Otsikko kertoo:)
Kysy mitä vaan lestadiolais tytöltä
15
265
Vastaukset
Mitä ajattelet lestojen moniavioisuudesta?
- Yläkoulutyttö
Puhuukaa kiitos aiheesta:)
- Hymyhmm
Miksi tanssiminen on väärin? Sehän on vain liikkumista ääniaaltojen tahdissa.
- dsafvsdfbsdf
Tanssiva tyttö on ilo silmälle, varsinkin yksin tanssiva https://youtu.be/di4hh5ajLnQ?t=7 Vielä kun olisi vilkuilemati kameraan ja kotsaansa räpläämättä
dsafvsdfbsdf kirjoitti:
Tanssiva tyttö on ilo silmälle, varsinkin yksin tanssiva https://youtu.be/di4hh5ajLnQ?t=7 Vielä kun olisi vilkuilemati kameraan ja kotsaansa räpläämättä
Toiki ois parempi,jos olis minimivaatetus !!!!!
- se.riittäis.hyvin
karisto kirjoitti:
Toiki ois parempi,jos olis minimivaatetus !!!!!
Eli kolme repaleista viikunanlehteä sinitarralla kiinni
- bnmbnm
karisto kirjoitti:
Toiki ois parempi,jos olis minimivaatetus !!!!!
MUtta ehkä tuolla tavalla tanssiva lestaadiolainen olis kivampi nähä, ne kun ei oo nii rajussa meikissä. Semmoset pottupeltokumpparit jalassaan. Mikseipä myöskin mannetyttö ois aika kiva nähä tanssimassa, ei siinä kymmeen kilon koltussa vaan ihan peruspillivarkuissa, napatopissa ja kiiltonahkasaappaissa puhumatikaan jostain iraakilaisesta mustakaapumimmistä. Ne on varmaan tosi nättejä ku ne pitää niin huolella muiden mieste katseilta suojata.
Miksi olet lestadiolainen?
Oulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436