Postasin kysymykseni jo toiselle aihealueellekin, kun en hoksannut tätä sopivampaa, siis:
Valistakaa hölmöä, kiitos! Eli jos ja kun mulla on käytössä tällainen modeemi/mokkula tai whatever toiselta henkilöltä, niin onnistuuko yksityisessä tilassa selailu, vai jääkö tästä jälkiä, jotka tuo mokkulan omistaja saa nähtäville jos palautan laitteen? Ja voinko tätä historiaa mahdollisesti itse poistaa, ettei näin kävisi?
In Private-selaus ja Huawein LTE/WiFi-mokkula
4
112
Vastaukset
Kyllä se reititin nollautuu, kun sen virrat katkaistaan, mutta varmuuden vuoksi katso nyt kuitenkin ettei sen µSD -korttipaikassa ole muistikorttia asennettuna...
- fdghhjkjlö
Kiitti vinkistä, tsekkasin. Ei tyyppi varmasti tarkoituksella touhujani kyttäisi, mutta halusin vain varmistua, että tietty yksityisyys säilyy;) Tuli vain mieleen, kun hän kerran täällä käydessään yhdisti reitittimen toiseen läppäriin ja mutisi jotain sen näyttämistä IP-osoitteista. Mutta nämähän kai näytetään vain numerosarjoina eikä kovin pitkältä ajalta, right?!
fdghhjkjlö kirjoitti:
Kiitti vinkistä, tsekkasin. Ei tyyppi varmasti tarkoituksella touhujani kyttäisi, mutta halusin vain varmistua, että tietty yksityisyys säilyy;) Tuli vain mieleen, kun hän kerran täällä käydessään yhdisti reitittimen toiseen läppäriin ja mutisi jotain sen näyttämistä IP-osoitteista. Mutta nämähän kai näytetään vain numerosarjoina eikä kovin pitkältä ajalta, right?!
IP-osoitteet ovat vain numerosarjoja ja etenkin mobiilidatassa hyvin vaihtelevia. Niillä ei vakoilla tai osoiteta mitään.
- ddfghjk
Erittäin hyvä, näin vähän arvelinkin. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305742Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144334Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391539Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2251184- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161