Uusi Pitseria Iihin!

LättyLentää

Heippa kaikille!
Kuulin huhuja että Iihin olisi tulossa uusi pizza-ja kebappipaikka.
Tietääkö joku sanoa, pitääkö tämä uutinen paikkansa?
Jos todella näin on, niin JIPPPIIII!!!
Olen suuri (L-XL-kokoinen) pitsan ystävä, ja Iin kaltaisessa
kulinaarikylässä luulisi tuollaiselle olevan kysyntää.
Heti jos/kun tämä mahtava uusi pitsapaikka aukeaa, olen jonottamassa!

46

3539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias_Iistä

      Joo uudet kylttivalot paloivat entisessä kahvilassa, satuuko kukaan tietämään mitään?

    • Isomahavanhaukko

      No tuota, tässä 1970-luvulla aloittaneen K-kaupan tiloissahan on ollut jos monen moista toimijaa.
      Iin ensimmäinen Kotipizza ala Vesku, oli Hampurilais/ pizzapaikka Kömmänä ala samamies ja sitten Kahvila Aada ala aivan eri pitäjä.
      No nythän tänään siellä on aloittanut uusin kebab ja pizza-paikka, facesta kuulemma selviää nimi ja pitäjä.
      No itse en ole naamakirjassa, joten odottelen tuossa kevään puolelle ja käyn tutustumassa, kunhan aloitusruuhkat on mennyt ohitse.
      Kylläkin oli sama taktiikka aiemmissa paikoissa Kömmänässä ja Aadassa, mutta ehti käydä köppänästi, laittoivat lapun luukulle.
      Toisaalta nostan karvalakkia yrittäjille, kun on tuo ravitsemusliikkeen pito aika haastavaa Iin kokoisessa kunnassa, jossa on noin 10 00 asukasta, josta keskustaajamassa runsaat 4500 asukasta.
      Katelaskentaa ja markkinoinnin hallintaahan se tämmöinen homma vaatii.
      Joo, onnea ja menestystä tässä ravitsemusliikkeiden luvatussa kunnassa.
      Tullaan syömään kuhan keritään ja saahaan kerättyä työttömyyspäivärahhaa tarpeeksi yhteen " känkkyyn". ;-)

      • Virastotarkastelija

        Ennenkaikkea "ei kannata maksaa liikaa", alle kympin tuntipalkalla 12-tuntisia työpäiviä, 6 päivää viikossa. Ja väärennetty työaikakirjanpito. Näinhän se turkkilaisten pitämissä pizzapaikoissa kannattavuus pysyy kunnossa.


      • Rehellinenveronmaksaja

        Ja silti siellä lappaa suomalaista känkynsyöjää niin perkeleesti.
        Ei kiinnosta työaikalaki, ei arvonlisäverotus tai rehellinen alkuperäinen suomalaisugrilainen pizza!
        Niin perkele!


    • Joonas478

      Kuulin tässä että sehän on se pizzamafia porukka josta lehissäki kirjotettaan. Kävin katsastamassa paikan ja sepä se oli. Turkin tuliaisia mökki täynnä

      • SuperLuigiMarionveli

        Kaikki turkkilaiset pizzeriat eivät ole pizzamafiaa.
        Onhan se suomalainenkin pizzamafia olemassa; Kotipizza.


      • Minäytt

        Ei tosiaankaan kaikki ole mutta tämäpä on. Sinne vaan kaikki tukemaan näiden kyseisten ihmisten rikollista toimintaa


      • Tuittuli46

        Käykää kysymässä ovatko mafiaa. Siinähän se selviää. Minä kyllä olen kans saman kuullut että samaa porukkaa ovat. Milloinkahan iissä ongelmat alkavat? Lasten puolestakin jo pelottaa.


      • Hitleri

        Lukekaa iltasanomien juttu nii tiedätte mikä tämä on!!!!!!!


      • Göebbelssinveli

        Ilta-Sanomien juttu.?? Oliko MV-sivuilla mitään?
        Tää homma naurattaa ihan prkleesti!
        Ensin ollaan iiläiset , että tää on pizzamafian paikka ja voi kauheaa, mutta sunnuntai-iltana oli kaameat jonot ko. pizzerian pihassa ja tää vanhempi toripizza vailla ensimmistäkään asiakasta.
        Näyttää siltä, että jengi vaahtoaa, että tää on niin väärin, mutta samaan aikaan aterioi tässä "mafiamestassa", joka on luottettavilta sivuilta varmistettu.
        Ei hyvää päivää.
        Ketään ei kiinnosta onko mafiaa vai ei. Samaan aikaan voisi kysyä, että mitä ajatusmaailmaa se oli tää meidän Sikapäivien virallinen tavaratalo elikkä Kärkkäinen.
        Lukekaa kuulkaa Magneettimediasta totuus, mutta käykää kuiteskin "sikapäivillä".


      • Kummalista
        Göebbelssinveli kirjoitti:

        Ilta-Sanomien juttu.?? Oliko MV-sivuilla mitään?
        Tää homma naurattaa ihan prkleesti!
        Ensin ollaan iiläiset , että tää on pizzamafian paikka ja voi kauheaa, mutta sunnuntai-iltana oli kaameat jonot ko. pizzerian pihassa ja tää vanhempi toripizza vailla ensimmistäkään asiakasta.
        Näyttää siltä, että jengi vaahtoaa, että tää on niin väärin, mutta samaan aikaan aterioi tässä "mafiamestassa", joka on luottettavilta sivuilta varmistettu.
        Ei hyvää päivää.
        Ketään ei kiinnosta onko mafiaa vai ei. Samaan aikaan voisi kysyä, että mitä ajatusmaailmaa se oli tää meidän Sikapäivien virallinen tavaratalo elikkä Kärkkäinen.
        Lukekaa kuulkaa Magneettimediasta totuus, mutta käykää kuiteskin "sikapäivillä".

        Yhtystiedot ja nettisivut olisi kiva nähdä jossakin?


    • TietojaPliis

      Onko tälle yhteystietoja netissä tai facesivut?

    • PaimenPohjoisIistä

      Mitä ihmettä?? Eikö tämä uusi ravintola olekaan ihan viaton?
      Ja minä kun ajattelin siellä piipahtaa tässä joku päivä!
      Hyvä kun luin nämä jutut, nyt saa pitsat unohtaa.
      Mutta Kärsylle aion mennä, siellä on sikapäivä-tarjouksena hilseshampoot
      "ota 3, maksa 2". Kärsyn tavarataloissa ei ole mitään epäilyttävää,
      minun 15 sisarustani työskentelee siellä.
      Olin itsekin mutta jäin mammalomalle, kymmenes lapsi tulossa, VOI TÄTÄ ONNEA!!

    • Exca

      Mitkä hinnat ja mikälainen palvelu?

      • Enookäynyite

        Kiskurihinnat ja mafiapalvelu.


    • Pizaa

      Hyvä, että jotkut jaksaa yrittää, hyvä näin.

    • Göggöö

      Kaikkea ei kannata uskoa mitä netissä puhutaan :) ottakaa asioista selvää!

    • kotipitsanpaistaja

      Toivon todella, ettei Iin uusi pitsanpaistaja ole niitä kiertäviä yrittäjiä, jotka pyörittävät firmaa muutaman vuoden paikkakunnalla ja haihtuvat sitten yhtäkkiä. Syyksi paljastuu useimmiten maksamattomat verot, eläkemaksut ja vuokrat.

    • kaapokoo

      iiläiset mitään tarvitse. ootte pöljää sakkia. kai sen tiesitte...ette tainneet sittenkään tietää. ei siinä ideaa iistä tai viherpiipertäminen auta. totuus ei pala tulessakaan.

    • jopahuikasee

      Eihän kunnon kommunistit syö pitsaa, ryssänlimppua sen olla pitää.

    • Kärpästenjohtaja

      Ei Jumalauta! Iissä uus pitseria!!
      Homma karkaa käsistä!
      Porukka on jo neljättä viikkoa uudessa pitseriassa ostamassa känkkyä/lättyä/pizzaa.
      Ei mitään järkiä!!
      Mutta: Kärpäsethän menee aina uudella paskalle aterioimaan, kun lehmä peräpäästänsä semmoisen työstää.......
      On niin ihq mennä UUTEEN PIZZERIAAN ja maistaa känkkyä .
      Herää kysymys onko iiläiset kärpäsiä ja onko uus pitseria pelkkää pas............

      • Tervapaperiakattoon

        Raid kehiin. Loppuu kärpäset!


    • Iin_vellihousu

      Sama omistaja kuin torinlaidan Orientissakin.

      • IstvanKörimKebab

        Nyt kyllä on vellit menny housusa sekasi.
        Elikkä; Ei muuten oo.


    • MehmetAhmet

      Tulka Turkki pitsalle. Taalla huva pitsa, runsas taytetta ilman karva.
      Paitsi jouluna, olla karva pitsassa, joka sen huomata oma pitsa, saada uksi ulimaarane pitsa.
      Ma ootta taala, osta tiketti turkkii.

    • Ylikyläntietäjä

      Orient kepapin turkkilainen ostanut huoneiston ja laittanut kakkospitserian siihen.

      • jaffetti

        yritti ensin uhkailla ja sitten lahjoa ja kun ei auttanut sekään niin sit se osti kiinteistön...
        ihan asiallinen yrittäjä uudessa pitseriassa. orientti saa mun puolesta nyt jäädä taka-alalle...
        ps. poikani sai orientista mahataudin kesällä...


      • raivostunutisä

        Ps. Mun tyttöni sai uudesta pitseriasta ihan muuta viikko sitten.......


      • gorgonzolakuorrutus

        Tiedän. Sun tyttös sai salaattia ilman kastiketta.
        Mun pojalle kävi ihan samalla lailla Iin Kotipitsassa
        toissa talvena.
        Aika törkeetä.


    • Iipizzanpurija

      Onko tosiaan Orientin omistaja ostanut liikehuoneiston ja nyt heittää kilpailijan pihalle?! Törkeää toimintaa, nyt vaihtu ruokapaikka.

      • Jukuritiini

        Ei ole puoletkaan totta mitä puhutaan. Orientilla ei tekoa tässä


      • Idän-pikajuna

        Orientin turkkilaiskarvakäsihän on ostanut liikehuoneiston.


      • Kdkdkdkdkdksk
        Idän-pikajuna kirjoitti:

        Orientin turkkilaiskarvakäsihän on ostanut liikehuoneiston.

        Ette te paljoa tiedä. Orientin porukka on irakilaisia, ei turkkilaisia! Orientista minä pizzani haen, jos ei sitten tee mieli kotzonea.


    • fruttidimare

      Kävin muuten tänään hakeen pizzaa itelle ja mun ihqlle tyttöystävälle Orientista.
      Parasta ja pizzapassiin nasahti kaks leimaa.
      Kyllä oli hyvää, kun yhdessä mussutettiin ja nautittiin .

      • OrientinOpera

        Oli kyllä hyvvää! Ja seura kans tosi ihanaa, nautittiin vielä herkulliset jälkiruuatkin! Koko kattaus oli aivan perfekto :-)


      • Alakylän_muori

        Taitaa henkilökunta kehua itseään, varsinki se hapannaama nainen...


      • fruttidimare

        No ei muuten kehu.
        Olen itse käynyt muuallakin kuin Kiimingin Alakylässä ja voin rehellisesti sana, että
        Orientin pizzat hyvän ja kivan sekä mukavan ihmisen kanssa nautittuna on parasta.
        Puhumattakaan jälkiruokaherkusta. Vieläkin parta tuoksuu simpukalle :-)
        Henkilökunnalla EI ole tässä muuta tekemistä, kuin, että tekivät hyvät Pizzat.


      • Opperaspecial

        Hävytöntä itsensä mainostamista. Mikään noista ei pidä paikkaansa.


      • OrientinOpera

        Ei, emme mainosta itseämme. Muissa asioissa kylläkin saatamme olla hieman hävyttömiä...
        Jaa että mikään ei pidä paikkaansa??
        Kyllä muuten pitää! Ja hyvin pitääkin, ainakin simpukan tuoksu parrassa ja hyvät pizzat Orientissa.


      • Juustoparta

        Käry kävi. Mainostavat itseään, pitää ilmoittaa ylläpidolle.


      • fruttidimare

        Simpukan tuoksu parrassa voi olla muualtakin kuin pizzasta lähtöisin.....
        Ihanaa Rakas!


      • OrientinOpera

        Sen huomaa heti kun joillakin on jo tonnikalapurkki kuivahtanut ja
        majoneesituubi lörpähtänyt...
        Onneksi mulla ja mun Kultsilla ei näin ole ;-)
        Syödään jatkossakin Orientin pizzoja ja toisiamme!


      • fruttidimare

        Kultsi, NAM NAM!


    • Korppopizza

      Oikein hyvä palavelu on Iin pizza kebab paikassa. Orientissa on hyvät lätyt kanssa. Heillä oli täydellinen lounas mutta kukaan ei sitä ostanut. Vähän huono asenne Orientin pitäjillä. Negatiivisia puheita jopa asiakkaille.
      Ymmärrän toki että kilpailun lisääntyesä ei paljoa naurata

      • Uhjiuhjiuhji

        Mulla ei ole ainuttakaan negatiivista kokemusta Orientista, vaikka käyn toisinaan useammankin kerran viikossa. Omistaja on aina hymyilevä ja huomioi lapset ihanasti. Päinvastoin. Iin pizza ja kebab-paikasta en osaa sanoa kun en ole käynyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe