seksi ahdistaa

taitamatonn

Juttu on siis se, että seksistä on muodostumassa minulle melkoinen mörkö. Kyse ei ole haluttomuudesta, ei todellakaan. Haluan kyllä kumppaniani ja haluan, että parisuhteessamme on seksiä. Mutta minulla on vain niin kovat suorituspaineet ja koen olevani niin huono sängyssä. Välillä meinaa tulla itku jo pelkkää seksiä ajatellessa.

Meillä ei ole ollut seksiä ainakaan 9 kuukauteen. Seksielämämme lopahti ennen kuin se oli ehtinyt kunnolla edes alkaa. Kumppanini on ensimmäinen seksikumppanini, joten olen siis hyvin kokematon. Alussa nautinkin seksistä hänen kanssaan, mutta sitten meni niin pahasti mönkään, että nyt ajatuskin seksistä on ahdistava… Tiivistetysti voisin todeta, että en saanut kumppaniani tulemaan (en saanut aiemminkaan), vaan hän pyysi minua lopettamaan kesken kaiken ja hoiteli itse itsensä. Tämä oli minulle aika iso kolaus ja itkuhan siinä sitten tuli. Kumppani sitten lohdutteli minua ja yritimmekin pian uudestaan, mutta ei mitenkään erityisen hyvällä menestyksellä.

Ja nyt on sitten niin lannistunut olo. Tuntuu, ettei minusta ole ollenkaan seksiin. Että en vain osaa yhtään mitään. Kumppani on kertonut, että vika ei ole minussa, että vika on hänessä ja että hän toivoo voivansa joskus kertoa, miksi en saa häntä kiihottumaan. Hän on jopa ehdottanut, että jätettäisiin hänen tyydyttämisensä kokonaan välistä ja keskityttäisiin vain minuun. Mutta en minä halua sellaista seksiä, jossa vain toisen tarpeista huolehditaan. Haluan antaa kumppanilleni nautintoa, mutta tuntuu vain ettei minusta ole siihen.

Olen niin neuvoton. En tiedä mitä tehdä. Välillä mietin päivällä etukäteen, että jospa sitä tänään houkuttelisi toista taas petipuuhiin, mutta sitten taas omien seksitaitojen puute palaa mieleen, alkaa ahdistaa, en saa taaskaan tehtyä mitään.

Suhteemme on muuten hyvällä mallilla. On läheisyyttä, on hellyyttä, on rakkautta. Seksi on vain se ison ongelma…

En edes tiedä, mitä oikein haen tällä kirjoituksella. Ehkä vain haluan avautua jonnekin.

4

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeneempi.nainen

Jokaisella on vastuu omasta orgamistaan. On tiedettävä itse millä keinoin voi laueta ja se on kerrottava kumppanille. Epäilenkin, että teillä ap on nyt enemmänkin kyse siitä, ettei kumppanisi ole osannut riittävän tarkasti kertoa, mitä hän haluaa, ja koet siksi ettet ”osaa”.

Meilläkin lauetaan nimittäin miten milloinkin. Joskus mies haluaa yhdynnän huipuksi runkata reippaasti ja laueta rinnoilleni. Joskus masturboidaan toisiimme koskematta, aika usein siitä päädytty rajusti laukeamaan samaan aikaan lopuksi yhdynnässä. Suuseksissä voi myös käyttää omia käsiä ja toisenkin käsiä apuna ja ohjata toista sanoin. Ja joskus olen tyydyttänyt ihan yksin itseäni miestä vasten kun hän ei ole ollut innokkaalla tuulella.

Pitää siis pyytää mitä haluaa ja aika yksityiskohtaisestikin kertoa mikä kiihottaa ja miten sen orkkunsa haluaa ja voi just sillä kertaa saada. Tämä on kumppanisi vastuu myös.
      Viimeksi mun mies halusi runkata istuallaan mun edessä niin, että välillä otin suihin ja samalla hän kuuli että mä sormetan niin että mun pimppi litisee. Molemmat lauettiin siihen. Ihan näin yksityiskohtaisesti voi pyytää ja kun on vapautunut olo, seksi millä tahansa tavalla on ihanaa. Ei siihen sen kummoisempia taitoja vaadita, avoimuutta kylläkin.

Joten älä ota stressiä siitä miten kumppani laukeaa, olkaa avoimia ja uskaltakaa - sitten nauti ja laukea itse vapaasti samaan tai eri aikaan hänen kanssaan.

• PupuKani

Kumppanisi tietää jo miksi ei kiihtu seksistä kanssasi muttei uskalla/kehtaa sitä kertoa. Menet suoraan hänen eteensä ja kysyt miksi. Vastauskena voi tulla kaikki sidonnasta latexeihin ja kumihanskoilla runkkaamisesta nuorii poikiin. Tai voihan hän olla aseksuaalikin. Mutta sen jälkeen sinä tiedät ja te molemmat voitte keskustella miten ratkaista ongelma. Löytyykö yhteinen sävel sänkyyn vai käyttekö kummatkin tahoillanne purkamassa paineet.

Loppuelämä ilmas seksiä on todella pitkä. Ja nuorena sitä pitää harrastaa aina kun mahdollista. Vanhempana sitten onkin jo rauhallisempaa. Ja sen jälkeen kun lapset tulevat liittoon.

• Nxjk

Kyllä suhteessa kaikista asiosta täytyy pystyä puhumaan. Kysy suoraan kumppaniltasi miksi et saa häntä kiihottumaan. Sinun pitää saada tietää, ei seksin kuulu olla mörkö elämässäsi. Rohkeasti vaan kokeilemaan uusia juttuja ja asoita ja peitto heilumaan. Aloittakaa vaikka menemällä yhdessä suihkuun ja saippuoitte toisenne. siinä saatte kosketusta ja paikat puhtaaksi. Siitä voitte jatkaa suuseksin antamisella. Suuseksi on kiihottavaa ja siinä saa antaa nautintoa kumppanille. Aloita nuolemaan ja ota kalu suuhusi. Jos kalu on vielä puolijäykkä, tunnet kun paisuu täyteen mittaan. Voit välillä nuolla ja ottaa pallit suuhusi, tuntuu miehestä hyvältä. Jatka suihinottoa ja se on kyllä miehelle niin kiihottavaa, että kyllä siinä laukeaa aika pian. Ota loppuun asti , anna laueta suuusi ja niele sperma. Se on terveellistä juomaa. Kumppanisi on voinut jännittää niin paljon että laukeaminen ei ole onnistunut. Myös yhdyntä on nautinto molemmille, kun toinen toista kiihottaa. Mies on voinut myös jännittää myös yhdyntää, jos pelkää että sinä pamahdat paksuksi. Hoitakaa ehkäisy kuntoon ja seksi ilman kumeja tuntuu hyvältä. Kiihottakaa toisianne ja sano kumppanillesi että haluat siemenet sisääsi. Kokeilkaa eri asentoja ja kyllä mies yleensä laukeaa kun kalu on tiukassa pillussa. Opetelkaa nauttimaan toisistanne ja seksissä uusia juttuja.

• Otahan yhteyttä meilini kautta, niin jutellaan. Tuohon nykyiseen tilanteeseen ei pidä jämähtää, vaan hakea siihen muutosta. Jutellaan privana enemmän.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe