miehelle menneisyydestä

ainiidjuu

ikävä iski tänään....

23

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo en huoli

    • Miesmenneisyydestä

      Minullakin on ollut todella kova ikävä sinua jo pitkään.

      • ainiidjuu

        mutta sehän mutta tässä oli,että sä olit varattu.......:/


      • Miesmenneisyydestä
        ainiidjuu kirjoitti:

        mutta sehän mutta tässä oli,että sä olit varattu.......:/

        Olin kyllä varattu mutta sinua en saanut koskaan pois mielestäni, olet ikuisesti sydämessäni.


      • ainiidjuu

        nähtäisiinpä vielä :) toivon sitä tosi paljon :) voisi katsoa,onko meidän välillä vielä jotain......


      • Miesmenneisyydestä
        ainiidjuu kirjoitti:

        nähtäisiinpä vielä :) toivon sitä tosi paljon :) voisi katsoa,onko meidän välillä vielä jotain......

        Niinpä ;), niin toivon minäkin ;). Minulla on ollut sinua tosi ikävä kaikki nämä vuodet.


      • Tarinamme

        Minkä nimistä naista? Minulla ikävä mies vuosien takaa..


      • Miesmenneisyydestä

        Tunnusmerkki, viimeksi kuin nähtiin vuosia sitten niin kävin sun luona koska pyysit minut käymään. Sit tuntemattomasta syystä tiet vaan erosivat?, ehkä syy oli minun mut en ymmärrä vieläkään mikä minuun meni kuin olet niin ihana ihminen.


      • ainiiidjuu

        totta,viime näkemisestä on vuosia....ehkä syy oli molemmissa,ehkä sussa kuitenkin vähän enemmän ;), mutta olithan varattu....:I sitä en tiedä, mikä tilanteesi on nyt mut olisin valmis näkemään ....saataisiinko treffit sovittua?


      • Miesmenneisyydestä

        Sä sekoitat nyt mun pään ihan kunnolla ;), en halua pettyä taas koska olen ikävöinyt sinua vuosia ja olet aina ollut minulle hyvin tärkeä. Niin mistä tiedän että olet todella hän?.


      • ainiidjuu

        jos sulla on vielä mun yhteystiedot,esim. numero,laita viesti siihen :)


      • Miesmenneisyydestä
        ainiidjuu kirjoitti:

        jos sulla on vielä mun yhteystiedot,esim. numero,laita viesti siihen :)

        ;) niinpä, aika noloa jos et ookaan hän ;), etunimesi ensimmäinen kirjain?.


      • ainiiidjuu

        no ei sillä numerolla ole muita omistajia kuin minä :) tietysti jos sulla on useempi numero ;)


      • ainiidjuu
        Miesmenneisyydestä kirjoitti:

        ;) niinpä, aika noloa jos et ookaan hän ;), etunimesi ensimmäinen kirjain?.

        kerro sä sen naisen etunimen eka kirjain :)


      • Miesmenneisyydestä

        Niinpä niin ;). Mukavaa Maanantaita ;).


      • ainiiidjuu

        M ei osunut :/ mutta mukavaa maanantain jatkoa :)


      • Miesmenneisyydestä

        ;) kiitos, vai M ;) HARMI ;( . Vaikutat todella mukavalta naiselt ;).


    • Ettällästä

      Iiiiiiiiiiiiii hihihihi kä vääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!

    • heypaybi

      Hei vauva määki kaipaan.

    • Väliin

      Iskee ikävä. Silloin pitää lohduttaa itseään jollain hyvällä.

    • Ihhanaaaa

      Ennemmin tee niinkuin muutkin ihmiset ja rakastu johonki uuteen. Sehän antaa taas puhelimesa jonkun lehmän käyttöön ja syyttää sua kaikesta, etkö oo jo kyllästynyt. Oot löytänyt muutenkin kax komeaa miestä hesasta.

      • maalaiselta

        Toisilla sitä herratykkyä vaan riittää valittavaksi asti. Ja oikein ison kaupungin herroja. Jotenkin niin epäreilua.


    • AimoN.Ussi

      Minä se oon ketä kaipaat oon se vaalea viiksimies menneisyydestä aloittaja ota yhteyttä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      107
      7381
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      6946
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3482
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1262
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1243
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1113
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      218
      1066
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      933
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      881
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      853
    Aihe