Jokerit näytti jälleen sen että voitto tulee vaikka tuomarit pitää kotijoukkueen puolta!
Siis valtava on tasoero sarja ykkösen ja kakkosen välillä...ai niin mut kakkossijahan onkin hankittu välisarjapisteillä!
Mahtavaa JOKERIT!!!
hieno voitto!!!
12
681
Vastaukset
- Jeppis
Teit taas itsestäsi naurettavan. Tasoero? Aivan, Kärppien hyväksi. Torjunnat 47-18. Bäckström oli lähes työtön. Ryystitkö kotona lämmintä kaakaota ja unelmoit kuinka kiva olisi olla jossain baarissa taikka paikan päällä katsomassa peliä olut kädessä? Haaveile kersa vain, vielä sinulla on matkaa täysi-ikäisyyteen. Olin itse Raksilassa katsomassa pelin ja täytyy sanoa että Kärpät vei narreja kuin pässiä narussa. Peli keskittyi lähes kokonaan narrien puolustuspäähän. Kiitä Thomasia voitosta. Jokerit pelasi vähemmän taitokiekkoa, sumputti minkä ehtivät. Vittumaista katsottavaa kärkijoukkueen osalta.
Kuinka kauan sinulta kestää vielä päästä baariin? Riittääkö kuusi vuotta, Hyde? Vai pitäisikö sanoa Hyda? NOLOA!- Hyde
Eix oo muuten hyvin pitäny kutinsa mun ennuste, Kärpät kaatuu maalivahti-ongelmiin!
Ja taas nähtiin se että Jokerit hallitsi sekä a- että b-alueen selvästi, eli just ne jossa ratkaisut tehdään, muu "näennäinen hallinta" voi olla vastustajalla...ja kohta, poks, se on siellä!
Mut selitänx mä nyt liian vaikeeta juntille, sori! - Jeppis
Hyde kirjoitti:
Eix oo muuten hyvin pitäny kutinsa mun ennuste, Kärpät kaatuu maalivahti-ongelmiin!
Ja taas nähtiin se että Jokerit hallitsi sekä a- että b-alueen selvästi, eli just ne jossa ratkaisut tehdään, muu "näennäinen hallinta" voi olla vastustajalla...ja kohta, poks, se on siellä!
Mut selitänx mä nyt liian vaikeeta juntille, sori!On tuo sinun asiantuntemuksesi kyllä kerrassaan ylivertaista muihin nähden. Ihailen suuresti kiekkotietämystäsi,Hyda. Hehhehehehee. Nauroin taas kippurassa kun luin viestisi. Olet palstojen yleinen naurun kohde.
- ja sen huomaa
Jeppis kirjoitti:
On tuo sinun asiantuntemuksesi kyllä kerrassaan ylivertaista muihin nähden. Ihailen suuresti kiekkotietämystäsi,Hyda. Hehhehehehee. Nauroin taas kippurassa kun luin viestisi. Olet palstojen yleinen naurun kohde.
Tollasii ne on. luule olevansa aina parempia. Kyllä niitä juntteja löytyy myös kaupungeista...
Ja kyllähän Kärpät sitä peliä vei. Ois kyllä hauska nähä et mitä Jokerit tekis jos Thomas loukkaantus. - vaikkei olisikaan mut...
ja sen huomaa kirjoitti:
Tollasii ne on. luule olevansa aina parempia. Kyllä niitä juntteja löytyy myös kaupungeista...
Ja kyllähän Kärpät sitä peliä vei. Ois kyllä hauska nähä et mitä Jokerit tekis jos Thomas loukkaantus.Se on Vuoden kiekktietäjä. Se vois mennä Saukkosen kaa juttelee Fan Clubiin. Ne on yhtä asian tuntevia.
- Hjallis näytä...
vaikkei olisikaan mut... kirjoitti:
Se on Vuoden kiekktietäjä. Se vois mennä Saukkosen kaa juttelee Fan Clubiin. Ne on yhtä asian tuntevia.
Eipä Jokerit Ilman sitä Niinimaan virhettä olis hirveesti peliä vieny. Kärpät piti kiekkoo paljon enemmän ja hallitsi peliä muutenkin. 0-2 maali oli kuitenkin hieno. Jokerit oli "hiukan" kusessa ku Kärpät sai pelin auki. Joukkueiden liike oli hieman eri näköistä.
- Hyde
Joo mä hiffaan että täällä on useempikin josjosjos-Tyyppi!
Katsokaas loppunumerot ne ratkaisee, ei jossittelut!
Ja eix sun täytyis sanoo: veivät kuin POROA narussa, buahahhahaaa! - Juan Carlos
Niinhän se oli et kärpät hallitsi peliä.. Mut voitto ansaitaan maaleilla, ei laukauksilla! Niin eikös tuo laukaisumäärä osoita jotain laukauksien tasosta? Ja tais jokereilla olla kaks tolppavetookin, siis jos ne ois menny maaliin niin mitään jatkoaikaa ei ois ees tarvittu.
Ja eikös jokerit rankareissa osoittanut pelaavansa taitokiekkoa enemmän kuin kuin kärpät?!
Ja kyllähän kaikki senkin tietää mitä kävis jos jokereilla ei olis thomasia, se nähtiin siinä pelicans-pelissä. Mut ihan turhaa on syyttää jokereita siitä, että niillä on liigan paras maalivahti.
Mut kaikkien kärppäfanienkin täytyy myöntää se tosiasia, että tuomari veti kyllä kotiin päin. Anto nimittäin jokereille aivan turhia jäähyjä: esim. se campbellin jäähy poikittaisesta mailasta, jossa kärppäpelaaja kaatu ennen ku campbell ehti ees koskee. Ja se kankaanperän 2 2! miks ei se kärppäläinen saanu yhtä paljoo jäähyy vaik alotti tappelun?! Ja muutenkin monta vihellystä jäi puhaltamatta kun kärpät pelas väärin, esim. monet koukkimiset. Niin. - Jeppis
Hyde kirjoitti:
Joo mä hiffaan että täällä on useempikin josjosjos-Tyyppi!
Katsokaas loppunumerot ne ratkaisee, ei jossittelut!
Ja eix sun täytyis sanoo: veivät kuin POROA narussa, buahahhahaaa!Missä vaiheessa jossittelin? Voi lapsiparkaa, et ymmärrä edes lukemaasi. No voiko pikku-Hydalta muuta odottaakkaan. Ja jos sinulle tulee hyvä mieli niin voin minä sanoakkin että Kärpät vei Jokereita kuin POROA narussa. Jokerit oli täysin altavastaajana ottelussa. Vituttaako pientä?
Hieno matsi ja onnittelut Jokereille voitosta.
En minä ymmärrä miksi sinun Hyde pitää alkaa eölvistelemään turhaan tuomareista tai välisarjoista. Kai sinäkin näit, että Kärpät oli se, joka etupäässä piti kiekkoa ja loi tilanteita, Jokerit oli enemmän rikkovampi osapuoli (katso vaikka laukaisumäärät). Välisarjoissa on minusta jokaisessa lohkossa omat pisteautomaattinsa, Jokereilla Blues ja HPK:lla Pelicans. Joka tapauksessa oli kahden hyvän joukkueen hieno matsi ja nostan hattua voittaneelle.- man-legally
EHKÄ TOIVON SILTI KUITENKIN ETTÄ VÄLIERISTÄ TULEE TIUKAT
- bvxx
Tässä olen erimieltä kanssasi, kun puhut "pisteautomaateista", sillä. Sillä lohko missä on TPS, Jokerit, Hifk ja Blues on selvästi vaikein. Tilastoista päätellen Blues olisi pisteautomaatti, mutta juuri lohkojaon takia Blues on niin alhaalla, koska joutuu pelaamaan 6 kertaa Jokereita ja Hifkiä ja 8 kertaa TPS:ää vastaan. Ja kaikki kolme ovat viiden kärjessä ja Blues joutuu pelaamaan yhteensä 8 kertaa enemmän näitä joukkueita vastaan kuin esim. Tappara.
Esim. viime kaudella jos välisarja olisi jätetty pois loppupisteistä Blues olisi ollut viides, kun se välisarjan kanssa oli 7-8 (en ole ihan varma)
Joten Sanoisin että 3 tästä Etelä-Suomen lohkosta on 5 joukossa ja yksi 8 parhaan joukossa, joten se on kyllä vaikein.
Mutta en ala sillä selittelemään miksi suosikkijoukkueeni on vasta viides (TPS), totesin vaan, että vaikka tuskin se kärkijoukkueisiin pahemmin vaikuttaa, niin juuri tämä pudottaa Bluesin Play-offeista, mutta kyllä Bluesin pitäisi silti päästä tuolla rahalla mikä nytkin on käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793