Terv. Sinun Ristosi..........
<3
Hyvää työviikkoa Annelle............
12
191
Vastaukset
- T.Addiktiosi
Kiitos ja hyvää ryyppypäivää sinulle.
- Yksikotiäiti
Yritätkö vittuilla mulle Risto.
Meinaatko että sellaiset naiset jotka haluavat itse hoitaa lapsensa eivätkä työnnä heitä hoitopaikkoihin eivät sitten tee työtä.
Työtä se kotihoitaminenkin on monenlaista hommaa päivän aikana on.- luxorlove
Risto ei noin rikkaalle kelpoo!
- Yksikotiäiti
Kuka tässä rikkaudesta on puhunut totta turiset lapset tuovat elämään sisältöä ja rikkautta.
- Sammakkohyp
Kerroppas hölmömmälle että mistä nuita kuvamerkkejä saa?
- Gogolin.nenä
Robin Hood tai rintintin kuva mulle....
- tukkeena
Älä Ripsto työnnä sitä etusormea liian syvälle nenään ettei ilmakierto harvojen aivosolujes välillä häiriinny entisestään..
- Sammakkohyp
Vastausta odotellen
Sammakkohyp kirjoitti:
Vastausta odotellen
Siis toi logo vai ?
Pitää rekisteröityä ja lataa kuva koneelta....
<3
- Jomonenmontavuotta
Risto näyttää tutulta 😉 ootko ihan varma että kaipaat Annea? Olen sun rakkautesi havainnut häneen. Viisi kirjainta. Olen varsinainen salapoliisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612307Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151082
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752