Katsoin tv:tä, kuulin vaimeasti että ulko ovi olisi avattu ja tumma hahmo käveli keittiöstä kohti olohuonetta, hetken päästä tumma hahmo tuli takas päin, keittiöön. Jatkoin rauhallisesti tv:een katselua. Olen ennenkin nähnyt tumman hahmon istuvan sohvallani, minun lähellä. Äitini istui siinä kohtaa aikaisemmin, ennen kuin hän kuoli myöhemmin samana päivänä. Pappa ilmesty ovelle, kun olin nukkumassa, havahduin ja sanoin että Pappa ja silloin avasin silmät, silloin pappa hävisi. Pappa oli ihan omissa vaatteissa. Ajattelin että voisiko tämä viime näkemäni tumma hahmo olla isäni? Hän kuoli yli vuosi sitten. Olin joka tilanteessa rauhallinen. Mitä tämä tarkoittaa?
Tumman hahmon näkeminen
nainen46yli
2
548
Vastaukset
- vaimietitkomuuta
Ajattelitko häntä, siis isääsi silloin kun tämä tapahtui?
- Nainen46yli
En ajatellut isääni, katsoin vain Televisiota. Keskityin siihen ja sitten vilkaisin tätä tummaa hahmoa, kun näin että joku tumma näkyi ja sitten näin että se oli pitkä ja myöhemmin näin uudestaan kun tuli olohuoneesta päin. Luin netistä että tummat hahmot näyttäytyvät ihmisille jotka auttavat toisia. Autan aika paljon ihmisiä. Äitiä, isää ja pappaa auttanut ja myös mummoa. Myös muitakin ihmisiä , olen hyvin auttavainen ja huomaavainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3387675Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r745434Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1104604Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli224403Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1354257Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523937Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1563807Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan763714Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293596SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha843442