Olen jo jonkin aikaa "kärsinyt" kummallisista päätuntemuksista. Silmät kiinni laittaessa koen sellaista kummaa säikähtelyä. Ikäänkuin vertauskuvana voisi pitää sitä kun joku esine/asia tulee nopeasti kasvojasi kohti niin tulee sellainen refleksin omainen säpsähdys.
Näitä säpsähtelyjä tulee nimenomaan silmien ollessa kiinni, ei siis pelkästään nukkumaan laittaessa. Säpsähtelyä tulee myös aikaajoin myös fyysisestikkin, esim. käsi tai joku muu raaja saattaa heilahtaa/säpsähtää. Minun on hankala saada ajatuksista kiinni säpsähtelyjen ollessa voimakkaimmillaan ja tämä on lisääntynyt paljon viimeisen vuoden aikana. Olen 35-vuotias mies.
Onkohan muilla vastaavia kokemuksia ja mitähän tämä voisi olla?
Päässä kummaa tunnetta silmät kiinni
Arto1982
1
93
Vastaukset
- Juujuu33
Tuo voinee olla ns myoklonus ilmiö, minkä pitäisi olla vaaraton. En tiedä mitä tuolle voi tehdä mutta kannattanee käydä lääkärissä esim neurologilla. Minulla on noita kanssa mutta en ole sen tarkemmin selvittänyt. Jos lääkäri ehdottaa lääkkeeksi bentsoja niin niitä ei kannata alkaa käyttämään. Lihasten rentoutus illalla auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549