järkee vai tunteita

rakkaudellasinuun

Järkeä ei kyllä ole mut tunteita senkin edestä..ikävä vai että ne on yksipuolisia..n-m

15

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustele_yksipuolisuus

      Minkälaisia tunteita häneen...? Minkälainen mies...? Järjetön olen minä ollut aina...

      • rakkaudellasinuun

        Ap.Mä rakastan häntä mutta mä epäilen että hän vähät välittää..en saa vain häntä mielestä.


      • tietovaiaavistus
        rakkaudellasinuun kirjoitti:

        Ap.Mä rakastan häntä mutta mä epäilen että hän vähät välittää..en saa vain häntä mielestä.

        miksi epäilet?


      • rakkaudellasinuun

        En vaan tiedä .En ole kuullut hänestä yli vuoteen..enkä kehtaa ees tuppaantua hänen elämään väkisin..haluaisin että hän joskus kysyisi kuulumisia..Mä ainakin haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu..ennen vaihettiin kuulumisia..


    • voisiolla

      Entä,jos kumpikin ajattelee näin. Se olis harmi.

      • rakkaudellasinuun

        Niin oisi....kaipaan häntä silmittömästi..


    • rakkaudellasinuun

      Tänäänkin hän tuli mieleeni,kuten ennen ..jotenki samassa paikassa missä,nähtiin ensimmäisen kerran..jokin vain heräsi minussa..ajattelemaan häntä kesken työtouhujeni..10.20..aika jolloin aina näin hänet....

    • rakkaudellasinuun

      Tänäänki tulit mieleeni mun..ajatuksissani olet. .päivin että Öin kuten ennenkin. .

    • Smnumero

      Minkä minä sille voin. Pistä viestiä tai soita mulle, eiköhän me saada jotain sovittua ja juteltua.

      • rakkaudellasinuun

        Mistä tiijän oletko juuri hän...muistatko milloin nähtiin viimeksi..mä muistan sen päivän kuin eilisen.oletko samassa työssä kun silloin olit?noin 1.5vuotta sitten.


    • rakkaudellasinuun

      Ois kiva jutella arkisista asioita..miten on mennyt ..jne..ois kyllä kiva nähäkkin..pitkästä aikaa..

      • VoikaipaamaanjäänytN

        Kannattaisiko suunnata toi energia ihan siihen omaan ukkoon siellä kotona?


      • enäämitään

        Miksi kun sekään ei kuluta minuun energiaa..


    • rakkaudellasinuun

      Ap Yhdessä olo jossain muualla kuin kotona on pelkkää juomista ...ja kännissä haukkumista..ja kotona ei puhu mitään nukkuu tai ei oo kotona kanssani..olen hänellä pelkkää ilmaa.. 😣mäkin olen vai ihminen joka haluu vain rakkautta. .

    • rakkaudellasinuun

      En tiijä mitä hän ajattelee..olisi ihana kuulla kuinka hänellä menee. .pitkästä aikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe