Haittaaks et panin

KuEthalunnutmua

toista? ???????

24

400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haitta

      Tietysti. Sinä ja eksuaalisuutesi kuuluu ikuisesti minulle.

    • EiHaittaa___

      NytEnAinakaanHaluaSua

    • ristiskannat

      varmaan sua haittaa ku kyselet.ite ristis kannat

    • mitäpästuost

      Ihanaa!! Paneminen on KIVAA!!

    • hash.tag

      Ei tietenkään.
      #alltingärövernu #soriteiriitä #mälähdenmalagaan

    • Enkelinrukous

      Ei tietenkään haittaa, luuseri ja kelvoton ihminen kuin olet ja ollut jo pitkään että tämäkin oli jo tiedossa että tulet tekemään. Tiedät itsekin miten rappiolla olet niin tästä et ikinä selviä edes vaikka sinua yritettäisiin autaa. Seuraavaa portti on sinulle kuoleman portti.

    • Jasehaittaa

      Ainahan sä toisia oot pannu vaikka halunut olenkin.

    • sithaittais

      Ei haittaa, mutta jos kolmatta niin sitten kyllä haittaa jo.

    • Eihaittaamoi

      Lääkäreiden mukaan. Seksi on terveellistä ja kannattavaa

    • Tahilyhtypylväitä

      No kyllähän se niin menee nykyään että jos en halunnut niin ei haittaa panetko toista vai kolmatta vai monettako :).

    • Siisjosolisimulle

      kurjaltahan se tuntuu mutta ei mulla ole oikeutta siitä suuttua, vapaa mies kun olet

    • huono_omatunto

      Jos se tuntuu susta niin ikävältä, että kerrot siitä hänelle ikävä-palstalla, se taitaa haitata sua itseäs :)

    • elämä.onn

      Mäkin rakastelin yhden kanssa ja tuntui niin hyvälle. Pitkään ja kiihkeästi eikä mitään pelkkää panoa. Siinä oli tunnetta suurta.

      • joillakinelämäkurjaa

        Sepä oli sitte ihanaa.
        Minulla ei ole sellaista ollenkaan..
        Voin vain haaveilla..
        ja haaveeksi taitaa jäädä


    • Enyhtäänihmettele

      Että panit toista... vähän sellaisen kuvan olen sinusta saanut että alapääsi kutiaa tiuhaan... etkä ole nuuka sen suhteen kuka kutinan hoitaa pois...

      • pannaanpaljon

        Ei pikkuinen kutina haittaa kunhan jostain saa ja usein haluankin.


      • Enyhtäänihmettele
        pannaanpaljon kirjoitti:

        Ei pikkuinen kutina haittaa kunhan jostain saa ja usein haluankin.

        Niin ei se haittaakkaan... mutta kun rapsuttajaksi kelpaa kuka vaan...


    • tätämietin

      Oma on elämäsi, ja tuskin minuakaan sitten enää ajattelet.

    • Pampampum

      Toiset ovat seksuaalisempia kuin toiset..
      Minä panin muita kun ei herra J antanut . No nyt oon ollut jo aika kauan selibaatissa mutta tosiaan sekään ei ihan onnistu kun treenaan vatsoja saan orgasmin joka kerta. Niin, mun kanssa ei miehen tarvitse olla puutteessa, siis mikäli tämä mies saa mut tuntemaan itseni rakastetuksi..

      • herrajiivastaa

        Niin ja se tarkoittaa sitä että pitää panna kaikkia ja kaikkea mikä vastaan tulee? :'D siis kun on seksuaalisempi kuin toiset... itse ainakin pidän vakiokumppanista enemmän kuin siitä että randomisti panee ympärikyliä. Mutta niin... saathan sinä luulla että olet seksuaalisempi... mitäs sillä on väliä kun ei koskaan tulla ottamaan vertaa siitä... :'D


    • Annanvainrakkaudsta

      Ei. Saat nussutella sitä vaikka lopun ikääs.

    • SeriouslyF

      Ei haittaa. Olen pelkästään ilahtunut. 🤗

    • Ei haittaa😟.

    • seonsinunelämääsi

      Ei haittaa yhtään. Miksi haittaisi tuntemattoman kysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe