Tehoa lisää,2,5 xt foresteriin +300hv lukemiin .

Luotettavakäyttöauto

Mutta käyttöominaisuuksista t i p p a a ka a n huononematta. Veto säilymään samana alakierroksilla . Isommalla coolerilla hidastuu entisestään kaasuun vastaavuus? Isommalla turbolla entistä korkeammilla kierroksilla alkaa vasta veto ?
Isommalla bensapumpulla ei vaikutusta alakierroksille mutta vaihto kuitenkin pakollinen . Entä auton omat suuttimet jos teho jotain 300 hv mutta alitus ei ole mahdollista. Entä kannentiivisteet? Kiertokanget? Pultit?
Shit ! Rakentaako joku kestäviä koneita joita voi bolt on tyylillä vaihtaa ? Kuka ja missä?

8

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KelpaiskoTämä
    • Eijymmärrä

      Toi alotus on outo. Mitä toi puhuu? Kertooko vai kysyykö?

      • Ymmärränymmärräm

        Eiymmärtä on oikea nimi kun ei ymmärtä. Kertoisko mitä kysyy ja haluaa.
        Vai kysyiskö mitä maksaa maksalaatikko? Vai kertoiko että haluaa subaruun lisää voimaa? Jospa vaan meet sänkyyscjacunohdat koko jutun. Nää on nääs automiesten juttuja ei polkupyörrä poikien jutui.


      • xtxtxtxtxtxtxt

        Outoa on vain kysymyksesi.


      • Sinämulkkuhiljaa
        xtxtxtxtxtxtxt kirjoitti:

        Outoa on vain kysymyksesi.

        Jaaaa mitä et ymmärrä? Tiedoksesi,ellet ymmärtä mitä vittua kommentoit luuseri! Ellet ymmärrä ole vittu hiljaa kusipää! Tekstistäsi lukee että et tule saamaan ikinä edes autokorttia ja sekös sinua noin vituttaa! Se lukee tekstissäsi. Jatka vaan muualle kadehtia .


    • 1228cmturbox2

      Mitenkäs on kaksi turboa? Kumpaankiin lohkoon oma ja putkisto niin miten erikseen perään saakka vai yhtyy ja yhdellä pois?
      Onhan siinä näpertelyä sitä en kiellä. Liekkö omat turbot sitten jo ylisuuria? Niitä löytyy ehjiä käytettynäkin,halpoja. Yksi cooleri ? Kaksi cattia ? Vai yhteen ja yhdellä putkellä keveästi taakse on järkevää .
      Nyt olisi sitten sen vittuilun aika kuten palstalla on tapana . Joskus tosin asia voi olla ihan oikea ja joku voi olla jo projektin jopa toteuttanut ja kertoo missä meni vikaan tai onnistui hienosti. Ja nyt finninaamaiset korttia ikinä saamattomat viherpiipertäjät avatkaa se vittuilun sanainen arkkunne niin iskä kuuntelee .
      Ps muistakaa myös kirjoitustaitoon liittyvä VITTUILU. Näin tämä palsta toimii ihan oikeassa asiassa.

    • TietääköJoku

      ... asia ei nyt varsinaisesti liity aloittajan aprikointeihin, mutta:

      Onko tuota 2,5 litran turboa ollut Suomessa myynnissä Foresterin uudemmalla korimallilla?
      Blocketissa Ruotsissa on kolme vuoden 2010 Foresteria 2.5XT moottorilla. Näyttäisi olevan myös 2.0XT malleja samoilla korimallilla.

      Kumpikohan on ajettavuudeltaan yms parempi: vm2007 XT kori vaiko 2010XT kori?

    • 3pilikku0XTodotellessa

      On myyty uudemmassakin korissa samaa konetta. Kenties turboa on muutettu. Luulidi uudemman korin olevan jollain tapaa parempi? Usein kyllä aivan vakio xt:tä on vaikea löytää. Muutellaan omaan makuun .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe