Näkyy nappulakavereilla vähän olevan omaatuntoa?
Puolustuslaitoksen oikea päätös
16
260
Vastaukset
- Äimän-Käki
Voisitko vähän valottaa mistä on kyse?
- futistakybällä
Siltsun keikkojen peruminen?
- Mestaritaasasialla
Mitä ihmeen asiaa tuo on. Tämä on Mäntyharju palsta jossa käsitellään kylän asioita. Spämmää johonkin muulle palstalle!!! tänne nuo moiset jutut eivät kuulu.
- MestariVainNoloudessa
On näköjään härskisti poistettu viesti, jossa paljastetaan tuon edellisen viestin ilmeinen tarkoitus!
Täällä ei kukaan ole väittänyt ketään "mestariksi", paitsi nimenomaan härski spämmeri itse! Ei kukaan sitä spämmiä oikeasti kritisoinut väitä moista! - TämänJoTiedämmekin
MestariVainNoloudessa kirjoitti:
On näköjään härskisti poistettu viesti, jossa paljastetaan tuon edellisen viestin ilmeinen tarkoitus!
Täällä ei kukaan ole väittänyt ketään "mestariksi", paitsi nimenomaan härski spämmeri itse! Ei kukaan sitä spämmiä oikeasti kritisoinut väitä moista!Anssin tunnen niin hyvin että hän ei itseään kehu ja miksikään mestareiksi mainosta.Trolli Kopi eli sinä hoidat sen puolen.
- pete-rassukka
No, mie ja pete saatiin niin härskiä silliä tirilän siwasta, ku meinattiin juhlia poikabileitä. Ois syöty pitzsaa ja otettu keppanaa ja silliä hiukopalaksi. pete söi kuitenkin ja ei se oo tervettä päivää sen jälkeen nähny. Liekö ollu botilismi, niinku ne väittäävät sillä pohjois-koreassa käyneellä pojalla olleen. pete on nyt zombi.
- TämänJoTiedämmekin
Tuokin Kopin viesti
- kopi-rassukka
TämänJoTiedämmekin kirjoitti:
Tuokin Kopin viesti
hehehe, kopi sanoo toisen tekemää pikkuista juttua kopin tekemäksi. sööttiä, mutta tyypillistä kopin mukamas ovelaa vehkeilyä. Muuten, vehkeilijän kohtalo on yleensä äkkikuolema.
- KukaPelkääKopia
kopi-rassukka kirjoitti:
hehehe, kopi sanoo toisen tekemää pikkuista juttua kopin tekemäksi. sööttiä, mutta tyypillistä kopin mukamas ovelaa vehkeilyä. Muuten, vehkeilijän kohtalo on yleensä äkkikuolema.
Kopi on kova uhkailemaan.Saisit tovin häkkiä jos jäisit kiinni!
- hapinkouta
KukaPelkääKopia kirjoitti:
Kopi on kova uhkailemaan.Saisit tovin häkkiä jos jäisit kiinni!
taas kopi korisee. variksen lento lyhyt lento. Pirun lintu, kuolon lintu, pesä pehmyt hietalehto, sinnepä hullun saatan.
- TämänJoTiedämmekin
hapinkouta kirjoitti:
taas kopi korisee. variksen lento lyhyt lento. Pirun lintu, kuolon lintu, pesä pehmyt hietalehto, sinnepä hullun saatan.
Kooi itse itselleen runoilevi.
- kooi
kooi jo kooittaa, hermkstuksen puna niskaa lämmittää, kooi, oi kooi.
- Mitesmeinaatspämmätä
kooi kirjoitti:
kooi jo kooittaa, hermkstuksen puna niskaa lämmittää, kooi, oi kooi.
Onko Kooi yällä verkos?
- kysynpävaanasiaa
Huhujen mukaan suhina on sekoittanut mestarin pään.Onko asiassa perää?Mikä on totuus?
- Vasenvarsa
Vasen laitapuolustuslaitos tekee mahtitorjunnan.
- Valometri
Ai, ai, ai syöttikö vasen puolustaja oikealle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964