulossa uusi tehdas ja vihreä sitä että tehdas on poistettu käytöstä. Jps oli montaa eri väriä se tarkoitti että joku oli löytänyt ja tuhonnut tehtaan joku joka oli kateellinen tai itse poliisi. Yleensä jos oltiin keittelemässä tehtaalla ja poliisi tuli samaan aikaan paikalla selvisi sillä että sovittiin tietty prosentti osuus jonka poliisi saisi pontikasta eikä hän kertoisi siitä kenellekkään. Joskus poliisi kuitenkin petti kauppa kumppaninsa ja ja silloin vanhan tehtaan paikalle tuli kuva pooliisista ja kuvan viereen keltaisella teksti rest in piis. Eli lyhennettynä r.i.p. . ja jos joku nyt ei tajunnut niin pontikka tehtaista siis puhun.
- Voihvoih
Mini moloinen pikku pena siellä taas vauhdissa. Mihin tää nyky maailma on menossa?
- pesä_pallo
Tulevaisuuden toivoilla elämän opit e-peleistä: poliisia pitää mennä aina täysillä pakoon, ittelle ei käy koskaa kuinkaa.
- ifis
Ei ole ollenkaan järkevää lähteä takaaajoon ,SILLOIHAN ONNETTOMUUSRISKI
VAAN kasvaa !! Sillä kyllä ajaja saadaan kuulusteluihin myöhemminkin.Kumpikin
osapuoli kun halausi vähän niinkuin NÄYTTÄÄ !!Ai oliko tämä lapsi poliisille entuudestaan tuttu? Vai luuletko että kaikki poliisit tuntee ulkonäöltä virtain 🚸 lapset... Vai olisiko tämä tulevaisuudentoivo ihan ominpäin mennyt poliisille kertomaan että halusi vähän Näyttää Tyhmyyttään...
- Jokuvaa134
Se nuori oli kaatu sil moottoripyöräl ku se no poliisi sai sen kiinni.
- ifisl
judge66 kirjoitti:
Ai oliko tämä lapsi poliisille entuudestaan tuttu? Vai luuletko että kaikki poliisit tuntee ulkonäöltä virtain 🚸 lapset... Vai olisiko tämä tulevaisuudentoivo ihan ominpäin mennyt poliisille kertomaan että halusi vähän Näyttää Tyhmyyttään...
Mitä sinäkin liikenneturvallisuudesta ymmärrät ?
Poliisi käyttänyt etälamautinta lähes 60km/h vauhdista jonka seurauksena kaatunut myöhemmin.
- Kuulollaolija
Törkeää poliisin ei olisi pitänyt sitä käyttää,juoruna kuulin et olis myös konepistoolia kysellyt.
- uteliaspoitsu
Mikäs konepistooli sillä oli ?
- Yyyytteras
Puunhalkaisukone
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592