Katsoin tv:tä, kuulin vaimeasti että ulko ovi olisi avattu ja tumma hahmo käveli keittiöstä kohti olohuonetta, hetken päästä tumma hahmo tuli takas päin, keittiöön. Jatkoin rauhallisesti tv:een katselua. Olen ennenkin nähnyt tumman hahmon istuvan sohvallani, minun lähellä. Äitini istui siinä kohtaa aikaisemmin, ennen kuin hän kuoli myöhemmin samana päivänä. Pappa ilmesty ovelle, kun olin nukkumassa, havahduin ja sanoin että Pappa ja silloin avasin silmät, silloin pappa hävisi. Pappa oli ihan omissa vaatteissa. Ajattelin että voisiko tämä viime näkemäni tumma hahmo olla isäni? Hän kuoli yli vuosi sitten. Olin joka tilanteessa rauhallinen. Mitä tämä tarkoittaa?
Tumman hahmon näkeminen
nainen46yli
2
306
Vastaukset
- vaimietitkomuuta
Ajattelitko häntä, siis isääsi silloin kun tämä tapahtui?
- Nainen46yli
En ajatellut isääni, katsoin vain Televisiota. Keskityin siihen ja sitten vilkaisin tätä tummaa hahmoa, kun näin että joku tumma näkyi ja sitten näin että se oli pitkä ja myöhemmin näin uudestaan kun tuli olohuoneesta päin. Luin netistä että tummat hahmot näyttäytyvät ihmisille jotka auttavat toisia. Autan aika paljon ihmisiä. Äitiä, isää ja pappaa auttanut ja myös mummoa. Myös muitakin ihmisiä , olen hyvin auttavainen ja huomaavainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619