Poikaystävälle lahja

girl84 =)

Mitä ostaa poikaystävälle synttärilahjaksi? Kulta täyttää muutaman kuukauden päästä 22 vuotta, eikä minulla ole mitään ideaa lahjaksi.

Mitä ei ainakaan kannata ostaa?

6

3166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen

      Yks hyvin "perinteinen" lahja idea olisi kuva teitä kahdesta itse koristelemassa kehyksessä... se on aika halpa mutta siinä kerrot samalla miten paljon välität hänestä...

    • lalli

      Mistä poivaystäväsi tykkää? Mistä puhuu paljon..Minulla oli sama tilanne vähän aikaa sitten..Poikaystäväni harrastaa golfia joten ostin hopean ketjun jossa oli golffari, tykkäsi siitä valtavasti..
      Joululahjaksi ostin lagosten paidan ja hajun koska puhuu paljon kuinka tykkää lagosten paidoista ja kuinka hänellä on joskus ollut hajuakin mutta on niin kalliita...kallista oli mutta sain ostettua hänen elämänsä parhaan lahjat!!

      • Linda-

        Mitä voisin ostaa poikakaverille lahjaksi? Monet ehdottelee lävistyksiä, koruja, vaatteita.. Mutta poikakaveri ei käytä koruja, vain rippiristiä, ei halua tatuointia eikä lävistyksiä. Ja vaatteita on todella vaikea ostaa koska on niin pitkä. Täyttää siis pian 18 vuotta. Ja kysyisin vielä, että eikö miehiä nolota pitää jotain sydämen puolikasta, koska nehän on aika tyttömäisiä. Ja voiko tuoksun ostaa pelkästään sen perusteella mistä itse tykkää? Ja monesti olen yrittänyt että saa itse valita mitä haluuaa ja minä maksan.. Mutta sekään ei onnistu koska ei halunnut ostaa mitään kallista. :D Minkä arvoisia lahjojen yleensä pitää olla, esim jos miettii lahjakorttia.


    • jossu99

      Poikaystävälle kannattaa antaa lahjaksi jotain henkilökohtaista. Tai sitten jotain mistä tiedät hänen pitävän erityisesti, esim. harrastuksiin liittyvää. Katso vaikka www.mitalahjaksi.com

      • lisbetti888

        Hanki lahjakortti esim. vesijetti-safarille tai liput johonkin muuhun tapahtumaan mihin voitte mennä yhdessä.


      • katri911
        lisbetti888 kirjoitti:

        Hanki lahjakortti esim. vesijetti-safarille tai liput johonkin muuhun tapahtumaan mihin voitte mennä yhdessä.

        Olen samaa mieltä kun Lisbetti888 - tavaran sijalle on paljon parempi idea lahjoittaa erikoisia elämyksiä. Vaihtoehtoja on oikein paljon - mönkijäsafari, yksityistunnit tanssiopettajalta, lento kuumailmapallolla, drifting kyyditys moottoriradalla jms. Iso valikoima elämyslahjoja löytyy www.elamyslahjat.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe