Näkyy nappulakavereilla vähän olevan omaatuntoa?
Puolustuslaitoksen oikea päätös
16
280
Vastaukset
- Äimän-Käki
Voisitko vähän valottaa mistä on kyse?
- futistakybällä
Siltsun keikkojen peruminen?
- Mestaritaasasialla
Mitä ihmeen asiaa tuo on. Tämä on Mäntyharju palsta jossa käsitellään kylän asioita. Spämmää johonkin muulle palstalle!!! tänne nuo moiset jutut eivät kuulu.
- MestariVainNoloudessa
On näköjään härskisti poistettu viesti, jossa paljastetaan tuon edellisen viestin ilmeinen tarkoitus!
Täällä ei kukaan ole väittänyt ketään "mestariksi", paitsi nimenomaan härski spämmeri itse! Ei kukaan sitä spämmiä oikeasti kritisoinut väitä moista! - TämänJoTiedämmekin
MestariVainNoloudessa kirjoitti:
On näköjään härskisti poistettu viesti, jossa paljastetaan tuon edellisen viestin ilmeinen tarkoitus!
Täällä ei kukaan ole väittänyt ketään "mestariksi", paitsi nimenomaan härski spämmeri itse! Ei kukaan sitä spämmiä oikeasti kritisoinut väitä moista!Anssin tunnen niin hyvin että hän ei itseään kehu ja miksikään mestareiksi mainosta.Trolli Kopi eli sinä hoidat sen puolen.
- pete-rassukka
No, mie ja pete saatiin niin härskiä silliä tirilän siwasta, ku meinattiin juhlia poikabileitä. Ois syöty pitzsaa ja otettu keppanaa ja silliä hiukopalaksi. pete söi kuitenkin ja ei se oo tervettä päivää sen jälkeen nähny. Liekö ollu botilismi, niinku ne väittäävät sillä pohjois-koreassa käyneellä pojalla olleen. pete on nyt zombi.
- TämänJoTiedämmekin
Tuokin Kopin viesti
- kopi-rassukka
TämänJoTiedämmekin kirjoitti:
Tuokin Kopin viesti
hehehe, kopi sanoo toisen tekemää pikkuista juttua kopin tekemäksi. sööttiä, mutta tyypillistä kopin mukamas ovelaa vehkeilyä. Muuten, vehkeilijän kohtalo on yleensä äkkikuolema.
- KukaPelkääKopia
kopi-rassukka kirjoitti:
hehehe, kopi sanoo toisen tekemää pikkuista juttua kopin tekemäksi. sööttiä, mutta tyypillistä kopin mukamas ovelaa vehkeilyä. Muuten, vehkeilijän kohtalo on yleensä äkkikuolema.
Kopi on kova uhkailemaan.Saisit tovin häkkiä jos jäisit kiinni!
- hapinkouta
KukaPelkääKopia kirjoitti:
Kopi on kova uhkailemaan.Saisit tovin häkkiä jos jäisit kiinni!
taas kopi korisee. variksen lento lyhyt lento. Pirun lintu, kuolon lintu, pesä pehmyt hietalehto, sinnepä hullun saatan.
- TämänJoTiedämmekin
hapinkouta kirjoitti:
taas kopi korisee. variksen lento lyhyt lento. Pirun lintu, kuolon lintu, pesä pehmyt hietalehto, sinnepä hullun saatan.
Kooi itse itselleen runoilevi.
- kooi
kooi jo kooittaa, hermkstuksen puna niskaa lämmittää, kooi, oi kooi.
- Mitesmeinaatspämmätä
kooi kirjoitti:
kooi jo kooittaa, hermkstuksen puna niskaa lämmittää, kooi, oi kooi.
Onko Kooi yällä verkos?
- kysynpävaanasiaa
Huhujen mukaan suhina on sekoittanut mestarin pään.Onko asiassa perää?Mikä on totuus?
- Vasenvarsa
Vasen laitapuolustuslaitos tekee mahtitorjunnan.
- Valometri
Ai, ai, ai syöttikö vasen puolustaja oikealle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043