Thermo 2600 kaasulämmitin ei sytytä

AABBC

Terve !
Saisin tuollaisen otsikossa mainitun lämmittimen halvalla .
Mutta se ala lämpiämään.
Puhallukset toimii ja sytyttämisen jälkeen se puhaltaa aikansa ja sitten sammuu.
Käyttökatkaisin on kaksi asentoinen jossa ilmeisesti se ternostaatin kautta kulkeva sähkön syöttö olisi lämmitys .
Toinen asento lienee vain tuuletus .
Olisiko missään ko mallin ohjekirjaa ,puhumattakaan kytkentäkaaviosta tai vieaetsintätaulukosta.
Dieselversioista löytyy tietoa netistä mutta tästä en ole vielä löytänyt mitään.

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouduin tuollaisen kapistuksen kanssa tekemisiin joskus muinaisuudessa. Vikaoireetki ihan samat. Tarkistin että optinen palovahti oli kunnossa. Ei auttanut. Elektroniikka on hartsiin valetussa nyrkin kokoisessa mötikässä. Korjaamaton paikka koska ko. osa oli jo silloin ylen kallis elikkä ei kannattanut. Varsinkin kun tiedossa oli ettei ko. vika ollut edes kovin harvinainen En tiedä saako tuota osaa enää mistään.

• AABBC

Kiitos tiedosta !

• Korjasin kerran entisen venemoottorin jännitteensäätimen kaivamalla hartsi pois pienellä ruuvimeisselillä ja vaihtamalla muistaakseni 10 ohmin tehovastuksen.En viitsinyt edes valaa uutta hartsia vaan, se oli siinä !

• Niin vielä, ei kannata ostaa rikkinäistä laitetta .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe