ovat järjettömän hintasia rautakaupoissa jokin halvannnäköinen vaahtomuovitela, pienikin, ja ovat kertakäyttökamaa.
Vastaukset 9
- Laadulla-tekijänsä
Sama halpaskeidaa myy "tokmannit" "honk konk" kit mutta paljon edullisemmin.
Bau hou haus, pykmaksi jne.
Ja koska etsit mahdollisimman edullisia, sekundaa saat.
Asialliset arvokkaat toimivat telat ja siveltimet löydät esim värisilmä liikkeistä. Löytyy joutsenen häpyä, ketun pers karvaa, hirven hiuksia, hevosen jouhia...- eikunsutimaan
kannattaa tilata Kiinasta. Tilasin perseensudin. Maksoi yhden euron. Tuli postilaatikosta 3 viikon kuluttua.
- Pe-kingi
Kiinassa onkin valinnanvaraa.
Pallinpuhdistin on erittäin suosittu. 2,99 kiinan ruplaa paikallispostimaksu.
Vaon raottaja erityisesti potaatin vakoon panijoille. 4,99 viakra resepti.
Puskatrimmeri, nyppii karvan kerrallaan. 9,99 laastarit kaupan päälle.
- Jo.on
Kaikenlaisia aloituksia, haluaisit hyvää työnjälkeän ni älä tinki.
Minä oon vetänyt maalia satoja litroja, niin se siveltimien hinta on marginaalinen tekijä, maalit kuitenkin maksaa.
Ja hyvä sivellin kestää vetää ainakin sata litraa.
Panee vaan ehyeen muovipussiin vähän tärpättiä ja siveltimen sinne, kiertää pussin tiukasti varren ympärille, jos öljymaali., vesiohenteisella sitten vettä.- Laatu-maksaa
Samaa mieltä.
Aina kun menen maalaamaan esimerkiksi tuttaville, pitää pensseleidenkin maksaa kymppejä kappale. En ilkeä nolata itseäni muutaman euron pullasudeilla.
No tämmöisiä maalaismaalaushommia kun on tullut tehtyä, niin on tullut sellainen tuntuma, että halvat sudit esim. ovat sellaisia, että karvat lähtee.
Kalliimmat pitävät karvat paremmin sudissa, ei tarvitse pyydystää karvoja maalatusta.- kerrallakunnolla
Aivan aivan aivan se karvanlähtö on se hieman huononpi.
Ei ole kiva katsella maalattua seinää kun esim jonkun taulun vieressä pilkottaa jouhia maalin alta tai mustia karvoja siellä täällä vaaleassa pinnassa.
- ruyeu
Olisit ensin kertonut, mistä olet etsinyt. mutta halvimmat löytynee huutonetistä tai torifistä, ostetaan-puolelta jos ei muutoin satu tärppäämään. Ja jos ebay.uk on tuttu, sieltä myös kannattaa tsekata niinkauan kuin linjat on vielä auki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520