Viiltelystä pakkomielle

ApuaViiltelyyn

Mulla on pakkomielle viillellä, ja tykkään siitä miltä mun nilkat ja kädet näyttää viiltelyn jälkeen. Mulla on poikaystävä, jota rakastan yli kaiken, se on aina mun tukena, oli tilanne mik vaan, paitsi... HÄNKIN VIILTELEE! Lupasin hänelle, et lopetan viiltelyn, koska hän viiltelee, koska mä viiltelen ja sit mä viiltelen koska hän jne... Hän uhkaa viiltää valtimoon jos en lopeta. Kun hän saa päähänsä, että nyt hän viiltelee, häntä ei saa enää kiinni. Huolestuttaa ja tuntuu että se on mun vika, vaikka oikeasti hänen veli on kuollut ja osaksi siksi masentunut. Siis pyydän apua, miten voin lopettaa viiltelyn, vaikka se on pakkomielle.

8

1024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt kannattaa varmaan kysyä apua jostain muualta kuin S24:n nuoret-palstalta... En tiedä oletko tosissasi, esiintyyhän täällä pilvinpimein kaikenkarvaisia veitsiveikkoja, puukkopirjoja ja muita huomiota janoavia arjen sankareita. Mutta jos tosiaan aikuisten oikeasta pakkomieelteestä ja/tai masennuksesta on kyse, niin kannattaa kääntyä vaitiolovelvollisen terveydenhuollon ammattilaisen puoleen. Siinähän on myös se puoli, että järkiisi tullessasi et niitä arpia välttämättä enää järin puoleensavetävinä pidä.

• Peruna666

No miks vitus se kusettais

• Peruna666 kirjoitti:

No miks vitus se kusettais

Jotkut tekevät sitä huomion vuoksi.

• Hei,

Edelliseltä vastaajalta saitkin jo neuvon kääntyä terveydenhuollon ammattilaisen puoleen, sitä minäkin suosittelen.

Lisäksi on olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin sinä ja/tai poikaystäväsi voisitte halutessanne olla yhteydessä.

Tässä muutamia vaihtoehtoja:

- Sekasin-chat nuorille, https://sekasin247.fi/. Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 7-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

- Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

- Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• adsfvsdf

Turha vaiva käyttää veittä, kun punaasella tussilla saa samannäköistä jälkeä kivuttomasti

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

tunnnen tän muijan, sen tilanne on ihan vitun vakava

• jonne66669

no tee itsari

• nuudeli66

mikä vittu sua vaivaa?! NOIN EI SAA SANOA KENELLEKÄÄN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      208
      5441
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4429
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3178
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      239
      2600
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      134
      2391
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      97
      1754
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1387
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      985
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      906
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      27
      904
    Aihe