Missä paras auton käsinpesu pääkaupunkiseudulla?

Autonpesettäjä

En tiedä, onko tämä oikea paikka, mutta minulla olisi haussa paras, siis oikeasti laadukas käsinpesupaikka autolleni, en aina itse jaksa pestä, ja konepesuun en naarmutettavaksi vie autoani, ja monessa paikassa olen käsin pesettänyt eri kauppakeskusten pesuloissa, mutta näissä paikoissa käytetään kaikkia pika-aineita, joilla saadaan näyttävä lopputulos, joka ei kestä kuin päivän, ja lisäksi aina jotain tahtoo jäädä pesemättä, kun niillä on niin kiire.

Eli missä on laadukkain pesu, halvin sen ei tarvi olla, koska kokemukseni mukaan se halvin ei todellakaan ole paras, ja auton ollessa kyseessä se halvin ei edes ole halvin, koska vioittuneen maalipinnan korjaaminen maksaa aina enemmän kuin se säästetty 5euroa pesun hinnassa.

18

10433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhggkhfdki

      Tämä nyt ei varsinaisesti vastaa kysymykseen, mutta jos on valmis sijoittamaan rahaa hyvään lopputulokseen niin eikö jo kannattaisi asennuttaa autoon sellainen kova kestopinnoite joka on tiivis ja liukas, ja sen jälkeen riittäisi hyvin harjaton pikapesu?

      • autoilijatksoishgls

        Samaa mieltä. Keraaminen pinnoite on paras. Helpottaa auton hoitoa huomattavasti. Itse olen ottanut pinnoituksen kahteen autooni omaan 5-sarjan F10 BMW ja vaimon Mercedes-Benz CLA keraamiset pinnotukset carwashgate.fi -pesulassa Jumbon vieressä, ja olen ollut todella tyytyväinen. Siellä on helppo myös pesettää autoa ja se tärkein, eli laatu on parasta mitä voi olla.


      • Putsblankauto

        Ehdottomasti kunnon pinnoite autoon, mutta ei sitä saa siitä huolimatta mihinkään harjalliseen tai harjattomaan koneeseen ajaa, koska kone ei koskaan pese kaikkia koloja autosta, eikä ovenvälejä, eikä vanteita kunnolla.


      • Rauski

        Niin mikähän suoja maalipinnalla estäisi lintujen ulosteen polttamasta maalipinnan? Ei ainakaan Korrekin 3-5 vuoden pinnoite. Kokemusta on puoli vuotta sitten.


    • Ammattiautoilija

      Itse olen käyttänyt pitkän etsinnän jälkeen Vantaalla CarWashGate.fi pesulassa. Todella hyvää jälkeä tulee, ja olen samaa mieltä, että kannattaa laittaa kunnon pinnoite autoon, ja täältä sain itsekin jonkun kaksikerrospinnoitteen, joka teki uskomattoman kiiltävän autostani. Siellä kehuttiin jotain keraamista pinnoitetta, mutta hinta oli niin kova, että en sitä raskinut ottaa. En tiedä olisiko sillä tullut sitten oikeasti niin paljon parempi, että olisi kannattanut sijoittaa vielä 400Euroa lisää pinnoitukseen.

      Olen käyttänyt autoani aiemmin myös Itä-Helsingissä RK-Taksin pesulassa, jossa myös hyvä asiakaspalvelu ja laadukas työn jälki. Nykyinen asuinpaikkani on lähempänä Vantaata, ja laatukin on ehkä vielä parempaa, mikäli mahdollista tuolla CarWashGate.fi -ssä.

      • kalakalkalaaaka

        Kuinkakohan moni oikea arvostelija jaksaa kirjoitelalla domainia kahteen kertaan ja vielä isot kirjaimet väliin oikein. Eli autopesijä taitaa itse mainostella (pariin kertaankin vielä)


      • lygkjydxjdt
        kalakalkalaaaka kirjoitti:

        Kuinkakohan moni oikea arvostelija jaksaa kirjoitelalla domainia kahteen kertaan ja vielä isot kirjaimet väliin oikein. Eli autopesijä taitaa itse mainostella (pariin kertaankin vielä)

        No kuinkahan moni oman firmansa mainostaja kertoisi myymänsä tuotteen/palvelun hinnan olevan niin kova ettei sitä raaskisi ottaa?

        Nimien ja osoitteiden kirjoittaminen oikein on ihan normaalia. Tai pitäisi olla...


      • Panc
        kalakalkalaaaka kirjoitti:

        Kuinkakohan moni oikea arvostelija jaksaa kirjoitelalla domainia kahteen kertaan ja vielä isot kirjaimet väliin oikein. Eli autopesijä taitaa itse mainostella (pariin kertaankin vielä)

        En tiedä ovatko mainoksia, mutta jos ovat niin olen mainoksen uhri. Kävin nimittäin kokeilemassa kyseistä paikkaa näiden kommenttien takia, ja tuli kieltämättä puhdasta, ja melko nopeasti. Ostin sen 35€ pesun, en tiedä millainen on halvempi 25€ peruspesu. Hyvä paikka, en voi valittaa.


    • pesettäjäjoviidennessä

      käsinpesu on ehdottomasti paras. Halvimmat käsinpesut on samanhintaisia kuin konepesu, mutta paskakin käsinpesu on parempi kuin huippuluokan konepesu. Toki jos pesee käsin ihan miten sattuu, niin silläkin voi autoa vaurioittaa ,mutta sitten on todella surkean luokan pesula kyseessä. Itse en ole törmännyt edes näiden rättipäiden pesuloissa niin surkeaan esitykseen, vaikka niissä on vähän kyseenalaisia esityksiäkin.

      • Pesettäjäjokuudennessa

        Käsinpesu on yleensä paras, mutta jos se tehdään väärin, vahingoittaa se auton maalipintaa enemmän kuin harjapesu. Toki tuohon tulokseen tarvitaan todella väärät työtavat ja auton peseminen käsin esim harjalla. Mutta olen vierestä itse nähnyt kun nämä itämaiden ihmeet pesee ja jälki on todella surkeaa.


    • Autopuhtaaksi

      Käytin itse autoni tuolla carwashgate.fi:ssä, ja pieni paikka oli mutta asiakaspalvelu ja laatu oli sitäkin parempaa. Käyn töissä lentokentällä ja vatmasti paras vaihtoehto näistä pesuloista mitä tässä alueella on, kun olen ne kaikki kiertänyt läpi.

    • Luukasjohannes

      Tutkittuani itsekin netistä palautteita päätin uskaltautua tuonne carwashgate.fi pesulaan, ja pakko myöntää, että huippujälkeä tekevät, ja todella ammattimaista ja fiksua palvelua. Vähän oli hankala löytää ensiksi pesulaa, mutta löytyi se lopuksi.
      Ehdottomasti paras niintä pesuloista, joissa olen autoani pääkaupunkiseudulla käyttäny.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Eivät tee sitä mitä lupaavat. Mun autoo tehtii mukamas keraaminen pinnote, mut tais olla vaa kiillotusvaha, koska kesti vain 2vk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Eivät tee sitä mitä lupaavat. Mun autoo tehtii mukamas keraaminen pinnote, mut tais olla vaa kiillotusvaha, koska kesti vain 2vk.

        Mitä maksoit siitä, 50e pesuineen? Luulisi kellojen soivan päässä ettei silloin kyse kestopinnoitteesta. Keraamista pinnoitetta saa nykyään myös suihkepulloissa ja kesto tosiaan muutaman viikon tai korkeintaan kuukauden.


    • Kuukasmohammed

      Kovasti nyt yksi firma jaksaa täällä mainostaa. Taitaa olla paska paikka.

    • audillakulkeekaikki

      Pesin ennen itse autoni, mutta nyt taloyhtiössä on kielletty auton pesu pihalla. Sen jälkeen olen käyttänyt kans tuolla carwashgate:ssa. Iha hyvin on toiminut mulla ainakin. Olen myös käyttänyt Lentokentän autopesussa, ja on sekin ollut OK, mutta ton carwashgaten sijainti on ollut mulle parempi.

    • Anonyymi

      Jos Hyvinkää ei ole liian kaukana niin suositukset Hyfixille https://hyfix.fi/
      Siellä käyttänyt itse pari kertaa vuodessa sisäpesussa 👍

      • Anonyymi

        Vastaat kovin vanhaan kysymykseen ja puhut sisäpesusta kun kysymys on hyvästä ulkopesusta jossa ei pintaa naarmuteta.
        Oliko tuo vain huono mainos vai mikä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe